LiiMaNHeNKi 14.05.2006 20:48:37 | |
---|
en ymmärrä, miksi reduxia sanotaan pitkäveteisesti. minusta se ei ole missään vaiheessa tylsä. Sama täällä. En tosin ole nähnyt alkuperäistä (paitsi joskus kakarana osan, mutta väsähdin kesken), joten en voi verrata siihen. Mutta hyvin tuon jaksoi katsoa. Tosin minua eivät pitkät elokuvat ole ennenkään haitanneet, kunhan sisältöä riittää minuuttien täyttämiseen. Laiskuus on viisauden alku. |
zorro 14.05.2006 20:50:58 | |
---|
minun mielestä sen ranskalaiskohtauksen olisi voinu jättää pois |
Siinä mielessä tosi harvinainen filmi että vaikka sen on monta kertaa nähnyt aiemmin ja se on erittäin pitkä niin sitä jaksaa aina seurata keskittyneenä. Muuten on aika huono keskittymiskyky elokuvia kattoessa. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Nöksö 14.05.2006 21:20:18 | |
---|
Aina hyvä, Sheen sai sydärin kun teki joten aika intensiivistä näyttelijäntyötä tehnyt. Avaruusseikkailu 2001... siihen pitäis taipua joskus. Mikshän näitä kahta tulee aina verrattua? Pituus samaa luokkaa? |
Jormaz 14.05.2006 21:50:45 | |
---|
Aina hyvä, Sheen sai sydärin kun teki joten aika intensiivistä näyttelijäntyötä tehnyt. Tuota pidetään kaikkien aikojen epäonnisimpana produktiona. Esim. helikopterikohtaukset oli alun perin ajoitettu sadekaudelle.. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
riimu 14.05.2006 22:05:46 | |
---|
Tuota pidetään kaikkien aikojen epäonnisimpana produktiona. Esim. helikopterikohtaukset oli alun perin ajoitettu sadekaudelle.. Coppolahan kans kai oli aivan hermoromahduksen partaalla elokuvaa tehdessä. Mutta itse kyl pidän leffan molemmista versioista. Don't ask me about Grim Fandango! |