Aihe: Nyt ne tempun teki!
1 2
Karlsson
12.05.2006 10:56:32
Tässä kannattaa nyt erottaa debaatti tabien tarpeellisuudesta ja musiikkinotaatioiden tekijänoikeuslain vastaisesta levittämisestä. Nämä ovat kaksi eri asiaa.
"I had to. I was drunk." -Vivian
esukki
12.05.2006 13:01:58
Mihi työ jotai Guitar Pro tarviitte kaikki samat tabulatuurit löytyy netistä:

www.mxtabs.net/basstabs.php
Santtu_123
12.05.2006 13:04:47

Tottahan toki noita löytyy, mutta GP on vain kätevä kun voi midin tahdissa soitella.
Zarmo
12.05.2006 15:11:47

Myö käytiin ottamassa terkkarilla sellaisina pistoksina sitä blokkauskorvaa.

Myö tehtiin omia biisejä, kun ei muitten biisejä voinu oppia. Sama tosin nykyäänkin.
Hei jyväskyläläiset! Pelastakaa Interspectional ja lainatkaa autoa Yläkaupungin yöhön!
Nieby
13.05.2006 09:25:52
onhan siis olemassa vielä www.ultimateguitar.com , siellähän on jonkin verran gp-tabloja.. mutta ei läheskään niin paljon kuin msb:ssä oli..
kake313
13.05.2006 16:23:18

www.mxtabs.net/basstabs.php

GP on parempi ja huomattavasti kätevämpi sekä luotettavampi
YnF!!! Kuka Vittu eee Laattaa eeeee Alakerran ee Roskikseen ee ahaa!
Nieby
13.05.2006 18:04:26
ultimateguitarista saa gp tabeja..
Oan
13.05.2006 18:22:04
Ainiin, on se muuten helvetisti mukavampaa soitella noita ralleja kun voi poistaa soittimen kuin soittimen biisistä jota haluaa opetella/soitella, siinähän raaputtelet viinyyliäs jos samaa haluat

Tämä. GP on aika pirun hyvä työkalu biisien opetteluun, vaikkei tabseja olisikaan itse kokoon raapinut. Sääli sinänsä, vaikka muuten kannatankin biisien opettelua korvakuulolta.
"Hei, tää on ihan leikkiä vaan, ei pure. Ei irtoa taulusta ja kipitä sinne puremaan teitä." - Armo Pohjavirta
BigPapa
13.05.2006 18:57:16 (muokattu 13.05.2006 18:59:35)

Sen verran vanha oon että korvakuulolla on opeteltu puppetsit, justicet sun muut. MUTTA vanhaksi kun tulee, mukavuuden halu/tarve kasvaa, soittamiseen käytettävissä oleva aika vähenee, laiskuus kasvaa, jne. Tabulatuureista voi hommat blokata huomattavasti nopeammin ja helpommin, varsinkin jos on aloitteleva muusikko. Ikävää tämmönen jeesustelu mun mielestä. Mutta kukin tyylillään, mulla on karmea arsenaali gp-tabeja tallessa, joten ei pahemmin liikuta toi msb:n sulkeminen.
Ainiin, on se muuten helvetisti mukavampaa soitella noita ralleja kun voi poistaa soittimen kuin soittimen biisistä jota haluaa opetella/soitella, siinähän raaputtelet viinyyliäs jos samaa haluat :D

CD-levykin on keksitty.Cream live tai joku muu soimaan ja panorointi silleen, että ei ookuin basso ja rummut äänessä...siinä on mukava Bakerin ja Brucen kanssa vedellä.
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
bize
14.05.2006 23:00:08 (muokattu 14.05.2006 23:00:18)
CD-levykin on keksitty. Bright Size life soimaan ja panorointi silleen, että ei ookuin kitara ja rummut äänessä...siinä on mukava Methenyn ja Moseksen kanssa vedellä.
"Singing" mids from the j-pickup
Bassballs
15.05.2006 13:49:04

No voihan perskule!

Nyt on kaikki tablat Guitar Pro:hon kielletty Mysongbookissa..!

Siis onks ne ranskiksetki menny nyt sekasi?

Näin henkilökohtaisella tasolla ei liikuta lainkaan, mutta muutamat kitaransoittoa opettavat ystäväni varmasti ovat tästä mielissään.
Elämässä pitää olla runkkua!!!
Santtu_123
15.05.2006 14:32:50 (muokattu 15.05.2006 14:33:36)

Näin henkilökohtaisella tasolla ei liikuta lainkaan, mutta muutamat kitaransoittoa opettavat ystäväni varmasti ovat tästä mielissään.

Tässä päästiinkiin kiinni asian ytimeen, eli rahaan. Ketään ei kiinnosta paskaakaan kaikenmaailman tabulatuurit, jos ei joku pamppu jossain päin ameriikkaa olis huomannu että "Ei helvetti, noita tabulatuuri kirjoja painetaan hullunlailla, mutta kukaan ei niitä osta!! Kuka rosvoo mun miljoonat ...tana ?? Aha, netistä saa tabulatuureja hemmetti ilmasex! Eikun ristiretkelle niitä vastaan!" Ja miljonääri pomot kiittelee tätä yksinäistä Pahuuden vastustajaa koska heille taas rovot kilahtaa kassaan.

/vuodatus
Karlsson
15.05.2006 14:34:22
Tässä päästiinkiin kiinni asian ytimeen, eli rahaan. Ketään ei kiinnosta paskaakaan kaikenmaailman tabulatuurit, jos ei joku pamppu jossain päin ameriikkaa olis huomannu että "Ei helvetti, noita tabulatuuri kirjoja painetaan hullunlailla, mutta kukaan ei niitä osta!! Kuka rosvoo mun miljoonat ...tana ?? Aha, netistä saa tabulatuureja hemmetti ilmasex! Eikun ristiretkelle niitä vastaan!" Ja miljonääri pomot kiittelee tätä yksinäistä Pahuuden vastustajaa koska heille taas rovot kilahtaa kassaan.

Musiikin tekijöitä ei liksa siis kiinnosta vaan jotain Illuminatia? Jees.
Karlsson
15.05.2006 14:41:37
taida montaa senttiä muusikko saada noista kirjoista ? Ja ninkus ajatus taisi olla, ei korvakuulolta blokkauksestakaan saa kukaan mitään rahaa vastineeksi, vai maksatko artistille jos sen biisin oot levyltä blokannu ?
Tottakai artistin pitää rahansa saada, mutta tämmönen hurskastelu vain henk.kohtasesti kismittää :D

Jotta ei tuhlata arvokasta aikaamme toistamalla asioita, niin tosta topikista löytyy enemmän vääntöä:

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=1&t=123965
Teijo K.
15.05.2006 14:45:08

taida montaa senttiä muusikko saada noista kirjoista ? Ja ninkus ajatus taisi olla, ei korvakuulolta blokkauksestakaan saa kukaan mitään rahaa vastineeksi, vai maksatko artistille jos sen biisin oot levyltä blokannu ?
Tottakai artistin pitää rahansa saada, mutta tämmönen hurskastelu vain henk.kohtasesti kismittää :D

Säveltäjien pitää saada rahansa, kunhan ne ei ole multa pois. Selevä.
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Älä klikkaa tätä
Bassballs
16.05.2006 12:45:20

No juuri tuota en kyllä ajanut takaa.

Muutama kitaransoittoa opettava kaverini ovat joskus vuodattaneet, kuinka guitar-pro:n ansiosta yksikään heidän oppilaansa ei osaa lukea nuotteja.
Elämässä pitää olla runkkua!!!
Teijo K.
16.05.2006 14:24:35

No juuri tuota en kyllä ajanut takaa.

Muutama kitaransoittoa opettava kaverini ovat joskus vuodattaneet, kuinka guitar-pro:n ansiosta yksikään heidän oppilaansa ei osaa lukea nuotteja.

Tämä opus pelastaa nuo tietämättömät kurjuuden alhosta. Metodi nuottien opiskelemiseen sellaisille jotka osaavat vain tabulatuurit. Bassoversio on kuulemma tulossa pianaikaa.

http://www.jyy.fi/kustannus/tuotteet.php?id=71&offset=0
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Älä klikkaa tätä
kauhu-köös
30.06.2006 20:56:58
niin teki joo.. itse en niitä käytä vaikka gp5 omistankin, olen aina käyttänyt korvaa opettelemiseen ja hyvin on toiminut, mutta suurin osa bändin muista jäsenistä on aina käyttänyt näitä uusien biisien opiskeluun, joten on nyt helvetin harmi kun ovat työllä tabut reenanneet ja sitten pistetään poikki palvelu mutta "Shit happens"
mulla on hyvä squieri!!!!! KÖÖÖS mulla on raivostuttava veli
stigcarpelan
01.07.2006 12:03:57
Jep, korvat toimintaan ja vinyyli soimaan.

Todellakin. Eikun vaan plokkausta kehiin niin korva paranee.
Vinkki:
Windows Media Playerilla saa hidastettua biisin ja plokattua paremmin nopeammat kohdat. Ääni on aika mössöä mutta toimii...
THV-klubi#48 IHAN HUIPPUA!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)