Aihe: Neve Portico
1
hannu666
14.05.2006 18:56:18
Onko kellään kokemusta noista Portico kompurasta tai tosta tape simulatorista? mulla on toi 5012 etuaste ja se on aivan älyttömän hyvä, hiukois ostaa toi kompura ja tape simulator kanski.
Danko
14.05.2006 23:52:23

Höh, eiks toi ollutkaan Midaksella? No täytyy vuokrata sulta sessioon ja todeta sen mahti. Oikeastaan mikään, missä lukee Neve ei voi mennä kamalasti metsään. Töissä on noita Amekeja...
romantikkoitkijät #37
"Mulle on ihan sama, missä asennossa nainen on kun multa tulee. Omakin asento on siinä vaiheessa ihan sama, kunhan se ei ole sikiöasento, ja jos on, niin ei kai siinäkään mitään." -Tempura
hannu666
15.05.2006 09:34:42
Höh, eiks toi ollutkaan Midaksella? No täytyy vuokrata sulta sessioon ja todeta sen mahti. Oikeastaan mikään, missä lukee Neve ei voi mennä kamalasti metsään. Töissä on noita Amekeja...

Midaksella on noita etusia 10 kipaletta, mulla on vaan yksi (toinen tilauksessa pian). Pakkohan mun oli ostaa yks ku kokeilin noita ekaa kertaa, meni yöunet ja oli pakko hommata edes yksi omaan pajaan :o)

Tarvisin kipeesti myös yhden Amek 9098 Pre/eq:n lisää, ei sattumoisin ois teillä yhtä ylimäärästä??
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)