Mustikkamuffinssi 14.05.2006 11:50:43 | |
---|
"Onni on kuin jazzia. Jos joudut kysymään mitä se on, et luultavasti saa koskaan tietää."
kalamies#45 >-)))> |
carlos 14.05.2006 12:05:07 | |
---|
Miksi mä nyt vasta tajusin että uusi kitaristi on Ron Thal aka Bumblefoot??!!! HAJOTTAA!! Thal on suurimpia idoleitani eikä mulla ole lippua keikalle.... Bumblefoot on kovaa kamaa, semmosta Faith No More and Zappa goes Steve Vai -meininkiä. No mikset sitten osta lippua, jos kerta hajottaa? Lippupalvelun mukaan joitakin lippuja olisi vielä myymättä. http://www1.ticketservicefinland.fi/PriceTable?eventId=FIN9610HAR07052 Järvihirviö: Niinku jonne ALSd sanoo: "Se jota lyödään ni sattuU" tnoiun se peetti mulle **** It´s easier to give up than allways tried to go up. |
Tonne lippupalvelun sivuille ilmestyy aina vähän väliä lippuja jämäpaikoille. Eli aika varmasti saa liput jos vähänkin aktiivisesti jaksaa katsella sivuja muutaman kerran päivässä. |
venalaine 14.05.2006 15:02:49 | |
---|
Huuto.net on kanssa väärällään noita lippuja. Luulisin että joskus kesä/heinäkuun vaihteessa niitä saa tuolta hyvinkin halvalla kun trokareilla meinaa jäädä liput käteen. www.reflective.cjb.net |
kid ego 15.05.2006 11:13:45 | |
---|
Tonne lippupalvelun sivuille ilmestyy aina vähän väliä lippuja jämäpaikoille. Eli aika varmasti saa liput jos vähänkin aktiivisesti jaksaa katsella sivuja muutaman kerran päivässä. No nyt näyttää olevan ekalle päivälle pari. En pysty niitä netitse maksamaan, mutta käyn pikapuoliin luukulla ostamassa. Thal on kunkku!! Killerheroes, superfreaks, rock down the wrong, pour on the heat. Superheroes, radar spies, burning through the steel with x-ray eyes. |
Sijuk 15.05.2006 13:56:52 (muokattu 15.05.2006 15:27:34) | |
---|
Axlillä meni ääni paskaksi heti ekan keikan jälkeen. Loistavaa. Bach oli pelastanut tilanteen viemällä Axlin jonnekki laulunopettajalle tai jotain... Ääni on kuulemma nyt kunnossa, mutta toivotaan ettei ääni hajoa taas Illusion kiertueen tyyliin. E: Siis tämän tuolta foorumeilta löysin, ei täyttä varmuutta asiasta mutta noin Axl on sanonut jossain Ja legendaarinen lyriikkamonitori on tottakai menossa mukana: http://www.lastnightsparty.com/heavymetalload/slides/IMG_3898.html Pistetääs tänne vielä Better:iin linkki: http://www.megaupload.com/?d=1D5U53EVChinese Democracy Starts Now! |
slash81 15.05.2006 14:51:28 | |
---|
|
Pikku-Henry 15.05.2006 18:50:10 | |
---|
Huh huh, olipa bluesissa ainaki toistaiseksi Axlin ääni aikas heikohkossa kunnossa. Saas nähä miten tänään menee, eli toivottavasti on ääni yhtä makeassa kunnossa kuin perjantaina Lempikappaleeni ovat leijoihin kultaisiin kirjoitin kirjeen ja mandoliinin kylkeen kirjoitin kirjeen-Julmahuvi |
Jemo 15.05.2006 20:07:12 | |
---|
No, Donny, these men are nihilists, there's nothing to be afraid of! |
Sijuk 15.05.2006 21:17:29 | |
---|
Eikös nää ole aika yleisiä isommilla starboilla? Vai olenko vain käsittänyt väärin... Axl on ainut jolla olen tälläisen nähnyt. Kertokaas onko muita jotka käyttää? Chinese Democracy Starts Now! |
Lapis 15.05.2006 21:26:29 | |
---|
Axl on ainut jolla olen tälläisen nähnyt. Kertokaas onko muita jotka käyttää? On on vaikka kuinka monella. Yksi esimerkki: Toton joku Anniversary-DVD:kin on ärsyttävää kattella kun Lukather tsekkailee koko ajan monitoria. |
Drifter 15.05.2006 21:40:32 | |
---|
No, Axl noita monitoreita harvemmin lunttailee. Tuntuvat olevan vaan varmistuksena. En oikein ymmärrä miten se voi jotain häiritä... |
ozz3 15.05.2006 21:58:39 | |
---|
Eikös nää ole aika yleisiä isommilla starboilla? Vai olenko vain käsittänyt väärin... Onhan näitä vaikka kenellä, useimmiten vanhemmat starbat näitä käyttöönsä ottavat. Mutta en pidä sitä mitenkään häpeällisenä, jos haluaa vaan varmistaa, että ei mokaile pahemmin ja antaa yleisölle sanat niin kuin ne oikeasti on. Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 Päivän video |
Feggy 15.05.2006 21:59:54 | |
---|
Jos joku muuten haluaa lukea edellisestä bändin keikasta Helsingissä, Rytmi-lehden uusimmasta numerosta löytyy tarinaa. "Ymmärryksenpuutteemme päälähde on siinä, että meillä ei ole yleisnäkemystä sanojemme käytöstä"
- Ludwig Wittgenstein: Filosofisia tutkimuksia |
rockpock 15.05.2006 23:17:07 | |
---|
Jos joku muuten haluaa lukea edellisestä bändin keikasta Helsingissä, Rytmi-lehden uusimmasta numerosta löytyy tarinaa. Joo. Ihan "jännä" juttu, mutta olin vähän yllättynyt jutun sensaatiohakuisuudesta ja sisällöstä...Tai kun Rytmi on kuitenkin ihan arvostettu lehti, niin sitten tuo GnR -juttu lähinnä keskittyy kaikkeen muuhun paitsi musiikkiin... "Life is very short, and there’s no time
for fussing and fighting, my friend."
-The Beatles- |
kupteri 16.05.2006 00:01:52 | |
---|
Eikös nää ole aika yleisiä isommilla starboilla? Vai olenko vain käsittänyt väärin... Axlilla oli jo sillä Japanin DVD:llä. Tosin monttu oli teknisesti kömpelömmän näköinen. Tekniikka kehittyy :-) Ozzyllä oli myös jollain DVD:llä, jokun "jälleennäkemisen riemu Black Sabbathin kanssa" -DVD. Kettu ku ei muista enää, on niin paljon tuota DVD-matskua eikä alakertaan jaksa juosta yöllä... |
kyuss 16.05.2006 09:03:51 (muokattu 16.05.2006 09:07:32) | |
---|
täh...? musta stones ei oo tehny mitään seiskytluvun jälkeen ja se ei oo ollu mikään ihmeellinen rockbändi muutenkaan.... Use Your Illusion II on Guns N' Rosesin viimeisin omia kappaleita sisältänyt levy. Julkaistiin muistaakseni vuonna 1991. Rollareilta tuli uus levy viime vuonna. Mun mielestä Stones on tehnyt, GNR ei hirveesti. se vaan ku ne oli sillon niin ROCK ni sit ihmiset pitää niitä niin jumalina... En edes tiedä kummasta bändistä tossa puhutaan. EDIT: Väärä vuosi, ei ollukkaa 92. EDIT2: Voisin nyt vielä mainita, että rollarit on pysynyt kiitettävän hyvin kasassa, whereas Guns N' Roses... |
Hammermul 16.05.2006 10:33:19 | |
---|
Hauskinta niissä Axlin monitoreissa oli lähinnä se, että hän lauloi parin levyn biisejä, joita oli itse ollut säveltämässä... Ei nyt hirveästi ollut muistettavaa. Mut parempi noin kun että olis unohtanut sanat. |
Roope77 16.05.2006 14:59:55 | |
---|
Eiköhän toiki levy tule ulos vähintään 30 vuoden päästä. Axl on tuskin enään silloin hengissä..hehe. Kyllä mäki olen vanha Guns n roses fani mutta noin se menee jos ajattelee logisesti. |
Apricot 17.05.2006 01:21:56 | |
---|
Tekstimonitorista: Mutta en pidä sitä mitenkään häpeällisenä, jos haluaa vaan varmistaa, että ei mokaile pahemmin ja antaa yleisölle sanat niin kuin ne oikeasti on. Mua naurattaa, kun livevideoilta näkee kuinka siellä monitorissa lukee kaikki viralliset "fuck you":t ja muut... Ettei vaan unohda laulaa niitä. No problemo! |