minimarshall 07.04.2006 16:40:48 | |
---|
elikkäs mistä tälläinen laadukas edullisesti? |
Ile- 07.04.2006 16:58:33 | |
---|
Edullisinta on juoda korillinen olutta. Jos ei houkuta, niin sitten vaan kauppaan ostamaan kaksitasoinen teline. |
Synastikki 10.05.2006 08:22:04 | |
---|
itekin tuollaista suunnittelen eli: itse olen hommaamassa perus-X-jalustan päälle toisen kerroksen eli lisäpalat ja ne saa kallistettua ihan kivasti (kokeilin koulun standilla just viime keikalla) T-kaupasta ainakin saa Quik Lokin lisäpalat 38€ ja noita X-standejä löytyy melkei mistä vaa :) http://www.twilightning.net/pics/live/spinef04/pic005.jpg tuossa on vielä kuva jonkinlaisesta viritelmästä :) |
migreenimies 10.05.2006 17:22:50 | |
---|
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Puppet 10.05.2006 18:07:38 | |
---|
Munki mielestä Nassella on ihan valmiiksi tollainen eikä mitään viritelmää, mut pien varoituksen sana tuosta jatkopalasta, mitä olet ostamassa. Itse aikoinaan ostin ihan samanlaisen ja se hajos melkolailla käsiin, jonka jälkeen sitä joutu kirjaimellisesti virittämään :D:D Omalla kohalla x-standin putken halkaisijakin oli liian pieni tuolle jatkovarrelle. On se vieläkin käytössä.. tosin pienten hitsaustöiden jälkeen :) And surely we'll have such good time |
Synastikki 11.05.2006 08:33:14 | |
---|
juu voipihan tuo ollaki... on vaan niin korkeelle nostettu et näyttää vähä oudommalta :D juu kattelen täs nyt ku tiedän ton kesän rahanansaitesemisen ni et millasta oon hankkimas :) On se vaa niin HEAVYA!! |
Synastikki 11.05.2006 08:43:57 | |
---|
eikös tuo oo quik lokin 642 eli ei oo minkäälainen viritelmä vaa valmiiks tommonen.... paljonkos tuollainen QL 642 maksaa muuten suomessa? =) On se vaa niin HEAVYA!! |
Ile- 11.05.2006 11:09:10 | |
---|
paljonkos tuollainen QL 642 maksaa muuten suomessa? =) Mä ostin F-musiikista QL-646 50 eurolla. Oikea hinta oli 66e. |
migreenimies 11.05.2006 17:17:20 | |
---|
paljonkos tuollainen QL 642 maksaa muuten suomessa? =) Nii-i, kertokaapa sitte mullekki ko tiiätte :D Miten nii syntikka ei oo lyömäsoitin?! |
baron 11.05.2006 17:18:45 | |
---|
paljonkos tuollainen QL 642 maksaa muuten suomessa? =) Mä ostin sen F-musasta joskus runsas vuosi sitten ja muistaakseni jotain 70-80? My name is Baron, Sir Baron. |
Kossuisti 12.05.2006 16:16:28 | |
---|
Siinä alle satasen nuo näyttäs olevan kun itekki maksoin 80 euroa pari kuukautta sitten tuommosesta. |
Synastikki 13.05.2006 09:22:26 | |
---|
itekin tuollaista suunnittelen eli: itse olen hommaamassa perus-X-jalustan päälle toisen kerroksen eli lisäpalat ja ne saa kallistettua ihan kivasti (kokeilin koulun standilla just viime keikalla) T-kaupasta ainakin saa Quik Lokin lisäpalat 38€ ja noita X-standejä löytyy melkei mistä vaa :) Koululta löytyi nuo lisäpalat ja lainasin ne testausta varten. Sen verran ovat olleet rankassa käytössä että nuo pystypidikkeen ruuvit eivät oikein käänny :D mutta laitoin ne kiinni Millenium single-x-standiin pienin virityksin... eli piti vähän laittaa teippiä putken ympärille tiivisteeki kun tuo on ehkä mm liian iso tuo lisäpalan holderi. Mutta nyt kyllä ihan hyvin toimii :D On se vaa niin HEAVYA!! |
Guild 13.05.2006 15:24:23 | |
---|
Nois jatkopalois on se rasittava puoli, että ne muoviosat halkee helposti ku raavas mies niitä kiristelee. Omissa paloissa sellaset muovikiristimet halkes niin nyt on käytössä 10mm avain. Eipä tuota vinostandia oo tullu käyteltyä. ei sen enempää |
Ile- 13.05.2006 22:47:33 (muokattu 13.05.2006 23:34:05) | |
---|
Noniin loppubändin painostuksesta ja soittoasennon parannushalusta olisi kallistus tähtäimessä. Kertokaa ihmeessä kokemuksia quiklökin lisäpaloista. http://www.thomann.de/thoiw3_quik_l … yboardstaenderaufsatz_prodinfo.html Ovatko tukevat? Putoaako soitin? Hajoavatko ruuvit? Pysyvätkö pystyssä? Myös onko tuo kohta mihin joko soittimen etu- tai takarauna nojaa miten hyvin toteutettu? |
Noniin loppubändin painostuksesta ja soittoasennon parannushalusta olisi kallistus tähtäimessä. Kertokaa ihmeessä kokemuksia quiklökin lisäpaloista. http://www.thomann.de/thoiw3_quik_l … yboardstaenderaufsatz_prodinfo.html Ovatko tukevat? Putoaako soitin? Hajoavatko ruuvit? Pysyvätkö pystyssä? Myös onko tuo kohta mihin joko soittimen etu- tai takarauna nojaa miten hyvin toteutettu? mul on itelläni tollaset jatkopalat ja hyvin toimii. ne tapit mitkä pitää synaa paikoillaan on liian pienet, mut mä oon viritelly sitä vähä ite :D. tietenki ne vähä huojuu, mut ainahan ne. oon ihan keikalla noita käyttäny. hevi on parasta! |
Ile- 13.05.2006 23:52:31 | |
---|
mul on itelläni tollaset jatkopalat ja hyvin toimii. ne tapit mitkä pitää synaa paikoillaan on liian pienet, mut mä oon viritelly sitä vähä ite :D. tietenki ne vähä huojuu, mut ainahan ne. oon ihan keikalla noita käyttäny. Mites sä niitä tappeja sitten virittelit? Onko koskaan joutunut pelkäämään, että syna vetää etukautta nurin, jos nyt vähän tönäisee ohi kävellessä? :-E |
Kossuisti 14.05.2006 00:45:03 | |
---|
Tuosta QL-642 vehkeestä ittellä on kokemuksia. Muuten se on kyllä ihan ykköskampe, mutta ne muovikahvat sieltä juuresta tosiaan halkeilee kallistusta säädettäessä aika helposti (itellä tuli halkeemat sinne kun varulta ensimmäistä kertaa kasatessa tiukalle laitoin, mutta ei menny kuitenkaan rikki asti). Tosi tukeva eikä heilu ainakaan alemmalta tasolta jos ei rynkytä ihan täysiä. Ylempi taso ei tietenkään ihan samanlaista rankasua kestä heilumatta mutta ihan tukevan oloinen sekin. Vertailupohjaa minulla ei ole kuin halpis-X-ständeihin mutta ainakin niihin verrattuna hyvä ;) |
Guild 14.05.2006 13:45:30 | |
---|
Tuosta QL-642 vehkeestä ittellä on kokemuksia. Muuten se on kyllä ihan ykköskampe, mutta ne muovikahvat sieltä juuresta tosiaan halkeilee kallistusta säädettäessä aika helposti (itellä tuli halkeemat sinne kun varulta ensimmäistä kertaa kasatessa tiukalle laitoin, mutta ei menny kuitenkaan rikki asti). Juu itellä toiselta puolelta halkeamisen jälkeen alko pyöriä välillä tyhjää niin laitoin suosiosta molemmat puolet roskiin. Tuolla avaimella saa kuitenkin ne pysymään varmasti kiinni. ei sen enempää |
juiceh 14.05.2006 17:59:57 | |
---|
Mites sä niitä tappeja sitten virittelit? Onko koskaan joutunut pelkäämään, että syna vetää etukautta nurin, jos nyt vähän tönäisee ohi kävellessä? :-E no mä laitoin niihin tappien päälle ne sellaset kumijutut mitkä on siinä ständissä teippiä apuna käyttäen... sit on aika vaikee selittää... hevi on parasta! |