Aihe: Mid-boost kitaraan
1
Manicci
21.02.2006 21:45:11
Olisikohan jossain rakennusohjetta tai jopa valmista rakennussarjaa tuollaiselle mid-boostille stratoon? Mm. Clapton signature stratossa on tuommoinen +25dB boost hommeli, eli jotain sen kaltaista?
Strato ja putkimarsu- muita ei tueta.
Joees
21.02.2006 22:57:06
Olisikohan jossain rakennusohjetta tai jopa valmista rakennussarjaa tuollaiselle mid-boostille stratoon? Mm. Clapton signature stratossa on tuommoinen +25dB boost hommeli, eli jotain sen kaltaista?

Eikös Aerosmithin Brad Whitfordkin käytä tuollaista systeemiä? Sinänsä ihan mielenkiintoinen homma, voisi joskus kokeilla.
Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock
duane
22.02.2006 09:08:10
suuri kitarakirja -opuksessa ainakin on jonkinlainen sisäänrakennetun kitaraetusen kytkentäkaavio..
* - It's Allright
okabass
22.02.2006 14:48:29

Sattui löytymään tuolta.
http://www.mif.pg.gda.pl/homepages/tom/files/clap_boost.gif
Manicci
22.02.2006 22:32:12
Sattui löytymään tuolta.
http://www.mif.pg.gda.pl/homepages/tom/files/clap_boost.gif

Juuri tuontapaista etsinkin, kiitos ja ota Plussa.

Hmm, öö... Kuis pirussa toi sit rakennetaa :D heh..
päänahka
23.02.2006 12:35:18 (muokattu 23.02.2006 12:35:41)
Juuri tuontapaista etsinkin, kiitos ja ota Plussa.

Hmm, öö... Kuis pirussa toi sit rakennetaa :D heh..

Siitä vaan ruutupaperin kanssa mietit, miten tuo menee reikälevylle. Olen kyllä itsekin miettinyt tuollaista, joten voi olla, että jossain vaiheessa teen jonkinnäköisen sommittelun. Älä ota lupauksena.
Manicci
09.05.2006 16:50:16
Siitä vaan ruutupaperin kanssa mietit, miten tuo menee reikälevylle. Olen kyllä itsekin miettinyt tuollaista, joten voi olla, että jossain vaiheessa teen jonkinnäköisen sommittelun. Älä ota lupauksena.

Ookkeh, jos innostut niin laita vaikka pikaviestiä

Oon ihan hukas ton kans ite:/
Manicci
14.05.2006 16:58:51
Ookkeh, jos innostut niin laita vaikka pikaviestiä

Oon ihan hukas ton kans ite:/

Sain sähköalaa opiskelevan tuttavani auttamaan tuossa jutussa, ja homma on edennyt ihan hyvin nyt. Seuraavaksi olisi jyrsittävä pleksin alle lisäkolo tuota elektroniikkaa varten...

Siitä en ole vielä ihan varma, että miten kytken tuon kitaran muuhun elektroniikkaan (perus straton 3xsinglcl). Claptonillahan tuo on sillain, että alin potikka on se boosti, keskimmäinen master tone, ja ylin master volume.

Itselläni ei haittaisi vaikka tulisi yksi potikka lisää; olisiko yksinkertaisempi kytkeä niin?

Asiantuntevilta kommenttia... :)
Strato, Marsu. Niillä edetään.
McNulty
15.05.2006 09:36:05
Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher
kojones
05.04.2007 10:24:17
Olisko kenelläkään reikälevyn layouttia valmiina tolle clapton-boostille?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)