overthewall 04.11.2004 21:22:18 | |
---|
Jos krapulassa tekee mieli soittaa sillon ei ole joko juotu tarpeeksi tai sitten ei ole krapulaa. Mä kun otan kunnolla ni mua ei tosiaankaan huvita soittaa juoneena eikä krapulaisena. Varsinkin kun mulla on krapulassa hermot kireellä. Tekee mieli vaan riehua. Pitäis vetää ainakin 2 kertaa nopeammin kuin Tolkki että saisin jotain tyydytystä. |
kilju 05.11.2004 11:08:50 (muokattu 05.11.2004 11:09:00) | |
---|
Krapulassa synnytin erään parhaista kappaleistani. Muutenkin tuntuu olevan inspiraatiota enemmän, mutta eipä minulla koskaan kovin paha krapula ole ollutkaan. Humalassa ei taas tunnu mikään muu irtoavan, paitsi rumpujen soitto, mitä en selvinpäin sitten osaakaan oikeastaan ollenkaan. Kai se on niin, että täytyy virittää aluksi aivot rumpali-taajuudelle ennenkuin voi alkaa sellaiseksi. "Minä sanon teille: täytyy vielä sisältää kaaosta voidakseen synnyttää tanssivan tähden."
-F.Nietzsche |
ANtTIKRISTUS 14.05.2006 20:32:14 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 555 päivää vanhaan ketjuun! Meinasin jo oman aiheen aloittaa, mutta löytyipä tämmöinenkin. Ei jumalauta, perinteinen erittäin raskas viikonloppuryyppäys on takana ja koitin kitaraa tässä soitella. Ei tästä hommasta tunnu tulevan lasta eikä paskaa. Sormet ihan jumissa, kämmenet hikoaa ja vapisee. Yritäppä siinä sitten jotain yhtään teknisempää kamaa soittaa. Kankkusessa tuntuu kyllä biisi-ideoita syntyvän kohtuu hyvin, mutta niiden toteuttaminen on sitten vähän hankalampaa. Jos sitä kävisi pari loivaria noutamassa ja palaisi sitten asiaan ;) EI OLE KENELLÄKÄÄN POKKAA PAINAA TÄSTÄ |
sus 14.05.2006 20:37:17 | |
---|
Mustakin o joskus tuntunut että darrassa lähtee! Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa! |
Jzci 14.05.2006 20:45:29 | |
---|
Ei jumalauta, perinteinen erittäin raskas viikonloppuryyppäys on takana ja koitin kitaraa tässä soitella. Ei tästä hommasta tunnu tulevan lasta eikä paskaa. Sormet ihan jumissa, kämmenet hikoaa ja vapisee. Yritäppä siinä sitten jotain yhtään teknisempää kamaa soittaa. Tuttu tunne. Kunnon krapulan iskiessä joku normi leirinuotiokomppaaminenkin voi olla uskomattoman haastavaa toimintaa. |
jyri.salonen 14.05.2006 20:49:50 | |
---|
Ben Granfelt on joskus sanonut että krapulassa tulee soiteltua tosi hienoja juttuja mutta ei koskaan kännissä. |
Jucciz 14.05.2006 21:22:46 | |
---|
Krapula viimenen asia melkeen mikä voi tulla mieleen. |
Hanhi 14.05.2006 23:15:51 | |
---|
Ite en osaa mitään kännissä, krapulassa käsissä ei oo mitn tatsia :) |
NeonKnight 15.05.2006 10:02:12 | |
---|
Krapula viimenen asia melkeen mikä voi tulla mieleen. Ei se mieleen tule... :) |
saha 15.05.2006 10:04:06 | |
---|
Krapulat ei oikein ole mun alaa, mutta unettomuusinspiraatio on tutumpi ilmiö. Esim. 24 tunnin valvonnan päätteeksi lähtee tosi jämäkät rihvit. >-)))> #2 oulumiittingiä tuosa about 20.5. tarkasta backstagelta!
tissit |
John Titor 15.05.2006 11:38:40 | |
---|
Ei todellakaan ole. Tuleepa mieleen tarina Kassu Halosesta. Mies oli ollut totaalisen seis studiolla, kun kappaleita oli pitänyt alkaa vääntää eikä hommista ollut tullut mitään. Halonen oli sitten pyytänyt saada pullon Koskenkorvaa. Juotuaan tömäkät huikat pullosta mies oli vääntänyt oksennukset muovipussiin ja sanonut että "no niin, aletaas sitten hommiin". Hommat eivät kuulemma onnistuneet ilman alkoholia alkuunkaan. Sellaiseksi se voi mennä jos ei pidä varaansa. Ei sitä kukaan muukaan kännissä/alkoholin vaikutuksen alaisena tee töitä, miksi sitten musiikin alalla pitäisi tehdä? |
StoRBa 15.05.2006 12:00:53 | |
---|
Krapulassa on syntynyt monia helmiä. Ei kuitenkaan tuu haettua sitä krapulatilaa pelkän ispiksen takia. |
bluesteel 15.05.2006 12:06:41 | |
---|
Vältä krapulaa, pysy kännissä. Tai vaihtoehtoisesti vältä känniä. |
BigPapa 15.05.2006 12:11:06 | |
---|
Tiedän yhden joka iskee miehen vaikka kuinka julman Painonnostajakin kynsissä sen vaikeroi Lailla aaveen hyökkää ääneti se takaa jonkun kulman Minkä kulman aavistaa ei koskaan sitä voi Se on kauhea kankkunen Olen tuntenut kauan jo sen Iskee kimppuusi se salaa Poistuu hetkeksi mut palaa Se on kauhea kankkunen Moni poika kehuu nuoruudestaan yhtä sekä toista Kuinka se on hyvin tähän asti pärjännyt Mutta kankkusen kun kohtaavat ei katseet enää loista Kun se onkin tomaateiksi silmät värjännyt Se on kauhea kankkunen Aamutuokio aikaa on sen Hiipii vuoteen jalkopäästä Kun se tulee ei se säästä Se on kauhea kankkunen Jos sä luulet että tutustua tuttavaani jaksat Lähde silloin minun kanssain sitä kohtaamaan Kunhan ilta ensin istutaan ja laskun sinä maksat Saataa aamu tuoda sulle jotain tullessaan Oi kauhea kankkunen Itse kerjäsit seuraa sä sen Älä minua siis soimaa Koita kerätä vain voimaa Kestää kauhea kankkunen Oi kauhea kankkunen Itse kerjäsit seuraa sä sen Älä minua siis soimaa Koita kerätä vain voimaa Kestää kauhea kankkunen Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Numbie 15.05.2006 12:23:21 | |
---|
Kuulostaa loistavalta tekosyyltä ryypiskelyyn. "Emmä muuten mut darrassa irtoo kitarahommat hyvin". Joskus semmosessa pienessä kaljapöhnässä on ihan kiva soitella, väkeviä jos nappaa niin ei toivoakaan. |
Silloin kun on ihan aikuisten oikeesti krapula, niin ainut mikä lähtee tunteella on pitkä sylki, ei riffit. Köyhyys johtuu omaisuuden puutteesta |
ravensoul 15.05.2006 14:40:39 | |
---|
Kyllä sellanen sopiva rapula (ei siis mikään veretseisauttava tappodarra) vaikuttaa positiivisesti inspiraatioon ja joskus tuntuu, et jopa tekniikkaan(!?). Just tuossa eilettäin tuli soiteltua darrassa ja siihenhän sitä jumittu kepinvarteen ku tuntu kulkevan niin perkeleellisen hyvin. Liki pari tuntia sit veivasin hiki päällä; mahtava tunne. :D "Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3 |
Urmas Potkuri 15.05.2006 16:29:53 | |
---|
Rapulassa muuta voi tehdä kun katsoa Rambo-leffoja ja syödä grillikylkeä. Semmosta oikein rasvasta. Ja ehdottomasti Ramboa. Muulloin sitä ei sitten kestä katella. Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni? |
Wasbesp 15.05.2006 16:48:08 | |
---|
Ei kyllä sovi krapula ja kitara yhtä aikaa meikäläiselle. |
Sorrow 15.05.2006 17:02:08 | |
---|
Itsellä toimii sellainen "sopiva" krapula hyvänä biisinteko olona. Jos taas on paha krapula niin silloin ei kyllä jaksa yrittääkään. Todella moni musiikkia tekevän kaverini on sanonut krapulan auttavan sävellystyössä, joten kyllä siinä on jotain perää oltava. |