_m_ 11.05.2006 14:38:34 (muokattu 11.05.2006 14:38:46) | |
|---|
Helevetin hyvinhän tämä toimii. Ei ehkä ihan niin hyvin kuin edellinen levy, mutta toimii kuitenkin. Ja tuo The Fugitive on kyllä ihan perkeleen komia viisu. Real metal for true bastards |
Jenka 11.05.2006 14:38:55 (muokattu 11.05.2006 14:40:32) | |
|---|
Vai semmoinen oli Callisto. Kyllä mä tykkäsin muutamasta biisistä ainakin ja toivoisin levyä saavani käsiin tässä jossain vaiheessa. Aikaisemmin en ollut kuullut, joten nyt tuntui vähän siltä, että biisit toistivat itseään. Levyjä odotellessa... We all know one day you´ll leave behind
your everything
and feel the spring come |
mikko1 13.05.2006 00:33:08 | |
|---|
Vai semmoinen oli Callisto. Kyllä mä tykkäsin muutamasta biisistä ainakin ja toivoisin levyä saavani käsiin tässä jossain vaiheessa. Aikaisemmin en ollut kuullut, joten nyt tuntui vähän siltä, että biisit toistivat itseään. Levyjä odotellessa... Ei varmaan ihan parilla ekalla kuuntelukerralla lähe. Harmittaa kun ei oo nyt rahaa tota levyä ostaa. |
kingdom 14.05.2006 13:49:00 | |
|---|
Eikö tämä kenenkään muun mielestä kuulosta yhtään Isikseltä? Ainakin niiden parin biisin perusteella mitä tältä levyltä olen kuullut, en olisi huomannut eroa. |
mikko1 14.05.2006 13:59:44 | |
|---|
Eikö tämä kenenkään muun mielestä kuulosta yhtään Isikseltä? Ainakin niiden parin biisin perusteella mitä tältä levyltä olen kuullut, en olisi huomannut eroa. Kuulostaa. |
Milkop 14.05.2006 21:24:13 | |
|---|
Tuli promona tämä Noir ja kolmen pyörähdyksen jälkeen tuntuu oikein hienolta levyltä. Eteenpäin on menty ainakin siinä mielessä, että monipuolisuutta on tullut lisää. Vastakohdat ovat kasvaneet. Paljon instrumentaaleja kohtia. Eipä tästä oikein muuta osaa sanoa vielä, Wormwoodin alku on upea, varsinkin se 0:40 jälkeen tuleva melodianpätkä. Kylmät väreethän sitä kuunnellessa tulee. Menee takuulla tämän vuoden top10:iin tämä levy. |
Exhausted 15.05.2006 00:17:39 | |
|---|
Monipuolisuutta on tullut lisää, mutta samalla äänimaailma tuntuu jotenkin yhtenäisemmältä. Tässä on kyllä ihan oma tunnelmansa ja saundinsa, mutta silti bändin saundi on tunnistettavissa. Hyvä levy jo nyt muutaman kuuntelun jälkeen. Näin pitkät kaaret yleensä aukeavat hitaammin |
Cathi777 15.05.2006 11:00:38 | |
|---|
Eikö tämä kenenkään muun mielestä kuulosta yhtään Isikseltä? Ainakin niiden parin biisin perusteella mitä tältä levyltä olen kuullut, en olisi huomannut eroa. No ehkä jonkun verran, mutta Callisto pesee Isiksen aika selkeästi kuitenkin. Only pop music can break my heart... |
Exhausted 15.05.2006 11:05:49 | |
|---|
Enemmän kuuluu kyllä Cult of Luna-vaikutteita Callistossa |
Verdoux 15.05.2006 11:15:26 | |
|---|
Ja paikoitellen Noirilta voi löytää Magyar Possen tunnelmia. |
Milkop 15.05.2006 11:18:02 | |
|---|
No ehkä jonkun verran, mutta Callisto pesee Isiksen aika selkeästi kuitenkin. Paha sanoa, kun on jäänyt Isis kuulematta, mutta ainakin Cult Of Lunan ohi mennään kevyesti. |
No ehkä jonkun verran, mutta Callisto pesee Isiksen aika selkeästi kuitenkin. Hehe, päivän paras läppä :D "Sabotage will set us free. Throw a rock in the machine"
- Refused are fucking dead |
Exhausted 15.05.2006 14:00:47 | |
|---|
Itselle kyllä Callisto on mieluisin näistä tämän tyylisuunnan bändeistä. Isiksessä vähän tökkii laulupuoli, ja Cult of Luna on jotenkin kasvotonta. |
GhostOfTheSun 15.05.2006 14:11:55 (muokattu 15.05.2006 17:01:37) | |
|---|
Kyllähän Isis on edelleen tämän "genren" ykkönen. Cult of Luna tulee ehkäpä kakkosena, ja omassa päässäni myös From now on menee ainakin vielä Calliston edelle. Tosin Calliston uutta en ole vielä saanut käsiini hommattua. Täytynee tällä viikolla käydä hakemassa kaupasta. Itseäni taas nimenomaan Calliston laulu ei oikein sytytä. Jotenkin Callistolta puuttuu vielä (tai siis ainakin TNU:lla ja näillä uusilla maistiaisilla) se tietty "jokin". Helvetin hyvä bändi on kyseessä, mutta enpä lähtisi vielä noiden muiden yläpuolelle tätä nostamaan. "Sabotage will set us free. Throw a rock in the machine"
- Refused are fucking dead |
Mechanizm 15.05.2006 16:07:36 (muokattu 15.05.2006 16:11:32) | |
|---|
Helvetin hyvä bändi on kyseessä, mutta enpä lähtisi veilä noiden muiden yläpuolelle tätä nostamaan. Minun asteikolla Callisto on jo ainakin osin mennyt ohi. Mutta mitäpä niitä järjestykseen laittamaan, loistavia bändejä kaikki ja omanlaisiaan jokainen. Arbeit macht frei |
Closure 16.05.2006 11:14:10 (muokattu 16.05.2006 11:15:49) | |
|---|
Aivan loistava tämä uusi levy. Edellisistä levyistä kyllä menty hieman eteenpäin ja pidänkin hiton paljon kun vokaalien osuuksia on tiputettu hieman. Noir:illä onkin ehkä parasta Calliston antia noin melodisuuden osalta ja koskettimien käytön ansiosta. Ja kuten joku sanoikin tässä huomaa kyllä ne Magyar Posse vaikutteet noiden koskettimien takia. Parhaita biisejä: Pathos, Folkslave, Wormwood, (Jumalainen saksofonipätkä!!! (jos nyt soittimia yhtään tunnistan)) Latterday saints.. Hitto, eihän tällä levyllä yhtään huonoa vetoa olekaan. Callisto omalta osalta mennyt Cultin ja Isiksen ohi kevyesti. Vähän aikaa rilluteltu deathin ja grindin maisemissa - jospa nyt taas rauhoittuisi hetkeksi. edit. A Close Encounter - 03.23 eteenpäin on jumalainen pätkä!! " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |
juhajuha 20.05.2006 13:43:12 | |
|---|
The Fugitive on sellainen kappale, että 99% maailman bändeistä ei ikinä pystyisi luomaan mitään noin hienoa. Kappale suorastaan sulkee sisäänsä eikä päästä pakoon. Pian on taas maanantai |
JivE 20.05.2006 14:15:04 | |
|---|
Tuli eilen hommattua kerralla Noir ja True Nature Unfolds. Noir on kylla taydellisyytta hapuileva levy. Menee mulla kylla top. 10. |
Youni 21.05.2006 14:40:05 | |
|---|
Omistan True nature unfolds-levyn ja on kyllä hyvä paketti. Kannattaa lukea Imperiumin arvostelu kyseisestä lätystä, se on asiaa. Pitänee tuo uusinkin levy ostaa, sen verran olen diggaillut. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabr |
aleksi 21.05.2006 14:56:37 | |
|---|
Hitto, kun en ole vieläkään työkiireiltäni ehtinyt hakemaan tuota Noiria. No, eiköhän se ensi viikon aikana päädy minunkin hyllyyni. Odotukset on kyllä korkealla. "I Used to be in love, when I was a king." |