Aihe: Custom-Sounds
1 2 3
Insane Kane
27.09.2003 09:45:19
Hyvää ja asiantuntevaa palvelua.
Hinnat ovat kohtuulliset laatuun nähden.
Mikään ei estä tinkaamasta =)
Olen tilannut muutaman kerran, tavara tuli 1-2 päivässä.
Tosin tuo RM kama tuntuu viipyvän jossakin...
Mmmm, EMG!!
Walrus
27.09.2003 15:48:18
Mää ostin mun Musarin Custom-Soundsista ja ei voi ku kehua kyseistä putiikkia. Harri tietää kyllä kaiken mahdollisen noista vintagepeleistä. Jos muuten olette pahemmanlaatuisen GAS.in riivaamia niin en suosittele käyntiä paikan päällä. Kaikkee herkullista kitarakamaa on niin paljon että pää sekoo.
Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in
Joees
27.09.2003 16:21:39
Mää ostin mun Musarin Custom-Soundsista ja ei voi ku kehua kyseistä putiikkia. Harri tietää kyllä kaiken mahdollisen noista vintagepeleistä. Jos muuten olette pahemmanlaatuisen GAS.in riivaamia niin en suosittele käyntiä paikan päällä. Kaikkee herkullista kitarakamaa on niin paljon että pää sekoo.

Kiitän onneani että asun tarpeeksi kaukana Helsingistä ja Orivedestä että ei ihan heti tule lähdettyä, vaikkakin reilut 100km on kumpaankin. GAS on riivannut jo kauan mutta niin riivaa rahapulakin ;D
Groooove is in heart!
Sintti
27.09.2003 18:31:27
mikäs niiden sivujen osote olis???!!!
En oo ikinä uutta skittaa ostanu, enkä osta!!!
booster
27.09.2003 18:38:26
mikäs niiden sivujen osote olis???!!!

http://www.custom-sounds.com
Olin ennen idiootti. En enää.
-"Pepe"
thinkfreely
28.09.2003 10:19:03
Täytyy kyllä sanoa, että sain uskomattoman hyvää palvelua Oriveden Custom-Soundista kun tilasin sieltä Voodoo-Labin Pedal Power 2:n. Kysyin niiltä tarjousta sähköpostilla ja sain hyvän tarjouksen joten tilasin. No jonkun pikku kämmin takia tavara tuli perushintaisena, joten laitoin sähköpostia Custom-Soundiin ja ne laittoi sen ylimääräisen maksamani summan mun tilille. Menee hieman yli ymmärryksen tuollainen ystävällisyys, mutta toisaalta kauppias ilman asiakkaita on kuin basisti aivoilla eli siitä ei seuraa hyvää ;)
Päällä voi päätellä ja olkapäällä voi... ööh... olkapäätellä. Niin sen täytyy olla...
HS
28.09.2003 16:03:41 (muokattu 28.09.2003 16:04:06)
Terve

Tämä on kyllä poikkeuksellinen viestiketju Mnetissä. Suomalaista musiikkikauppaa ja kauppiasta kehutaan kilpaa ;)
Noh, ansaittua kaikki tyyni.
Liittykää seuraan, lainatkaa rahaa.
KooAa
28.09.2003 18:26:56
Munkin kokemukset on positiivisia, noin viidellä sadalla eurolla oon tavaraa ostellut.
Koo(Aa)lla ei ole väliä !
askomiko
28.09.2003 20:06:01 (muokattu 28.09.2003 20:08:32)
Joutaviin kyselyihin vastaili oikein ripeästi, jopa sunnuntaina. Ja tilatessa sitten infoa tuli kunnolla, ja paketin sai yllättävänkin nopeasti, kun heppu lähetti sähköpostilla myös paketin koodin, eli voi kysellä postista heti kun näkee sen saapuneen, eikä vasta maanantaina kun pakettikortti tulee kotiin. Kun oli siis perjantaina saapumassa.
Aardfather
29.09.2003 16:51:41 (muokattu 29.09.2003 16:53:10)
Juuri tilasin itse ensimmäistä kertaa Custom Soundsilta tavaraa (piuhoja ja pedaalilaudan) puhelimitse ja oli erittäin asiallinen ja asiantunteva kaveri langan päässä. Keskusteltiin pieni tovi piuhoista ja jaksoi selittää niistä innostuneen ja asiantuntevan oloisesti. Kertoi mm. heti kysyttyäni George L piuhoista kuinka plugit ja piuhat yhdistetään jne. ja sanoi vielä oikein paljon kiitoksia tilauksesta puhelun päätteeksi. Lupasi vielä että paketti on perillä huomenna tai viimeistään torstaina. Ei voi kun suositella paikkaa lämpimästi. Arvosana 10+. :-)

- Aardfather
Spiralmind
29.09.2003 21:56:01

Kyllä varmaan kelpaa palvella jos noilla hinnoilla joku jotain ostaa. Siis ihan tajuttomia hintoja. Yli 400 jostain pelkästä overdrivesta!

Nojuu... voihan se olla että valmistaja sitten alunperin pitää semmosia ryöstöhintoja...

Mut otetaan esim. Pyramid Gold-kielet. Niitä saa Thomannilta 10 eurolla ku custom soundsissa ne on 30 euroa. hmm...
Pitäsköhän ite tilata noita kasa Thomannilta ja myydä eteenpäin 20e/paketti... :p
Flatron
29.09.2003 22:23:02

Jos hiukan tarkempaan luet, niin ne samat Gold kielet, kun Custom-Soundsissa, maksavat T-kaupassa 40,- .
T : Tomppa
Kimble
29.09.2003 22:28:18
Jos hiukan tarkempaan luet, niin ne samat Gold kielet, kun Custom-Soundsissa, maksavat T-kaupassa 40,- .

Bassokielet on 40€ T-kaupassa. Kitaralle Pyramid Goldit maksaa 10,90€
MYYDÄÄN: Hughes&Kettnerin Edition Silver. Katso tori.
Walrus
30.09.2003 01:49:32 (muokattu 30.09.2003 01:52:20)
Kyllä varmaan kelpaa palvella jos noilla hinnoilla joku jotain ostaa. Siis ihan tajuttomia hintoja. Yli 400 jostain pelkästä overdrivesta!

Nojuu... voihan se olla että valmistaja sitten alunperin pitää semmosia ryöstöhintoja...

Mut otetaan esim. Pyramid Gold-kielet. Niitä saa Thomannilta 10 eurolla ku custom soundsissa ne on 30 euroa. hmm...
Pitäsköhän ite tilata noita kasa Thomannilta ja myydä eteenpäin 20e/paketti... :p

Kauhistelet varmaan noiden TS-808:en hintoja mutta kyllä noista vintagepedaaleista muuallakin joutuu yhtä paljon maksamaan jos sattuu noita edes löytämään. Noi Pyramiden kielet ei muuten ole samoja mitä Thomannilla. Molemmista paikoista kyllä Pyramid Goldit ostanut mutta kielipakettien sisältö oli erilainen vaikka merkki oli sama, C-S:sta ostetussa laadukkaampi.

EDIT: Harri kerkesikin jo itse selvittää ton kielijutun ku minä vielä näpyttelin tota :)
Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in
Spiralmind
30.09.2003 06:08:15 (muokattu 02.10.2003 04:38:34)

Ahaa joo, selevä. Pitääpi joskus sitten kokeilla noita Custom-Soundsin kieliä. Tosin eka hankin kalliimman kitaran. Tuntuis tyhmältä laittaa kitaraan kielet jotka maksaa kymmenesosan kitaran hinnasta... :p

Ja ei nuo kaikki hinnat niin pahoja ole ollenkaan itseasiassa.. etenkin kun noi on laskenu (aikasemmin Captain Coconut 2 maksoi muistaakseni 650e). Mutta tota Centauria tossa meinasin kun puhuin kalliista overdrivesta.

Ja TS-808:sta kun nyt tuli puhetta... mun mielestä todella yliarvostettu. Soundaako se nyt sitten yhtään paremmalta kuin esim. TS-9 tai Boss SD-1 jotka saa selvästi halvemmalla?
Nojoo... itse en ole kyseisiä pelejä päässyt soittamaan, mutta sen verran voin sanoa että kun mulla on (todella hyvä) mallinnus noista molemmista niin enemmän tykkään SD-1:sta kuin TS-808:ta.
Ja sitäpaitsi pedaalin voi tehdä itsekin pienin kustannuksin, niin miksi maksaa ryöstöhintaa (mua ei joku status sitte kiinnosta). Ja itteasiassa aionkin tehä...

huups, meni vähän off-topiciksi...

edit: SD-1 eikä 2
lukeman
30.09.2003 06:46:13
Pelkkää plussaa!!
bluewille
30.09.2003 08:34:32
... ai tämä on se pulju, josta minäkin kyselin aikoinaan vermeistä ja hinnoista ja kyllä tuli juu vastausta puhelimella sekä sähköpostilla - asiallista ja perusteellista sellaista.
Tuo on aivan mahtavaa, että noista hinnoista (osto/myynti)
pääsee tuolla tavalla myös asialliseen "tinkaamiseen" ja homma toimii asiakkastakin tyydyttävästi :) .... sillä onhan noissa joissain vermeissä hintaa, mutta ilmeisesti "se vaan nyt noiden osalta on niiden ihka oikea pyyntihinta" eikä muuta!
On se niin väärin, etteivät monet muut puljut ymmärrä tällaista meininkiä ottaa käyttöön.
Tuo kaupanteko/palvelualttius on usein "sisäsyntyistä" eikä niinkään opittua ja kun omalla, kiinnostavalla alalla toimii ja ymmärtää aiakkaiden tarpeet, niin siitä sitä sitten saa KEHUJA ja TYYTYVÄISIÄ ASIAKKAITA ja HYVÄN MAINEEN!
Sen puolesta kannattaisi muidenkin ottaa mallia tällaisesta.
Täytyykin tarkastella, mitä siellä taas onkaan myynnissä!
Mutta ihme juttu tosiaan, että tälleen pitää ruveta kehumaan "KAUPPIASTA" ilman sarvia/hampaita - ei tää ole "suomalaisten" meininkiä keskimäärin ollenkaan, mutta tässä se nyt vaan on pakko yhtyä muihin kirjoittajiin!
Kiitos Harri ja jatka saman malliin!
Acid_Dare
30.09.2003 08:52:53
Tilattu on ja täytyy myöntää, että erittäin hyvää ja ripeää palvelua sain. Ei tarvinnut tilausta kauaa odotella. Seuraavana päivänä tilauksesta näkyi olevan jo postilaatikossa paketti ;)
Walrus
30.09.2003 15:51:55
Ja TS-808:sta kun nyt tuli puhetta... mun mielestä todella yliarvostettu. Soundaako se nyt sitten yhtään paremmalta kuin esim. TS-9 tai Boss SD-2 jotka saa selvästi halvemmalla?
Nojoo... itse en ole kyseisiä pelejä päässyt soittamaan, mutta sen verran voin sanoa että kun mulla on (todella hyvä) mallinnus noista molemmista niin enemmän tykkään SD-2:sta kuin TS-808:ta.
Ja sitäpaitsi pedaalin voi tehdä itsekin pienin kustannuksin, niin miksi maksaa ryöstöhintaa (mua ei joku status sitte kiinnosta). Ja itteasiassa aionkin tehä...

No maksaahan esim. aito rokokoo tuoli enemmän ku uusi jäljitelmä vaikka ei välttämättä ole yhtään sen parempi istua. Joku nyt vaan kumminkin haluaa istua aidolla rokokoo tuolilla ja maksaa siitä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)