Cadaver 15.05.2006 11:23:44 | |
---|
Tai ynkkämikit (Dimarzio HS3 tai YJM), ovat hyvinkin pörinättömät, mutta myös hiljaiset, joten gainia/boostia tarvii runsaasti. Ääni on kuulas, mutta riittävän munakas useimpiin särö-tarkoituksiin (IMO). Demoraita mätöstä, örinästä ja HS3:sta: http://riivaaja.free.fr/seitsema/seitseman.mp3 :) |
Sammo 15.05.2006 12:00:54 | |
---|
Särö soundi kuullostaa aika ohuelta. Saiskohan tohon ykskela systeemiin mitenkään tukevuutta. Jos kyse on tallamikistä niin ekaksi kannattaa siirtää keskimikin tonepotikka toimimaan tallamikin kanssa, sillä saa vaimennettua yläpäätä. Ja jos soundin 'ohuus' ei johdu yläpään määrästä kannattaa kokeilla Lindy Fralinin baseplatea jolle Custom Shop lupaa "lisää 10% alapäätä ilman että se yhtään vaikuttaa keski- tai ylä-ääniin (alnico mikeille)". Jos osaa itse kolvata niin nuo kustantaa yhteensä €13.51 . "Facts are meaningless. You could use facts to prove anything that's even remotely true." - Homer S |
BigPapa 15.05.2006 12:07:43 (muokattu 15.05.2006 12:08:33) | |
---|
Stratolla ei ainakaan heviä voi soittaa. Juu ei tosiaan kellä hevimiehellä ole stratoa.Vai olisks niitä nyt sit....; / Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Kynnä niin maan perkeleesti niitä kieliä (jotka toivottavasti ovat tarpeeksi paksut kyntämisen sietämiseksi) ja kyllä varmasti irtoaa hevïäänet. Ainakin Cuben Dyna-ampin läpi soitettuna kuulostaa erittäin möreältä oma ratogasteri vaikka sss onkin. Edit: Niin kynnöllä meinaan että poraudu tai iske lujempaa plektralla tai kynsillä, miten vaan soitatkin, niihin/niitä kieliin/kieliä. Tulipa taas selkeää vihjettä. Huh. "Minä en ole koskaan nähnyt tätä musajuttua sanojen 'scene' tai 'genre' kautta. Sellainen ajattelu on musiikillista rasismia." -Daron Malakian |
NeonKnight 15.05.2006 21:06:41 | |
---|
Stratolla ei ainakaan heviä voi soittaa. Ja miksei? :) |
Walrus 15.05.2006 21:19:59 | |
---|
Kyllä mun jenkkistankulla ainakin lähtee ihan kunnon mättösoundit kun on mikit säädetty sopivalle korkeudelle, kielet riittävän paksut, oikeanlainen vahvistin(mallinnus) ja tarpeeksi rankka pikkaustatsi. Ton mikkien korkeuden olen säätänyt ihan korvakuulolta ja ne aovat hieman matalammalla kun tuo jossain mainittu 4mm. Yleinen ohjesääntöhän on säätää mikit mielummin hieman liian matalalle kuin korkealle koska siitä on vähemmän haittaa jos menee pieleen. Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in |