SGitar 10.05.2006 16:56:11 | |
---|
Toivon ainakin että Popeda keikkailisi vielä muutaman vuoden päästä että pääsisi katsomaan sitä vielä, nykyäänhän keikat taitaa aikalailla olla k-18 tilaisuuksia jonne ei ikä riitä :( Sillon vasta saundi nasta, lähtee irti joka kitarasta, kun tarpeeks vääntää nappulasta - Eppu Normaali |
omenamehu 10.05.2006 17:03:03 | |
---|
.... -Costello ei ole mitään ilman Popedaa ... Minä ja kaverini ollaan kyl sitä mieltä et Popeda ei ole mitään ilman Costelloa! Oikeasti kun Costello liittyi jengiin, niin bändi alkoi siirtymään pikkuhiljaa pois siitä buugiwuugista vähän hevimpään soundiin, parhaimmat popedan levyt on tehty Costellon ollessa bändissä, ja suurin osa Popedan 'hyvistä' biiseistä on lähtöisin Costellolta. Näin siis ainakin minun ja erään kamuni mielestä, olemme pohtineet tätä muutamaan otteeseen illanvietoissa. |
Jkob 10.05.2006 17:31:02 (muokattu 10.05.2006 17:31:46) | |
---|
Minä ja kaverini ollaan kyl sitä mieltä et Popeda ei ole mitään ilman Costelloa! Oikeasti kun Costello liittyi jengiin, niin bändi alkoi siirtymään pikkuhiljaa pois siitä buugiwuugista vähän hevimpään soundiin, parhaimmat popedan levyt on tehty Costellon ollessa bändissä, ja suurin osa Popedan 'hyvistä' biiseistä on lähtöisin Costellolta. Näin siis ainakin minun ja erään kamuni mielestä, olemme pohtineet tätä muutamaan otteeseen illanvietoissa. Voinpa kompata. Ja Costello on edelleen yllättävän aliarvostettu kitaristi Suomessa. Miksei maailmallakin. E: Arwoa yhtään väheksymättä tietenkään Kui ei võta kala, siis võtab kalamees. |
yellow 10.05.2006 17:51:44 | |
---|
Kahden edellisen kirjoittajan kanssa tasan samaa mieltä! Pate on bändin keulakuva, mutta Costi on musiikillinen liideri. Arwo oli kova jätkä, mutta Costello vei bändin musan siihen suuntaan, josta itsekin tykkään. Ja hänen keikkasoundinsa on todella heavy, se tuli viime perjantaina taas todistettua. Kitaristina Costi on tosiaan aliarvostettu. Osaa paljon muutakin kuin tiluliluttelua. Muutenkin Popedan kaikki muusikot ovat kovia ammattimiehiä. Tämä nykyinen kokoonpano todella toimii ja on hyvähenkinen ryhmä. |
SGitar 10.05.2006 18:05:23 | |
---|
Onhan se totta että Popeda ei olisi mitään ilman Costelloa! Mutta onhan myös Arwon aikana tehty hyviä levyjä esim Raswaa koneeseen. Jos Costello lähtisi niin varmasti koko bändi hajois, sama juttu kyllä Patenkin kanssa. Sillon vasta saundi nasta, lähtee irti joka kitarasta, kun tarpeeks vääntää nappulasta - Eppu Normaali |
Mika Antero 10.05.2006 18:20:06 (muokattu 10.05.2006 18:20:58) | |
---|
Jep, Costello on Popedan pomo ja primus motor, on ollut sitä jo kaksikymmentä vuotta. Ilman Costelloa Popeda olisi varmasti hajonnut jo aikapäiviä sitten. Toiset tykkäävät siitä, että Costello muutti Popedan hevibändiksi, toiset eivät. Minä kuulun jälkimmäisiin, vaikka ilman Costelloa Popedaa ei siis olisi ollut olemassa enää pitkään aikaan. Costellon aikana Popeda on tehnyt uransa parhaan levyn -Kaasua- ja monen monta loistavaa kappaletta ja muutenkin hyviä levyjä. Se boogiehomma vain on valitettavasti jäänyt hevin jalkoihin, vaikka se aina välillä ilahduttavasti esiin pilkistääkin. En siis missään nimessä vähättele Costellon arvoa Popedan kitaristina, säveltäjänä ja johtajana. Harmi vaan kun sen annetaan myös laulaa... |
yellow 10.05.2006 18:42:14 | |
---|
En siis missään nimessä vähättele Costellon arvoa Popedan kitaristina, säveltäjänä ja johtajana. Harmi vaan kun sen annetaan myös laulaa... No ei sen lauluääni nyt niin kamala ole. Kyllä se keikalla ihan hienosti vetää "Kun mies unelmoi" tai "BMW". Parempiakin laulajia on mutta niin myös huonompia.
|
omenamehu 10.05.2006 20:09:23 | |
---|
Ollaan kaverin kanssa myös pohdiskeltu sitä, että riittäisikö Costellolla pokkaa ottaa laulajan hommat kokonaan itselleen jos viinapiru Paten vie. Costellohan kuitenkin on joutunut tuuraamaan Patea monen monta kertaa ja meidän makuun osaa vetää Popedaa ihan hyvällä meiningillä! eikä sillä mikään paha ääni ole, ainakaan mun korvaan se vetää ihan mallikelpoisesti. |
-Cale 10.05.2006 20:37:07 | |
---|
Ei Costellon lauluäänessa ole minusta mitään vikaa... Ja sit ku se soittaa viel kitaralla kaikkia hienoja juttuja samalla nii ei voi miestä kyllä moittia. Pirun hyvä kitaristi! Ja laulajakin... |
yellow 10.05.2006 22:46:20 | |
---|
Ollaan kaverin kanssa myös pohdiskeltu sitä, että riittäisikö Costellolla pokkaa ottaa laulajan hommat kokonaan itselleen jos viinapiru Paten vie. Costellohan kuitenkin on joutunut tuuraamaan Patea monen monta kertaa ja meidän makuun osaa vetää Popedaa ihan hyvällä meiningillä! eikä sillä mikään paha ääni ole, ainakaan mun korvaan se vetää ihan mallikelpoisesti. Tuota olen itsekin miettinyt. Jos Pate pistäisi hanskat naulaan ja bändi päättäisi jatkaa toisella laulajalla, niin veikkaanpa, että J-P Mustajärvi astuisi puikkoihin... Mutta Paten lopettaessa uskoisin bändin pistävän pillit pussiin. Toivottavasti näin ei tapahdu pitkään aikaan. Positiivista on se, että ainakin viime perjantaina Raumalla Pate oli loistovedossa ja selvinpäin. |
Landola59 10.05.2006 22:47:32 | |
---|
Raumalla Pate oli loistovedossa ja selvinpäin. Semmosta päivää ei ole että pate on selvinpäin, ellei ole joutunu linnaan pariksi yöksi. Hienoa jos mies pysy kasassa. Takana on loistava tulevaisuus. |
peetu 10.05.2006 22:52:01 | |
---|
Itse olen kans pitänyt tästä uusimmasta levystä. Sanotaanko että parasta tuotantoa sitten Svobodan ja Hönön jälkeen....Mutta mitä tulee Popedan jatkamiseen. Mikäli touhu jatkuu näinkin ailahtelevaisena, niin uskon ettei kovin kauaa enää jatka. Mutta Popeda on jo suomalaisessa musiikissa käsite. Toivoakseni jatkaa ja pitkään! |
omenamehu 11.05.2006 08:40:19 (muokattu 11.05.2006 08:41:18) | |
---|
Tuota olen itsekin miettinyt. Jos Pate pistäisi hanskat naulaan ja bändi päättäisi jatkaa toisella laulajalla, niin veikkaanpa, että J-P Mustajärvi astuisi puikkoihin... Mutta Paten lopettaessa uskoisin bändin pistävän pillit pussiin. Toivottavasti näin ei tapahdu pitkään aikaan. Positiivista on se, että ainakin viime perjantaina Raumalla Pate oli loistovedossa ja selvinpäin. Jiipeellähän on oma bändi Mustat Enkelit, alottivat soittamalla Popedaa ja on niillä kai nyt muutamia omiakin kipaleita ainakin nettisaitilla. Että mun mielestä J-P olis sillä tapaa poissa laskuista. Mut toivottavasti Pate tosiaan jaksaa pysyä selvinpäin ja olis täysillä mukana! Popeda ei saa lopettaa vielä pitkään aikaan. "ei saa ärsyttää naista koska hän on hyvin herkkänä juuri kuukautisten aikaan, mutta mies ei myöskään saa olla liian kiltti eli ei saa olla sellainen ettei ärsytä yhtään koska nainen tajuaa tämän ja se ärsyttää" |
yellow 11.05.2006 19:34:49 | |
---|
Jiipeellähän on oma bändi Mustat Enkelit, alottivat soittamalla Popedaa ja on niillä kai nyt muutamia omiakin kipaleita ainakin nettisaitilla. Että mun mielestä J-P olis sillä tapaa poissa laskuista. Mut toivottavasti Pate tosiaan jaksaa pysyä selvinpäin ja olis täysillä mukana! Popeda ei saa lopettaa vielä pitkään aikaan. Jep, tiedän kyllä Mustat Enkelit. Pointti oli vaan se, että jos J-P:lle todella tarjottaisiin Popedan vokalistin paikkaa, niin veikkaanpa että ME saisi jäädä. Joka tapauksessa luulen, että Patella mennään niin kauan kuin mennään. |
SGitar 13.05.2006 11:15:44 | |
---|
Kuulin isoveljeltä juttua, että hänen kaverinsa isä olisi liittynyt lähiaikoina Popedaan kitaristiksi. On kuulemma ennen soittanut mm. Hanoi Rocksissa. Itse en tätä usko kyllä alkuunkaan. Aika mahdoton uskoa että Costello olisi potkittu pihalle. Ja tuskin ne toista kitaristia ottaisi koska Costello on sanonut että ei tarvi toista kitaristia kun koskettimetkin on. Tuskin kellään muulla tästä mitään tietoa on..? Sillon vasta saundi nasta, lähtee irti joka kitarasta, kun tarpeeks vääntää nappulasta - Eppu Normaali |
yellow 13.05.2006 11:39:22 | |
---|
Kuulin isoveljeltä juttua, että hänen kaverinsa isä olisi liittynyt lähiaikoina Popedaan kitaristiksi. On kuulemma ennen soittanut mm. Hanoi Rocksissa. Itse en tätä usko kyllä alkuunkaan. Aika mahdoton uskoa että Costello olisi potkittu pihalle. Ja tuskin ne toista kitaristia ottaisi koska Costello on sanonut että ei tarvi toista kitaristia kun koskettimetkin on. Tuskin kellään muulla tästä mitään tietoa on..? Ei mitään tietoa tuollaisesta enkä todellakaan tuollaista usko. Pate, Costi ja Mellu on semmoinen kolmiyhteys, että ne ei toisilleen kenkää rupea antamaan. Näin Patekin joskus mainitsi. Ja siinä vaiheessa kun Costi on bändistä pois, on myös keikkayleisöstä puolet naisväestä pois. On sen verta niin nuorten kuin vähän vanhempienkin tyttöjen suosikki aina ollut. |
Jkob 13.05.2006 12:22:00 | |
---|
Kuulin isoveljeltä juttua, että hänen kaverinsa isä olisi liittynyt lähiaikoina Popedaan kitaristiksi. On kuulemma ennen soittanut mm. Hanoi Rocksissa. Itse en tätä usko kyllä alkuunkaan. Aika mahdoton uskoa että Costello olisi potkittu pihalle. Ja tuskin ne toista kitaristia ottaisi koska Costello on sanonut että ei tarvi toista kitaristia kun koskettimetkin on. Tuskin kellään muulla tästä mitään tietoa on..? Ei kaverisi isä kumminkaan Costello itse ole? :) Kui ei võta kala, siis võtab kalamees. |
SGitar 13.05.2006 13:44:25 | |
---|
Ei kaverisi isä kumminkaan Costello itse ole? :) Ei ole, vaikka kyllähän Costi on Hanoissa myös soittanut :) Sillon vasta saundi nasta, lähtee irti joka kitarasta, kun tarpeeks vääntää nappulasta - Eppu Normaali |
Hevosmiästen tiatotoimiston uutiset on ainakin jossain vaiheessa sanonu, et jos Popedaan otetaan toinen kitaristi, niin se ois aika todennäköisesti Petanderin Markku. Petskuhan soitti aikanaan bassoo Popedassa, mut kitaristihan hää on virallisesti. Ja oon kyllä samaa mieltä, et kolmikko Pate, Costi ja Mellu on aina bändissä... -All for one and each man (or woman) for himself (or herself) =) |