Finite Fear 12.05.2006 17:58:03 | |
---|
Cheri basic |
sunder 12.05.2006 19:39:06 | |
---|
Ei ole mitään kokemusta, mutta voisin hyvin kuvitella itsekin ostavan kyseisen setin. Varmasti hyvät kamat hinta-laatu -suhteeltaan ja haulla kandee ettiä lisää juttua. Ainakin tuo nuppi on muuten halvempi thomannilla. |
Finite Fear 12.05.2006 21:57:16 | |
---|
Oisko Gallien Krueger Backline 600 parempi kuin Warwick ProFet 3.2 Cheri basic |
absqua 12.05.2006 22:13:12 | |
---|
Oisko Gallien Krueger Backline 600 parempi kuin Warwick ProFet 3.2 Mulla ei ole tuohon mitään universaalia perustelua nyt tarjolla mutta oman kokemukseni pohjalta valitsisin nupiksi Gallien Kruegerin Warwickin sijasta. Gallien Krueger vaan yksinkertaisesti soundaa paremmalta - minun mielestäni. Warren kaappi on ihan OK. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
DVD 13.05.2006 19:22:25 | |
---|
Mulla ei ole tuohon mitään universaalia perustelua nyt tarjolla mutta oman kokemukseni pohjalta valitsisin nupiksi Gallien Kruegerin Warwickin sijasta. Gallien Krueger vaan yksinkertaisesti soundaa paremmalta - minun mielestäni. Warren kaappi on ihan OK. Näinpäin! Jos/kun ei kaikilla ole välttämättä nyt heti varaa Ampegiin niin GK Backline 600 on ihan hyvä ja aivan riittävän äänekäs peli. Kaappina voi käyttää mitä tahansa Harley Benttonista - Edeniin asti varallisuuden mukaan mutta GK'n nuppi ei jätä ketään kylmäksi, ei varsinkaan jos ensin kuuntelee ja sitten kattelee hintalappua 333€, tai vaikkapa toisinpäin. |
Olen samaa mieltä. Gallien ei jätä kylmäksi. olen nyt viikon paukuttanut menemään uudella nupilla ja kaapilla (Backline 600 ja 4x10'' SBX kaappi) ja lähtee kyllä erinomainen soundi omasta mielestäni. Suosittelen lämpimästi. |
Finite Fear 14.05.2006 21:16:04 | |
---|
Oisko kenelläkään kuvia Backline 600 takapanelista? Cheri basic |
absqua 14.05.2006 21:24:32 | |
---|
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
DVD 14.05.2006 21:25:19 (muokattu 14.05.2006 21:27:54) | |
---|
|
pardy 14.05.2006 22:49:42 | |
---|
|
rahvas 15.05.2006 09:18:10 | |
---|
Kas mokomaa. Siinä ei olekaan Speakon-lähtöä. Eikä taida olla Warressakaan. Onko näin että ko. lähtö on vielä bassonupeissa harvinaisuus, eli plugeilla on pelattava? Itsellä on ollut Behkun nuppi ja siinähän moinen on. - Basso on meidän bändin munat. Mutta hevonen se on ruunakin. - |
DVD 15.05.2006 11:40:08 | |
---|
Kas mokomaa. Siinä ei olekaan Speakon-lähtöä. Eikä taida olla Warressakaan. Onko näin että ko. lähtö on vielä bassonupeissa harvinaisuus, eli plugeilla on pelattava? Itsellä on ollut Behkun nuppi ja siinähän moinen on. Speakon on toki ihan yes mutta en perrustaisi valintani siihen onko speakoni vai ei. Ei sitä kukaan kuule onko nupissa jakki vai speakon. |
Hirvi 15.05.2006 12:31:48 | |
---|
Svengaan kuin hirvi! |
pardy 15.05.2006 13:11:57 | |
---|
Speakon on toki ihan yes mutta en perrustaisi valintani siihen onko speakoni vai ei. Ei sitä kukaan kuule onko nupissa jakki vai speakon. Niinii mutta speakoni nyt on muuten vaan joka suhteessa ylivertainen jakkiin verrattuna. Kun ei voi piuha irrota itekseen, napojen kosketuspinta-ala on suurempi, voi käyttää paksumpaa kaiutinkaapelia toisin kuin jakeissa missä kolvaamisen mahdollisuus/mahdottomuus asettaa rajoitteita... Mutta enivei, itellä oli joskus Warwickin Pro Fet IV, 400w tehoa, ja siinä oli speakon. Jos saisin nyt valita niin ottaisin kyllä tän Backlinen sen sijasta. ja luulen että toi 3.2 on apauttiarallaa varsin samantyylinen soundiltaan. |
DVD 15.05.2006 22:38:17 | |
---|
Niinii mutta speakoni nyt on muuten vaan joka suhteessa ylivertainen jakkiin verrattuna. Kun ei voi piuha irrota itekseen, napojen kosketuspinta-ala on suurempi, voi käyttää paksumpaa kaiutinkaapelia toisin kuin jakeissa missä kolvaamisen mahdollisuus/mahdottomuus asettaa rajoitteita... Mutta enivei, itellä oli joskus Warwickin Pro Fet IV, 400w tehoa, ja siinä oli speakon. Jos saisin nyt valita niin ottaisin kyllä tän Backlinen sen sijasta. ja luulen että toi 3.2 on apauttiarallaa varsin samantyylinen soundiltaan. Olet täysin oikeassa joka suhteessa! Ollako, vai eikö olla speakon on täysin samantekevää kun valitsee sen nupin. Jos siinä sattumalta sitten on speakonit niin se on pelkkää bonusta. Ei siis ole mitään syytä ostaa "huonompi" nuppi vain sen takia että siinä on speakonit. Kätevä basisti laittaa siihen speakonit itse jos asia vaivaa. |
rahvas 16.05.2006 11:46:09 | |
---|
joo. En minä asiasta siksi huomauttanut, että liitintyyppi olisi kynnyskysymys. Mutta kun itsellä nuo Backline ja Warre ovat tällä hetkellä muuten aika samalla viivalla, niin silloin pikkuasioillakin on merkityksensä. Onneksi tässä on vielä aikaa harkita ja miettiä ennenkuin budjetti sallii asian tulla ajankohtaiseksi... - Basso on meidän bändin munat. Mutta hevonen se on ruunakin. - |
Creep 20.05.2006 13:24:34 | |
---|
saako näitä Gallien Krueger Backline 600 nuppeja muualta kuin Thomannilta? En ole ainakaan huomannut missään musiikkiliikkeessä pääkaupunkiseudulla.... |
pardy 20.05.2006 17:13:15 | |
---|
saako näitä Gallien Krueger Backline 600 nuppeja muualta kuin Thomannilta? En ole ainakaan huomannut missään musiikkiliikkeessä pääkaupunkiseudulla.... Ei saa Suomesta. |