Desolate1 12.05.2006 10:15:57 | |
---|
Vaihdat aluekoodin 0:ksi, eli näppäilet koodin sisään kaukosäätimellä. Behind this doorway lies the terrifying and unspeakable secrets of Hell. No one who sees it lives to describe it. And you shall live in darkness for all eternity. |
Börje 12.05.2006 19:16:38 | |
---|
No voe ny hevon perse! Porin Moe's music:ssa kävin eilen kysymässä DimeVisionia. Äijä ihmetteli, että mikä semmottis. "No DIMEN DVD", sanoin. "Ai, onko se joku historiikki, vai". Olevinansa viä hevidude. Sitte katto tietsikalta, että ei semmosta, sehän on joku ameriikan versio, ei taida toimia Suomes. Morjes. Vittu Man with nothin' ain't got nothin' to lose! |
moottorisaha 12.05.2006 20:03:22 | |
---|
"I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
Heissi 13.05.2006 03:52:48 | |
---|
http://youtube.com/results?search=p … ype=search_videos&search=Search Pitkiä pätkiä uudesta Panteran Behind The Music dokkarista. Phil on kyllä aivan sekiksissä vieläkin tuossa. Vetää varmaan metadonia tai heroiinia edelleen. Kokonaanhan tuo dokkari näytti olevan. Phili tosiaan vähän heikossa hapessa. Koskakohan tuo haastis on kuvattu? Ei viitti kyllä Downia lähteä kahtomaan jos kaveri on edelleen tossa kondiksessa. "Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M |
Prog 13.05.2006 09:22:03 | |
---|
Kokonaanhan tuo dokkari näytti olevan. Eilen tais olla vaan kolme osaa tuosta. Pitääpä katsella loputkin. |
Valdemar 14.05.2006 20:49:38 (muokattu 14.05.2006 20:51:12) | |
---|
Phil on kyllä aivan sekiksissä vieläkin tuossa. Vetää varmaan metadonia tai heroiinia edelleen. No tottakai vetää, onneks täälläkin joku tietää. Let that paranoia cut my head off |
Heissi 14.05.2006 20:58:02 (muokattu 14.05.2006 20:58:21) | |
---|
No tottakai vetää, onneks täälläkin joku tietää. No vetää mitä vetää mutta ei se ihan hereillä ollut. "Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M |
No tottakai vetää, onneks täälläkin joku tietää. No olen nähnyt subu- metadoni- ja herskanistejä, ja tuossa on aivan täydet tunnusmerkit. Ne kaikki käyttäytyvät tuollalailla. "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
McNulty 15.05.2006 15:00:09 | |
---|
Anselmo on kova hemmo... ilmeisesti selkäleikkaus meni ok kun mies on Downin matkassa. Toivotaan että mitään kamoja ei tartte enää käyttää kivun pois viemiseen. Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
Twist 15.05.2006 15:14:08 | |
---|
Anselmo on kova hemmo... ilmeisesti selkäleikkaus meni ok kun mies on Downin matkassa. Toivotaan että mitään kamoja ei tartte enää käyttää kivun pois viemiseen. Toivottavasti kamat on vieny ylipuhumisen. Oops, I twisted again... |
McNulty 15.05.2006 15:36:09 (muokattu 15.05.2006 15:41:31) | |
---|
Toivottavasti kamat on vieny ylipuhumisen. Mulle tulee Anselmosta aina mieleen junnuina kun soiteltiin, hevibändimme toinen kitaristi. Heissä on jopa samaa näköä... Puhuu paljon kaikkea ja vetää aina kaikki jutut yli. Siis sillai että liioittelee asioita. Se on ihan sen tyyli ja kun sen tietää niin osaa suhtautua. Veikkaan että Anselmolla sama homma ja tottakai kuuluisuus nousi hieman hattuun. Sanoihan hän itsekin tuossa Behind The Music-dokkarissa tuosta. "I could say whatever and they'd do that!" ja samaten myönsi ja tunnusti virheensä sekä heroiini-sekoilut. Mielestäni se on hatunnoston arvoinen teko jos mies myöntää virheensä. Olihan se Phil varmaan pienessä maistissa tuossa haastiksessa, mutta uskon että selkäleikkauksesta ja kaikista kivuista toipuneena varmasti houkutukset herskaan on pienempiä. Tiedä sitten... Vaikka itse suuri Dimebag-fani olenkin, en minä osaa pitää Anselmon puheita Dimebagin "näpäyttämisestä" niin kamalana. Jokainen jolla on iso- tai pikkuveli tietää että ne tappelut on välillä paljon kauheampia vaikka sitä ei todellakaan sydämessään tarkoita. Ja uskokaa pois... jos lähes 20 vuotta hilluu samojen jamppojen kanssa, niin välillä on tuuletettava, välillä tulee tappeluita, välillä tulee ylilyöntejä. Ei se ole todellakaan Anselmon vika että joku dickhead N.G. nousee lavalle tappamaan väkeä. Anselmo on tehnyt virheitä, niin on tehnyt moni muukin. Minun mielestäni Anselmo on laulajana yhtä kova kuin Dimebag kitaristina. Minulle Pantera ja myöhemmin Damageplan ovat olleet elämää suurempia juttuja. On osittain edelleenkin. edith: tuli taas todella paska olo kun näki Jerryn, Ritan ja Vinnien surevan. Eipä tuota toivo kenellekään... ei veljille, siskoille, vanhemmille, ystäville yms. Kuten Jerrykin sen sanoi. Dime didn't deserve that! Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
Valdemar 15.05.2006 17:03:37 (muokattu 15.05.2006 17:06:19) | |
---|
No olen nähnyt subu- metadoni- ja herskanistejä, ja tuossa on aivan täydet tunnusmerkit. Ne kaikki käyttäytyvät tuollalailla. Justiisa, "voin kertoa..". Let that paranoia cut my head off |
moottorisaha 15.05.2006 21:43:02 | |
---|
Justiisa, "voin kertoa..". Noh, kyllä tuosta kukaan vähääkään asioista perillä oleva näkee, että selvissä opiaattisatseissa tuo hemmo on. Mene vaikka Kurvin neulanvaihtopisteelle juttelemaan niiden kanssa, niin ehkä tajuat. ;) "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
McNulty 15.05.2006 22:10:39 | |
---|
Noh, kyllä tuosta kukaan vähääkään asioista perillä oleva näkee, että selvissä opiaattisatseissa tuo hemmo on. Mene vaikka Kurvin neulanvaihtopisteelle juttelemaan niiden kanssa, niin ehkä tajuat. ;) Miun kaveri puhuu samoin kuin Phil tuossa Behind The Music-dokkarissa... eikä hän ole vetänyt muuta kuin viunaa, lisäravinteita ja kerran kokeillut steroideja :) Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher |
Ozzman 15.05.2006 22:21:12 | |
---|
Mulle tulee Anselmosta aina mieleen junnuina kun soiteltiin, hevibändimme toinen kitaristi. Heissä on jopa samaa näköä... Puhuu paljon kaikkea ja vetää aina kaikki jutut yli. Siis sillai että liioittelee asioita. Se on ihan sen tyyli ja kun sen tietää niin osaa suhtautua. Veikkaan että Anselmolla sama homma ja tottakai kuuluisuus nousi hieman hattuun. Sanoihan hän itsekin tuossa Behind The Music-dokkarissa tuosta. "I could say whatever and they'd do that!" ja samaten myönsi ja tunnusti virheensä sekä heroiini-sekoilut. Mielestäni se on hatunnoston arvoinen teko jos mies myöntää virheensä. Olihan se Phil varmaan pienessä maistissa tuossa haastiksessa, mutta uskon että selkäleikkauksesta ja kaikista kivuista toipuneena varmasti houkutukset herskaan on pienempiä. Tiedä sitten... Vaikka itse suuri Dimebag-fani olenkin, en minä osaa pitää Anselmon puheita Dimebagin "näpäyttämisestä" niin kamalana. Jokainen jolla on iso- tai pikkuveli tietää että ne tappelut on välillä paljon kauheampia vaikka sitä ei todellakaan sydämessään tarkoita. Ja uskokaa pois... jos lähes 20 vuotta hilluu samojen jamppojen kanssa, niin välillä on tuuletettava, välillä tulee tappeluita, välillä tulee ylilyöntejä. Ei se ole todellakaan Anselmon vika että joku dickhead N.G. nousee lavalle tappamaan väkeä. Anselmo on tehnyt virheitä, niin on tehnyt moni muukin. Minun mielestäni Anselmo on laulajana yhtä kova kuin Dimebag kitaristina. Minulle Pantera ja myöhemmin Damageplan ovat olleet elämää suurempia juttuja. On osittain edelleenkin. edith: tuli taas todella paska olo kun näki Jerryn, Ritan ja Vinnien surevan. Eipä tuota toivo kenellekään... ei veljille, siskoille, vanhemmille, ystäville yms. Kuten Jerrykin sen sanoi. Dime didn't deserve that! Helvetin paljon asiaa saa näköjään yhteen viestiin mahtumaan. :) Itsekkin suurena Pantera fanina, sekä jokaisen jäsenen fanina voin sanoa, että kyllä lattoi herkäksi tuo behind the music dokkari. Siinä kun toistettiin sitä ampumisjuttua ja haastateltiin Vinnietä meinas itteltäkin päästä itku. Ja sinänsä harmittaa tuo, ettei Anselmoa päästetty Dimen hautajaisiin, mutta taas ymmärrän sen sillä, että esim. Vinnie oli niin järkyttynyt tapauksesta, että silloin tekee helpommin radikaaleja päätöksiä, eikä ajattele asioita loppuun asti. Hienoja miehiä kaikki ovat ja loistavia soittajia! Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä.
Oon kuullut, että eturivissä tulee aina ruumiita. -Linkinpark87 |
Twist 15.05.2006 23:49:08 | |
---|
Siis suoraan sanoen vituttaa aina kun näen ton videon missä Dime ammutaan. Mutta.. jatketaan elämistä. Hölkyn kölkyn to dimebag *hörppy lasista*. Oops, I twisted again... |
Jesus Kay 16.05.2006 00:05:11 | |
---|
Meninpä sitten fiksuna poikana tilaamaan RMR:n levystä clean-version. Jokaisen fukin ja rokin kohdalla kuullaan sitten piipitystä (tai vaihtoehtoisesti ei mitään). Enhän eurooppalais-märkäkorvana edes ajatellut moista mahdollisuutta. Pitää sitten itse jotain kiroilla päälle, kai. I'm not signing anything. |
Cocktus 16.05.2006 00:18:02 | |
---|
Kukas tuossa Get Outta My Lifessa lauleskelee Coen lisäks? Kääpiö! |
moottorisaha 16.05.2006 00:42:12 | |
---|
Kukas tuossa Get Outta My Lifessa lauleskelee Coen lisäks? Kertsin vetää ainakin Hank III Superjoint Ritualista. "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
Valdemar 16.05.2006 01:45:46 (muokattu 16.05.2006 12:12:59) | |
---|
edit: :---D antaa olla Let that paranoia cut my head off |