freeze 13.05.2006 00:34:28 | |
---|
eli olisi tarkoitus kertoa suurella kokemuksella kaikista töpeistä sun muista noloista tilainteista mitä missä tahansa keikalla tai juhla tilanteissa on tapahtunut.. ::: itse olin kerran hää keikalla ja kun piti alkaa soittaa sissään tulo biisii (some day my prince will come) niin merkki näytettiin ja soitto lähti soimaan pelkällä pianolla ..ja sietten BASISTI alkoi huitomaan jotain enkä tiennyt mitä ja tulkitsin sen niin että "lopeta soittaminen väärähälytys lopeta soittaminen!" ja lopetin ..kunnes huomasin hää parin ovella niin soitto jatkui..myöhemmin tulikin selville että kyseessä olikin vain tempon hidastaminen ..eli minä mokasin ;P |
uruttaja 13.05.2006 00:37:46 | |
---|
eli olisi tarkoitus kertoa suurella kokemuksella kaikista töpeistä sun muista noloista tilainteista mitä missä tahansa keikalla tai juhla tilanteissa on tapahtunut.. ::: itse olin kerran hää keikalla ja kun piti alkaa soittaa sissään tulo biisii (some day my prince will come) niin merkki näytettiin ja soitto lähti soimaan pelkällä pianolla ..ja sietten BASISTI alkoi huitomaan jotain enkä tiennyt mitä ja tulkitsin sen niin että "lopeta soittaminen väärähälytys lopeta soittaminen!" ja lopetin ..kunnes huomasin hää parin ovella niin soitto jatkui..myöhemmin tulikin selville että kyseessä olikin vain tempon hidastaminen ..eli minä mokasin ;P Ei tuo nyt mitään ole. Kokeile huomenna 3 piirua korkeampaa sävellajia ja katsele basistia samein katsein ja kerro miten meni. |
freeze 13.05.2006 00:39:31 | |
---|
Ei tuo nyt mitään ole. Kokeile huomenna 3 piirua korkeampaa sävellajia ja katsele basistia samein katsein ja kerro miten meni. ei ollut muuten iltatahden basisti kyseessä! ei saa sekottaa se on vain yksi harrastus humppa bändi jonka kanssa tehdään muutama keikka vuodessa |
Anonymous-jazz 13.05.2006 08:23:26 (muokattu 13.05.2006 08:23:39) | |
---|
se on vain yksi harrastus humppa bändi jonka kanssa tehdään muutama keikka vuodessa to bändi. Jazz on jazz ja Hikiä on Hikiä. |
freeze 13.05.2006 08:29:07 | |
---|
to bändi. jeah ;=) |
oizo 13.05.2006 09:51:08 | |
---|
Joskus häissä joku tyyppi piti jonkinsortin puhetta juuri ennen setin alkua, kun odoteltiin soittimien takana jo valmiina.. Niin siinä tylsistyksissäni ja epähuomioissa jotenkin nojailin pianooni ja jollain ihmeen konstilla onnistuin huitaiseen ikään kuin pakkoliikerefleksinä käteni koskettimistolle.. :I Hirveä riitasointuhan sieltä ilmoille putkahti läpi pa:n.. Meinas vähän nolottaa. Mut hei, ei se haittaa! |
EP 13.05.2006 10:03:56 | |
---|
Pirkkalan Kestirannassa hääkeikalla joskus viime vuosituhannella, oltiin siinä alottelemassa soittoa niin huomasin, että plugi oli puolittain irti mikseristä. No, mä lykkäsin sen sissään ja n. 80- vuotias vaari joka istui kaiuttimen edessä hyppäs puoli metriä ilmaan! Että tämmönen tapaus.. 8) |
Epämuusikko 13.05.2006 10:36:55 | |
---|
Toissa hääkeikalla otti basistisolisti kännykän lavalle mukaan. Häävalssin aikana tuli viesti, puhelin oli bassovahvistimen päällä. Katkaisin Bonanzan loikkaamalla puhelimen muualle, jollain kädellä mukamas peltiin kompaten. Siinä taltioitui hääparin lähisukulaisten videolle nopeaa liikehdintää. It´s easier to give up than allways tried to go up. Bustard #1 |
vanhami 13.05.2006 11:13:48 | |
---|
Oltiin hääkeikalla tossa elmikuussa. Muija soittaa ed iltana ja juttelee yleisiä juttuja ja sanoo sitten, että yksi juttu vielä. Hänellä ja sulhasella on ikäeroa yli kaksikymmnetä vuotta, ja joillekkin sukulaisille se on hieman vaikea paikka, että jos voitais välttää jotain ikään viittaavia biisejä. Juu juu, toki toki, vastasin. Keikkapaikalla sitten rustattiin just ennen alkau settilistaa, häävalssit, ja sit pari voksia, sihen vois sit ottaa jotain iskelmää, vaikka kirje, juu ei o vedetty vähään aikaan... Koko suku on salissa vielä häävalssien jälkeen kun basisti vetää. Uskoit kai kunes viestin, eilen sain, että kuuluisit mulle sä yksin vain,... Sä kirjoitit kirjeen ja keroit niin ihastuneesi miehiin nuormempiin, en koita estää turhaa se lie, kun huomenna hän pois ut vie.... Aoin töniä basistia, soololla loppuun soololla loppuun. Kitaristi huutaa, ettämitä vittua ne jätkät sekoilee, biisi loppuu ja vielä kärkevää tivausta, miks te lopetitta... Seuraava biisi ja turpa kii, mä kerron kohta... Ei noita aina osaa ajatella sillain noita bisejä |
jon lord 13.05.2006 13:34:13 | |
---|
Voisin kirjoittaa vaikka romaani sarjan joten en ala erittelemään. Sanonpa vain että on sattunut jos jonkinlaista. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
uruttaja 13.05.2006 14:16:30 | |
---|
Voisin kirjoittaa vaikka romaani sarjan joten en ala erittelemään. Sanonpa vain että on sattunut jos jonkinlaista. Mä voin kirjoittaa siihen sun romaaniin alku- ja jälkikirjoituksen. HOHO. |
EP 13.05.2006 14:22:17 | |
---|
Voisin kirjoittaa vaikka romaani sarjan joten en ala erittelemään. Sanonpa vain että on sattunut jos jonkinlaista. HAHHAHHAA!! Hyvä tää oli hyvä, heleevetti, että nauratti.. 8)) |
half 13.05.2006 16:01:34 | |
---|
Ei tuo nyt mitään ole. Kokeile huomenna 3 piirua korkeampaa sävellajia ja katsele basistia samein katsein ja kerro miten meni. Seuraa tietysti perässä ja mulkoilee takaisin. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
Sertzo S 13.05.2006 17:51:21 | |
---|
Luinpa nopeasti tämän threadin otsikon, että Anssi Kelan kömmähdykset stana. |
uruttaja 13.05.2006 17:52:56 | |
---|
Luinpa nopeasti tämän threadin otsikon, että Anssi Kelan kömmähdykset stana. Usein jo pelkkä käynti optikolla riittää. |
jon lord 13.05.2006 18:14:09 | |
---|
Mä voin kirjoittaa siihen sun romaaniin alku- ja jälkikirjoituksen. HOHO. Taitaisi tulla liian pitkä kirjasarja. Voi olla että olisi muitakin halukkaita kirjoittajia. Ei prk......en taida ruveta siihen. Puolet pitäisi sensuroida tutuilta ja jälkipolvilta. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
Usein jo pelkkä käynti optikolla riittää. Vastahan minä Tiimarista lasit taas hain. |
isojussi 14.05.2006 10:56:47 | |
---|
Luinpa nopeasti tämän threadin otsikon, että Anssi Kelan kömmähdykset stana. Niinpä. Anssi Kelakaan ei ole yhdyssana. Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö" |
EP 14.05.2006 13:16:12 | |
---|
Luinpa nopeasti tämän threadin otsikon, että Anssi Kelan kömmähdykset stana. Umpi- vai avokela? :) |
Sertzo S 14.05.2006 14:19:04 | |
---|
Umpi- vai avokela? :) Semmoinen ns. haspeli, vain vapa puuttuu vielä. ;) |