Alpha 15.05.2006 11:50:24 | |
---|
avatareni kuvastaa erästä mieltymystäni. kaikki nyt varmaan osaavat päätellä. Tuo on joku sheriffin tähti...Texas Ranger...Chuck Norris...? :o) |
Peicco 15.05.2006 11:56:57 | |
---|
LumPus - en edes muista mistä tämä nimimerkki on tullut. pentuna se jo iskostui päähän, nykyään tulee käytettyä. ei ollut tarkoittamassa siis mitään. Mistä sitten tuo iso P? En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen. |
Peicco 15.05.2006 12:04:40 | |
---|
Joskus kauan kauan sitten, eräs naisihminen kommentoi johonkin hetkelliseen tilanteeseen liittyvää hieman arvelluttavaa toimintaani sanomalla "sie peikko!" ja tästä se sitten jäi päälle. Ceet vaan tuli mukaan jossain vaiheessa. Kukaan ei kyllä tunne minua nimellä Peicco eikä se ole mulla missään muualla käytössäkään. En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen. |
Buusteri 15.05.2006 12:05:18 | |
---|
Buusteri on ollut minulla käytössä jo 90-luvun lopulta, kun netissä pyöriminen alkoi lisääntyä ja jokapaikassa piti esiintyä jollain nimimerkillä. Nikin taustalla ei tosiaankaan siis ole mikään nelosen lastenohjelma. Tuon nimen "keksi" veljeni kaveri; hän kerran kutsui veljeäni "buusteriksi" viittaen hänen yltiöpäiseen vahvistin-innostukseensa. Avatarissa on alusta asti seissyt tuo voodoo5 -kortin kansikuva. Joskus testailin jotain muita härpätyksiä, mutta tuo on lopulta aina palannut takaisin. tsääs |
Perro Stupido 15.05.2006 12:09:32 (muokattu 15.05.2006 12:11:05) | |
---|
Espanjan serkkuni moitti niiden koiraa sanoin "Perro éstupido", suomeksi "tyhmä koira". Otin tuon é:n pois koska se on vähän hankala. Ircissä olen ihan vaan perro. Näytän myös hieman koiralta. Vesikauhuiselta. 010011000100111101001100 |
gulfstream650 15.05.2006 12:10:57 | |
---|
msokero = Mikko Sokero Iisiä? Ensin mietin nicknameksi jotain luovaa, mutta eikös ole reilua tai ainakin mielikuvituksetonta kertoa mielipiteitään liki omalla nimellään? Vaikka toisaalta ymmärrän sua, J. Karjalainen, ettet juttele omalla nimelläsi... :-) Svengaa kuin kauris. |
LumPus 15.05.2006 12:18:07 | |
---|
Mistä sitten tuo iso P? en tiedä. teinivuosien sankaruutta kai. nimimerkin keksin ennenkuin tiesin että muutkin kuin yliopisto ja armeija voivat käyttää internettiä. tuli kai tääkin johonkin Doomin hiscoreihin kirjoiteltua. ei siis muistikuvaa. |
Alpha 15.05.2006 12:19:16 | |
---|
Vaikka toisaalta ymmärrän sua, J. Karjalainen, ettet juttele omalla nimelläsi... :-) Niin tai muutkaan ns nimimiehet...niitäkin täällä nimittäin on. Yksi esiintyy tosin omalla nimellään...rumpali. |
HeavyMachinery 15.05.2006 12:21:08 | |
---|
Aikasen loogista kun on tullut noita soittimia rakennettua HeavyMachinery nimikkeellä niin sitten se tuli heitettyä tännekin..... Yks - Kaks - Kolo - Me : savolaista polyrytmiikkaa..... |
ltg 15.05.2006 12:24:56 | |
---|
Kaverini keksimä lempinimi. Leväsen Top Guy. Oranki eats my bananas THV-klubi #5
Romantikkoitkijät #39 |
AP 15.05.2006 12:30:54 | |
---|
Äähhä. Nimikirjaimethan nuo. Olen tuon samaisen lyhenteen ny tavannu jo vuosia pistää meilien sun muiden häntään, niin otettiinpa tänneki se sitten. K100 #7
Ärlä #011 |
Nolte 15.05.2006 13:11:46 | |
---|
Piti joskus muinoin rekisteröityä jollekin englanninkieliselle foorumille ja keksiä itselle "nick", niinkuin siinä luki. No, mikäs muu nick sitten, kuin Nolte. Ahhahaa! Huono soittaja! |
juoni 15.05.2006 13:13:04 | |
---|
Joskus aikoja sitten kirjoitin vahingossa etunimeni väärin. M-nettiin rekistöröityessä en tajunnut painaa shiftiä, joten nyt se ei näytä edes nimeltä. Lahjattomat Treenaa |
wardog 15.05.2006 13:30:53 | |
---|
Heh, mulla tää on tainnu tulla siitä ku mun s-postiosoite loppuu kirjaimiin "dog". Sitte ku joskus kaverin kanssa pelattiin ristinollaa ja mä olin voitolla, nii tää mun kaveri sano et "ootpas sä koira tänään sotaisalla tuulella, kun oot noin hyvin voittanu." Sitte tää sama tyyppi rupes mua sanomaan nimellä sotakoira. Ja wardog tietenkii käännettynä. (Ristinolla rokkaa!) |
Santukka 15.05.2006 13:34:47 | |
---|
nauratti vaan niin pirusti ku rekisteröidyin tänne.... ...... |
Kärsänpuolikas 15.05.2006 13:42:27 | |
---|
Vaikutan elämäntapaduossa nimeltä Kärsä. Olen siis puolet kyseisestä orkesterista, joten siitäpä Kärsänpuolikas. Joskus on kaduttanut nimimerkki, se on liian pitkä ja vaikea. "If you can play, you can play anything. I don't like classifications." -Buddy Rich |
savopie 15.05.2006 13:53:30 | |
---|
savopie = Savola Pietari, siis koulun tunnus :) Avatarin väsäilin joskus paintilla parista kuvasta, ja se on ihan kolee.. Pietu. |
Yritin ensin muita nimimerkkejä mutta mikään ei mennyt läpi, hetken tuskailtuani katse osui ko. tölkkiin ja siitä se sitten lähti ; eli pikkuhumalassa keksitty. legenda on hyvä juoma! |
Kärsänpuolikas 15.05.2006 14:27:00 | |
---|
savopie = Savola Pietari, siis koulun tunnus :) Avatarin väsäilin joskus paintilla parista kuvasta, ja se on ihan kolee.. Mä olen aina liittänyt sun nimen jotenkin kalakukkoon. Ehkä mieleni on jotenkin loogisoinut: savo=Savo, pie=piirakka, ja kalakukkohan on tavallaan piirakka savosta. Nyt vasta rupesin ajattelemaan miksi olen sen kalakukkoon yhdistänyt. "If you can play, you can play anything. I don't like classifications." -Buddy Rich |
hyperhamsteri 15.05.2006 14:35:17 (muokattu 15.05.2006 14:40:18) | |
---|
Vähän jo pelkäilinkin tämän topicin ilmestymistä tänne. Tämän nimimerkin tarina johtuu ammoiseen menneisyyteen, kun kerran piti erääseen nimeltä mainitsemattomaan nettipeliin joku elukka-aiheinen nimimerkki. Noh, barbaarimaisista ruokatavoistani tuli mieleen tuo hamsteri. Ei siitä sen enempää. Niin ja avatarissa esiintyy golffaafa hamsteri, jonka mielikuvituksellisesti löysin googlen kuvahausta. En harrasta itse golfia. Yarr. Puujalka ja silmälappu. |