Aihe: Käyttäjäkokemuksia Gibsonin Bassoista??
1 2 3 4
Royal Banzai
11.05.2006 00:59:19
Tänään hain 65 Eb0:n tullista, ja olen tuskaillut kaulan kanssa. Siinä kun on turhankin paljon tuota reliefiä, pitäisi siis suoristaa. Mutta; kaularaudan päässä ei ole minkäänlaista reikää esim kuusiokoloavaimelle tahi meisselille.

Hemmolla ainakin oli EB-0, kerrohan miten sulla on kaulan säätäminen onnannut.
Lars Vulva!
www.sweetmoses.net
Johnny Buzz
11.05.2006 09:12:20

Tässä epiphonen uusintaversio pitsalapiosta, mikityksenä P/J:
http://www.musiciansfriend.com/product?sku=519379

Musta toi Ripperin pää ei sovi tohon bassoon laisinkaan. Flying V headstock se olla pitää, joka löytyy esim. Grabberista ja G-3:sta.

Ja itse aiheeseen sitten. Itsellä on kokemusta vain Gibsonin G-3:sta, joka on mun ensimmäinen oma basso. Siinä on melko paksu D-profiilin kaula, joka tuntuu nykyään melko paksulta, kun on jassoon tottunu. Tällä hetkelllä on tuossa bassossa flatit kiinni ja hyvin pelittää. G-3:sta en tuu varmaankaan koskaan luopumaan, koska se on kuitenkin ensimmäinen oma basso. Onhan se kaulapainoinen ja soundi omintakeinen, mutta samalla se on niin karun kaunis että.
balzary
11.05.2006 18:40:38

Musta toi Ripperin pää ei sovi tohon bassoon laisinkaan. Flying V headstock se olla pitää, joka löytyy esim. Grabberista ja G-3:sta.

Höpsishöpsis, sopiihan se. Vuan oliko se musta vai vaalea lapa meidän reeniksellä olevassa bassossa, ei voi muistaa..
juici
12.05.2006 18:09:45

Tässä epiphonen uusintaversio pitsalapiosta, mikityksenä P/J:
http://www.musiciansfriend.com/product?sku=519379

Ui saamari. Iski GAS. Pitäiskö hommautua Thunderbirdistä eroon ja tilata kunnon pizzalapio...
"Luulin olevani ainoa sekopää tässä joukossa. Olin väärässä..."
jjylli
14.05.2006 11:04:15
Tämän keskustelun aikana on tullut aika useasti esille juuri tuo kaulapainoisuus. Se hankaloittaa hiukan soittamista varsinkin seistessä

pah. kaulapainoisuus on ihmisen paras ystävä.
2541
14.05.2006 15:55:09

Wishbone Ashin Martin Turner mainitsi pitävänsä Thunderbirdinsä kaulapainoisuudesta. Hän tykkäsi, että pitää vähän taistella basson kanssa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)