Sonormies 14.05.2006 23:50:02 | |
---|
Tämä on vähän rummunpaukutuksen vierestä, mutta kun asia välillä mietityttää niin rohkenen aloittaa keskustelun rumpaleiden nimimerkeistä. Nimimerkit täällä rumpupalstalla ovat kiehtovia. Jotkut niistä ovat selkeitä lyhenteitä käyttäjänsä nimestä tai kuvastavat kirjoittajan arvostamaa rumpumerkkiä. Toiset taas eivät avaudu ulkopuoliselle ilman selitystä. Oma nimimerkkini ”Sonormies” on tietysti helppo nakki. Tunnen suurta iloa ja jopa ylpeyttä hankittuani juuri sellaisen Sonorin setin kuin olen aina halunnutkin. Mutta onko ”Kampela” kova kalamies vai löytyikö nimimerkki peiliin katsomalla? Ja mitä ilmaisee ”hollmi-5:n” viitonen? Entäs aloittiko ”Tindrum” uransa koputtelemalla säilykepurkkeihin ja onko Tindrumilla oikeasti virveli, joka näyttää säilykepurkilta? Kerro siis reilusti nimimerkkisi tarina. Life is short and then you die. |
Kukkis 77 14.05.2006 23:51:13 | |
---|
Nimimerkkini kuvaa fyysistä olemustani. Mihi est propositum in taberna mori. Hmph. |
hollmi-5 14.05.2006 23:52:29 | |
---|
”hollmi-5:n” viitonen? Se tuli vahingossa. Soneran sähköpostitunnusta laittelin, kun kirjauduin muusikoiden nettiin. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Migo 14.05.2006 23:54:29 | |
---|
Migo tuli siitä, kun nimimerkki Mikko oli jo käytössä. Siitäpä en lannistunut, vaan kokeilin tuota Migoa ja heti tärppäsi. Niinpä.. |
miccomalliton 15.05.2006 00:02:21 | |
---|
Vanha juttu. En muista mistä lähti. Vitsi tietysti. En ole kovinkaan macho... Verily, I have seen Thy sign... |
Ze Kink 15.05.2006 00:03:43 (muokattu 15.05.2006 00:07:17) | |
---|
Puolalainen opas jossain museossa ei osannut lausua "the king" kunnolla. E: Oikeasti se lausui sen jotenkin "Zhe Khink", mutta se olisi näyttänyt hölmöltä. Tämähän ei ole muuten alkuperäinen nimimerkkini, vaan oikeastaan kolmas (ensimmäinen oli/on ihan eri tunnus, ei siis käytössä, ja tällä tunnuksella vaihdoin nimeäni kerran) tosin tämä on ollut pisimpään, enkä varmaan enää vaihda. "Vittu! Mä diggaan viinaa, naisia ja rumpuja!" -Tuntematon spurgu metrossa |
Alpha 15.05.2006 00:10:24 | |
---|
Oma nimimerkkihän tuli siitä, että joku piti keksiä ja äkkiä. Kovasti mietin ja päätäni pyörittelin, kunnes silmiin osui silloinen Paiste Alpha Ride...siitäpä sitten tämän Alphan nappasin. |
Davos 15.05.2006 00:11:59 | |
---|
Joskus irkkausta alotellessa selailin jotain Kartastoa ja sieltä osui silmään kaupunki nimeltä Davos. Se kuulosti kivalta niin napattiin käyttöön. |
Groovi 15.05.2006 00:13:35 | |
---|
Oma nimimerkkini kuvaa ehkä asiaa jota itse arvostan musassa eniten, eli en pelkästään esimerkiksi absoluuttista timea, vaan sitä kokonaisfiilistä ja soundia mikä irtoaa hyvin yhteen hitsautuneesta bändistä. Onneksi löysin Rock´n rollin.
Muuten varmaan vetäisin piikkiä stadin asematunnelissa, tai harrastaisin urheilua. |
HCW 15.05.2006 00:15:32 (muokattu 15.05.2006 00:16:06) | |
---|
HCW = hardcore/hoosee Weckman Nimimerkki tulee sukunimestä sekä kaveripiirin läpästä. Kuuntelen myös hoosee-meininkejä. "Olen joskus jopa miettinyt munan teippaamista kapulaan, mutta muoto on hankala ja kapulan balanssi hukkuu" - RM_Wispila |
Danko 15.05.2006 00:20:11 | |
---|
Entinen pomoni Lilli tapasi kutsua milloin miksikin, tuo Dunkerquen ihme (joka taas liittyy toisen maailmansodan tapahtumiin) taisi silloin olla ahkerassa käytössä, kun tiesin nuoriso-osaston pa-kamoista enemmän kuin duunikafrut yhteensä. romantikkoitkijät #37 "Mulle on ihan sama, missä asennossa nainen on kun multa tulee. Omakin asento on siinä vaiheessa ihan sama, kunhan se ei ole sikiöasento, ja jos on, niin ei kai siinäkään mitään." -Tempura |
Magiz 15.05.2006 00:20:13 | |
---|
magiz tuli kaveriporukassa, kun mun isoveljeä (mikael) alettiin kutsumaan Mikikseksi (mikis) ni sit Markuksesta tuli Makis. noh, eipä näytä kivalta tommonen Makis, ni sit vähän tunasin sitä, ni siitähän tuli Magiz. Cenok on toinen nimi jota käytän, ja se vaan tuli päästä, kun mietin eri nickejä. semmosta sattuu. Whatever happens, happens. |
Aegis 15.05.2006 01:31:03 | |
---|
Kortsumerkistä. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
2kind 15.05.2006 01:56:50 | |
---|
Two kind(s) viittaa kahteen (vastakkaiseen) (luonteen)laatuun tai -lajiin, joista toinen on too kind, eli "turhan suopea". Avatarissa on sciaenidae -sukuun kuuluva kala joka on uskoakseni englanniksi 'drum'. Tulipahan (v)esitettyä. Vitsin ei tarvitse olla hauska. |
Nimeni Jussi Öhman - jussiohman. Johtuen siitä ettei joskus vuonna nakki voinut rekisteröityä minnekään Ääkkösiä käyttäen. Sittemmin olen jokaiseen foorumiin laittanut saman nimimerkin koska en kuitenkaan muistaisi useampaa. tytön haarukasta löydettiin pakkohyvän merkkejä |
Viipale 15.05.2006 05:02:04 | |
---|
Armeijan peruja. Minä Viidanoja ja kaverini Taipale saimmekin yhtäkkiä Alikersantilta käskyn malliin "Taipale ja Viipale menkää ja tehkää mitä lie" Tästä saimme hyvät naurut ja minä nimimerkkini. ...Musiikki on hanurista. |
Jupi57 15.05.2006 07:16:42 (muokattu 15.05.2006 07:26:25) | |
---|
Yläasteella koulukaveri sen otti ensimmäisenä käyttöön. Hän sanoi minun muistuttavan nivalalaista Jupi-nimistä astutussonnia. Tämä riittäköön tällä foorumilla. |
Demonium 15.05.2006 08:08:07 | |
---|
No piti keksiä joku ja sattui olemaan Immortalin, Sons Of Northern Darkness levy pöydällä ja katoin että siellähän on toki biisi "Demonium"... -Rumpukuolema- |
isoaarne 15.05.2006 08:28:44 | |
---|
Aarne on nimeni, joka olisi ollut hieman tylsähkö nicki, ja oli jo muistaakseni käytössä. Etuliite "iso" tullee siitä että olen keskimääräistä pidempi henkilö. Ei viittaa siis alakerran asioihin. "Expect the unexpected" |
moderndrummer88 15.05.2006 08:34:45 | |
---|
piti keksiä nopeasti jotain, kun settiä laittelin myyntiin tänne. musiikki on kuin musiikkia korvilleni |