JivE 14.05.2006 14:27:33 | |
---|
Meidan perheessa asia menee niin, etta ollaan molemmat kituutettu tama lukuvuosi opiskelija budjetilla, eli hernekeittoa ja puuroa ruuaksi eika oikeen mitaan ylimaaraisia hankintoja ole voinut tehda. Nyt olemme lahdossa suht hyvinpalkkaisiin kesatoihin ja syksylla sitten toihin. Kesatyorahoista ajattelin sitten ostaa pitkaan haaveilemani Gibsonin kitaran ja tastakos tyttoystava ilahtui. Sain paalleni sellaisen verbaalisen veriloylyn, ettei ole ennen nahty. Olen kuitenkin sita mielta, etta minulla on varaa tahan hankintaan, mutta tyttoystavan mielesta taas ei. Minkalaisia kokemuksia teilla on ihmissuhteista ja harrastuksista. |
Janus 14.05.2006 14:29:38 | |
---|
Harrastus ja harrastus... kestävää parisuhdetta koettelee ennemminkin soittaminen ammattina. TJEU. |
Sertzo S 14.05.2006 14:31:12 | |
---|
Meidan perheessa asia menee niin, etta ollaan molemmat kituutettu tama lukuvuosi opiskelija budjetilla, eli hernekeittoa ja puuroa ruuaksi eika oikeen mitaan ylimaaraisia hankintoja ole voinut tehda. Nyt olemme lahdossa suht hyvinpalkkaisiin kesatoihin ja syksylla sitten toihin. Kesatyorahoista ajattelin sitten ostaa pitkaan haaveilemani Gibsonin kitaran ja tastakos tyttoystava ilahtui. Sain paalleni sellaisen verbaalisen veriloylyn, ettei ole ennen nahty. Olen kuitenkin sita mielta, etta minulla on varaa tahan hankintaan, mutta tyttoystavan mielesta taas ei. Minkalaisia kokemuksia teilla on ihmissuhteista ja harrastuksista. Suosittelen tyttöystävän vaihtoa, ennen kuin on myöhäistä. ;) |
aarghto 14.05.2006 14:42:01 | |
---|
Ei pilaa ainakaan minun kohdallani kun tyttö soittaa kitaraa myös :-) Tosin jos tyttö tulisi soittoharrastuksen esteeksi niin ei tarvisi kauaa miettiä kumpi on tärkeämpi. Hän otti kumivasaran pöydältänsä ja laittoi kylmän stetoskoopin pään kiveksiäni vasten |
Ei pilaa ainakaan minun kohdallani kun tyttö soittaa kitaraa myös :-) Tosin jos tyttö tulisi soittoharrastuksen esteeksi niin ei tarvisi kauaa miettiä kumpi on tärkeämpi. Kumpi :p Alussa Uusis loi taivaan ja maan..... |
Anonymous-jazz 14.05.2006 15:14:34 | |
---|
Ei pilaa ainakaan minun kohdallani kun tyttö soittaa kitaraa myös :-) Tosin jos tyttö tulisi soittoharrastuksen esteeksi niin ei tarvisi kauaa miettiä kumpi on tärkeämpi. p***ukuume HOHO... Otin ehkä en... Pääasia että turvemusiikki toimii. |
askomiko 14.05.2006 15:21:29 | |
---|
Heh, omat on rahas. Eukkosi potee vaimokompleksia jo nyt. Tahdon bändiisi soittamaan.
"Mutta 99% varmuudella sanoisin että se kiinalainen kopioäimä tms. soveltuu ainoastaan kuikkaan tähdättäväksi manuaaliprojektiiliksi" |
Teijo K. 14.05.2006 15:34:55 | |
---|
Kunhan muistat sitten talvella, että kun ne säästöt loppuvat kesken niin et ala siipeilemään sen tyttöystävän säästöillä. Vaan tuopa käy niin kovin äkkiä jos ollaan yhteisissä ruuissa että ruokarahoiksi käytetään sen tyttöystävän tienestit kun omat on menneet kitaroihin. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Älä klikkaa tätä |
Ben_D 14.05.2006 16:19:48 | |
---|
Seurustelusta en tiedä, mutta ei ainakaan avioliittoo ole tuhonnut :>) |
huuhaajazz 14.05.2006 16:37:55 | |
---|
Sen verran pilaa että harvempi mies kestää katsella kun juoksen soittotreeneissä etenkin jos bändissä ei ole muita naisia kuin minä. Kaikki eivät myöskään ymmärrä musiikin tärkeyttä mun elämässä tai eivät jaksa kuunnella kun paasaan aiheesta monta kertaa päivässä. Soittajalle soittaja. |
Memu 14.05.2006 17:39:13 | |
---|
makaroonia ja suolaa- THV-klubi #31 |
Milkop 14.05.2006 17:40:13 | |
---|
Eikö tuo pitäisi otsikko olla toisinpäin ;-? |
M-Juhana 14.05.2006 19:33:44 (muokattu 14.05.2006 19:34:38) | |
---|
Meidan perheessa asia menee niin, etta ollaan molemmat kituutettu tama lukuvuosi opiskelija budjetilla, eli hernekeittoa ja puuroa ruuaksi eika oikeen mitaan ylimaaraisia hankintoja ole voinut tehda. Nyt olemme lahdossa suht hyvinpalkkaisiin kesatoihin ja syksylla sitten toihin. Kesatyorahoista ajattelin sitten ostaa pitkaan haaveilemani Gibsonin kitaran ja tastakos tyttoystava ilahtui. Sain paalleni sellaisen verbaalisen veriloylyn, ettei ole ennen nahty. Olen kuitenkin sita mielta, etta minulla on varaa tahan hankintaan, mutta tyttoystavan mielesta taas ei. Minkalaisia kokemuksia teilla on ihmissuhteista ja harrastuksista. Siis ostat kitaran tyttöystävän rahoilla ja ryyppäät omasi. Lis: siis tosi rokkari tekee noin !! |
Walrus 14.05.2006 20:10:35 | |
---|
Osta vaan se Gibson, se ei ainakaan nalkuta. Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in |
stickyfinger 14.05.2006 20:51:17 | |
---|
No suatana. Et kai sä anna tyttöystävän sanella tuollaista asiaa? Ostat kitaran ja sillä selvä, ja mimmi vaihtoon jos ei ymmärrä!! "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
depe 14.05.2006 21:07:08 | |
---|
Jos vakavasti puhutaan, niin voihan tyttöystävällisi olla pointti. Usein kuulee miehistä, jotka ei osallistu "talouden menoihin" millään tavalla, vaan ostelee omalla palkallaan lähinnä kodin elektroniikkaa, harrastetavaroita, matkustelee, jne. Muija ostaa sitten sillä huonolla palkallaan lapsille vaippoja, ruokaa taloon, yms. pakollista. Mutta joo nyt ei vissiin suhde ole vielä tuolla tasolla, eli kitaran ostoon vaan, kunhan et sitten tosiaan talvella maksa laskuja tyttöystäväsi rahoilla. ;) Mihin ne rahat muuten pitäisi käyttää sen kitaran sijaan, oliko siitä puhetta? Tosi rentturokkarihan ei kyllä tällaisia kysymyksiä esittäisi vaan olisi käynyt jo etukäteen ostamassa sen skeban. ;) Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
Saami 14.05.2006 22:21:16 | |
---|
Seurustelusta en tiedä, mutta ei ainakaan avioliittoo ole tuhonnut :>) Jätit seurusteluvaiheen väliin? :)= |
Lapsi_ajassa 14.05.2006 22:32:25 | |
---|
Ei pilaa ainakaan minun kohdallani kun tyttö soittaa kitaraa myös :-) Sama. Hii, on se niin kivaa Vittuillen halki historian |
lapio 14.05.2006 22:43:39 (muokattu 14.05.2006 22:45:16) | |
---|
Tuhoaako seurustelusuhde soittoharrastuksen? Minä en kyllä kauheasti soittoharrastuksesta tinkisi, riippuu kyllä mitä toinen ihminen vaatisi, esimerkiksi kotona soittaisin vähemmän jos niin pitäisi. Jätin esimerksiksi entisen tyttöystävän vuoksi menemättä bändiin, koska se olisi syönyt yhteisiä viikonloppujamme. En kyllä kadu yhtään, vaikka nykyisin erottu onkin ja bändi on edelleen olemassa ja keikkailee. Jos oikeasti välittää toisesta ihmisestä, niin en itse lähtisi tuollaisesta valittamaan, mutta olenkin mies. Pitää varmaan hankkia kaikki soittokamat tässä sinkkuelämä vaiheessa sellaiseen kuntoon, että ei paljon tarvitse parannella, sitten kun oma rakas nalkutin löytyy. Edit: Onneksi Gibson löytyy jo =D Nahkarotsin kuuluu olla auki, paitsi pyöräillessä, ettei tuu batmania. |
aarghto 14.05.2006 23:25:48 | |
---|
Kumpi :p Kitara on mun elämäni rakkaus < 3 Hän otti kumivasaran pöydältänsä ja laittoi kylmän stetoskoopin pään kiveksiäni vasten |