PuNkKi 30.09.2003 00:44:07 (muokattu 30.09.2003 01:43:51) | |
---|
tästä engl aiheesta ollaan aika paljon jo täällä jauhettu mutta kysyisin että kumpi näistä seuraavista engl:n comboista sopisi parhaiten raskaamman rockin/punkin/hevin soitantaan? Engl -Screamer combo: http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-160990.html Engl - Thunder combo: http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-160991.html tuota screamer comboa olen suunnitellut.. mutta itselläni ei vielä siitä pahemmin kokemuksia ole.. mutta.. kiinnostaisi kuulla hieman kommenttia ennen kun lähtee mistään tuollaista tilaamaan edes testattavaksi. taas thunder:i kiinnostaisi hinnan puolesta.. mutta sitten taas.. onko se niin "hyvä" kuin tuo screamer.? haullakaan en mielestäni tarpeeksi tietoa näistä löytänyt :) ja molempia ei oikeen voi testattavaksikaan tilata.. varsinkin kun turussa asuu... niin ja tuo fireball:in saa unohtaa. nuppia en tällä hetkellä voikkaan ottaa.. Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
lukeman 30.09.2003 11:14:31 | |
---|
tästä engl aiheesta ollaan aika paljon jo täällä jauhettu mutta kysyisin että kumpi näistä seuraavista engl:n comboista sopisi parhaiten raskaamman rockin/punkin/hevin soitantaan? En tiedä kumpi sopii paremmin, mutta Screamerin omistajana voin sanoa, että siinä riittää vääntöä moneen eri tyyliin, myös ko. tyyleihin. |
Mä kokeilin jokin aika sit Screamer-komboa ja kuulosti melko tunkkaselta. Nuppi taas järkyttävän hyvältä. |
Pyronius 30.09.2003 12:09:35 | |
---|
Soundillisesti Thunder ei paljon eroa Screamerista (ainakaan nuppien osalta). Screamer on ehkä monipuolisempi toiminnoiltaan. Molemmat on kuitenkin aika jokapaikan höyliä...Kokeile sillä se selviää. |
PuNkKi 30.09.2003 14:02:22 | |
---|
Kokeile sillä se selviää. täytyy kait joku kerta lähteä jonnekkin testaamaan. musamaailmasta luultavasti tuollainen löytyisi? kunhan vaan helsingin suuntaan joskus eksyisi taas.. prkl se on vaarallinen paikka :) sinne kun lähtee iskee hirveä GAS :) Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
kupteri 30.09.2003 14:06:53 | |
---|
prkl se on vaarallinen paikka :) sinne kun lähtee iskee hirveä GAS :) Sais olla isot varoituskyltit ovessa GAS:n varalta ;-) |
Eemil 30.09.2003 16:12:40 | |
---|
Älä testaa vahingossakaan powerballia! Ainakaan pimeessä...Putket hohtaapi ja äänet on taivaasta. Äänet on siis kyllä ihan yhtä hyvät valoisassakin. Onneks se on niin kallis...:) Onks noin pienemmis enkeleissä muuten sitä toimintoa, että jos putki menee kesken soiton paskaks, vahvistin osaa ilmoittaa valolla mikä putki on kyseessä eikä enää käytä sitä. Eli voi vielä soittaa, mutta tehot laskee hiukan. Torilla 3kk vanha Ibanez S540wnsol 900€, Zoom gfx-8 350€ ja Yamaha fg-411c-12bl elektroakkari 200€.
Tiedustelkaa perkeleet. |
PuNkKi 30.09.2003 16:19:15 | |
---|
Älä testaa vahingossakaan powerballia! Ainakaan pimeessä...Putket hohtaapi ja äänet on taivaasta. Äänet on siis kyllä ihan yhtä hyvät valoisassakin. Onneks se on niin kallis...:) hmm, juu parempi etten ees suunnittele sitten sellasia.. rahat jo loppuu pelkkään testaamiseen :) Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
Timesby 23.05.2004 12:09:26 | |
---|
Missä Helsingin tai Kuopion liikkeissä olisi mahdollisuus testata screameria ja thunderia? ~Ensi kerralla Ikaros lentää yöllä.~ Jari Tervo |
Jormaz 23.05.2004 12:34:49 (muokattu 23.05.2004 12:35:29) | |
---|
Screameriä Musamaailmassa Helsingissä. So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov. |
Kimble 23.05.2004 12:38:30 | |
---|
Screamer-nuppi Viiking musiikissa Kuopiossa Ronn Moss määrää |
Timesby 23.05.2004 15:15:37 | |
---|
Screamer-nuppi Viiking musiikissa Kuopiossa Onko siellä muita Englejä? ~Ensi kerralla Ikaros lentää yöllä.~ Jari Tervo |
Timesby 24.05.2004 15:01:40 | |
---|
~Ensi kerralla Ikaros lentää yöllä.~ Jari Tervo |
JuSu 24.05.2004 15:13:55 (muokattu 24.05.2004 15:14:30) | |
---|
Onko Screamerin raiskausta, jos sen ostaa Epiphone g-310 seuraksi? Meneekö combo tai nuppi+kaappi liian hyväksi tuon tasoiselle kitaralle? Lienee vähän mielipideasiakin tämä, mutta mä en näe tuossa lainkaan ristiriitaa. Siitä vaan, skriimeri kotio. JuSu Ooostakaa ooostakaa, hyvejä kitaroita, Ibanez, Charvel... Katso tori. |
Timesby 24.05.2004 16:02:37 | |
---|
Lienee vähän mielipideasiakin tämä, mutta mä en näe tuossa lainkaan ristiriitaa. Siitä vaan, skriimeri kotio. JuSu Eka kuitenkin pitäisi käydä testaamassa sitä :) Sen hintakin on kyllä ihan kiva, mutta jos sattuis löytymään vaikka ebaysta sitten halvemmalla. ~Ensi kerralla Ikaros lentää yöllä.~ Jari Tervo |
mungiisi 17.02.2005 15:31:45 | |
---|
Soundillisesti Thunder ei paljon eroa Screamerista (ainakaan nuppien osalta). Screamer on ehkä monipuolisempi toiminnoiltaan. Molemmat on kuitenkin aika jokapaikan höyliä...Kokeile sillä se selviää. Tänään soittelin parisen tuntia soitinkeskuksessa thunder ja screamer nupeilla englin 2x12" kaapin läpi, ja kyllä mun mielestä thunderin särö oli paljon munakkaampi ja parempi kuin screamerin särö, en saanu screamerista millään hyvää säröä. Puhtaat oli molemmissa hyvät. |
JuSu 17.02.2005 15:40:13 | |
---|
thunderin särö oli paljon munakkaampi ja parempi kuin screamerin särö Hmmm... Ymmärsithän Screamerissa painaa boostin päälle särökanavalla? Varmaankin, mutta varmistinpahan vaan... Nimittäin oudolta kuulostaa, jos Thunderin säröä kuvataan _paljon_ munakkaammaksi kuin Screamerin. JuSu Minä olen myyrä. |
BenGlenton 17.02.2005 15:42:47 | |
---|
Tosiaan, täytyy olla melkoisen rankkaa tahkoamista, jos ei screamerin säröt riitä :) www.supremecourtband.fi |
mungiisi 17.02.2005 15:46:41 (muokattu 17.02.2005 15:48:19) | |
---|
Hmmm... Ymmärsithän Screamerissa painaa boostin päälle särökanavalla? Varmaankin, mutta varmistinpahan vaan... Nimittäin oudolta kuulostaa, jos Thunderin säröä kuvataan _paljon_ munakkaammaksi kuin Screamerin. JuSu Olin tänään tetissä siis soitinkeskuksessa, kaikennäkösiä asetuksia kokeilin mutta silti sain thunderista paremmat säröt ulos. Tosiaan, täytyy olla melkoisen rankkaa tahkoamista, jos ei screamerin säröt riitä :) En mä mitään hirveetä mättömetallia soittele, mutta silti screamerin särö ei tunnu riittävän. |
JuSu 17.02.2005 16:02:51 | |
---|
En mä mitään hirveetä mättömetallia soittele, mutta silti screamerin särö ei tunnu riittävän. Eli siis ihan varmasti sulla oli sekä särökanava että boost päällä? Sitten siinä oli jotain vikaa siinä Screamerissa. Mä vaihdoin Screamerista ensimmäisen etuasteputken kesympään, ja silti humpparikitaroilla ei tule huideltua gainia täysille rankimmissakaan rosoissa. Ja minä sentään tykkään säröstä... =) Eli jossain mättää, jos ei Screamerista tarpeeksi säröä irronnut. JuSu Minä olen myyrä. |