Aihe: Lörpöt kielisetit
1
bize
13.05.2006 22:00:01
Mitkä kielisetit teillä on lähteny vaihtoon sen takia että on ollut niin armottoman löysä tatsi? Jos niistä löytyis vaikka mulle sopiva, rupesin miettii että löytyisköhän mulle valmiina sopiva satsi ettei tartteis irtokieliä ostella.

Esim. warwick black label .30-.95 tai .35-.95? Olikin tollaset joskus ja sillon lähti vaihtoon hevander-tatsi -aikoina, mutta mitä muuta ehdotatte?
"Singing" mids from the j-pickup
absqua
13.05.2006 22:45:51
Mitkä kielisetit teillä on lähteny vaihtoon sen takia että on ollut niin armottoman löysä tatsi? Jos niistä löytyis vaikka mulle sopiva, rupesin miettii että löytyisköhän mulle valmiina sopiva satsi ettei tartteis irtokieliä ostella.

Esim. warwick black label .30-.95 tai .35-.95? Olikin tollaset joskus ja sillon lähti vaihtoon hevander-tatsi -aikoina, mutta mitä muuta ehdotatte?

Rotosoundin Groundwound löytyy. Muistaakseni 40-100.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
bize
13.05.2006 23:12:53
Rotosoundin Groundwound löytyy. Muistaakseni 40-100.

Ajattelin siis noita mitä kaupasta saisi uutenakin, mutta on myös hyviä kokemuksia siun vanhoista kielistä. :)

Mitä ite kattelin niin rotosoundilla ja warwickilla on noita tosi ohkaisia kieliä, vois kokeilla. Nyt ku tuolla nelikielisellä soittelee ni vähän parempi saatavuus noille erikoisemmille paksuuksille.
"Singing" mids from the j-pickup
absqua
13.05.2006 23:25:57
Ajattelin siis noita mitä kaupasta saisi uutenakin, mutta on myös hyviä kokemuksia siun vanhoista kielistä. :)

Mitä ite kattelin niin rotosoundilla ja warwickilla on noita tosi ohkaisia kieliä, vois kokeilla. Nyt ku tuolla nelikielisellä soittelee ni vähän parempi saatavuus noille erikoisemmille paksuuksille.

Heh joo. No lörpöt nuo on anyways.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
Karlsson
13.05.2006 23:27:31
Lörpöthän olis noi fenderin Nylonwoundit, mutta en tiedä onko se soundi sitten semmoinen mitä hakee. 50-settikin on aika pyykkinaru-jäykkyydellä...
"I had to. I was drunk." -Vivian
mtt76
17.05.2006 23:16:24
Pitkään piti muistella mitkä kielet vaihdoin aikanaan omistamastani 5-kielisestä Ibanezista pois löysyyden takia... DR ja musta loota, oliko Lo Riderit vai Hi Beamit, sitä en enää muista. Toinen niistä on kuitenkin huomattavan löysä setti, suorastaan häiritsi soittoa kun kielet eivät palautuneet tarpeeksi nopeasti. Viimeiset vuodet olen käyttänyt Warwickin Blackeja, eikä ne minusta ole kovinkaan löysät (käytän tosin paksuinta satsia).
Ystävän neuvo: osta basso matalia vireitä varten. -Jucciz
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)