Jokunen 28.09.2003 03:38:28 | |
---|
Onko kellään rohtoa seuraavanlaiseen ongelmaan: Asensin tänään Win XP:n rinnalle, eri kiintolevylle, Windows 2000:sen. Nyt XP ei enää suostu käynnistymään! Alkuun tulee kyllä se "valikko", josta valitaan käyttis, mutta kun tuon XP:n valitsee, niin ruutu vain tyhjenee ja jää mustaksi! Vaihtaminen Linuxiin ei tule kyseeseen, sanottakoon jo nyt.. Siis mie en ymmärrä! |
Denzo 28.09.2003 22:41:13 | |
---|
Onko oikeasti järkeä asentaa rinnakkain ko. käyttikset? Eikö toisella pärjäisi? Voikohan Linuxin LILOa asentaa ilman että asentaa itse Linuxia - se saattaisi auttaa tuohon ongelmaan. Tai vetäistä koneen entistä enemmän sekaisin. Olipas kehittäviä vastauksia... http://esa.emvg.net |
Kivivuori 29.09.2003 12:27:13 | |
---|
Kaikkein parhaiten homma luonnistuu kun ENSIN asentaa W2k:n ja sit XP:n. Toisinpäin jos tekee niin saattaa herjata ja siitä taas seuraa, että ei toimi Vitun Pelle!!! |
karkki 29.09.2003 13:52:48 | |
---|
Kaikkein parhaiten homma luonnistuu kun ENSIN asentaa W2k:n ja sit XP:n. Toisinpäin jos tekee niin saattaa herjata ja siitä taas seuraa, että ei toimi Joo, idea taitaa olla se, että käyttikset pitää asentaa ikäjärjestyksessä, vanhin ensin. |
Fortune 29.09.2003 14:27:31 | |
---|
Voikohan Linuxin LILOa asentaa ilman että asentaa itse Linuxia - se saattaisi auttaa tuohon ongelmaan. Tai vetäistä koneen entistä enemmän sekaisin.
Itsekin olen tässä vähän kahden vaiheilla, Linux on odottanut pöydällä kiltisti pääsyä W2K:n rinnalle, mutta vähän vielä arveluttaa, kun koko ajan pitäisi olla toimiva kone kuitenkin. Ratkaisuksi ajattelin sitä, että molemmat käyttikset pannaan omille fyysisille kovalevyilleen, ainahan sen toisen voi nakata jorpakkoon jos alkaa vittuilemaan. Nyt pitäisi vain saada kovalevy jostain halvalla, että pääsisi pikkuhiljaa hivuttautumaan pois tästä Winukasta.
|
Kivivuori 29.09.2003 15:22:14 | |
---|
Onko kellään rohtoa seuraavanlaiseen ongelmaan: Asensin tänään Win XP:n rinnalle, eri kiintolevylle, Windows 2000:sen. Nyt XP ei enää suostu käynnistymään! Alkuun tulee kyllä se "valikko", josta valitaan käyttis, mutta kun tuon XP:n valitsee, niin ruutu vain tyhjenee ja jää mustaksi! Vaihtaminen Linuxiin ei tule kyseeseen, sanottakoon jo nyt.. Boottaa kone XP:n rompulta ja valitse sieltä "XP.n korjaus. Paina R" (tai jotaki tollasta siellä lukee). Sitten säätelet. XP käynnistää oman korjaus toiminnon graafisessa muodossa tai sitten komentokehote muodossa. Jos on vähänkin säätäjän vikaa ja kielitaitoa hieman niin kometokehotteen käskyt hoituu myös. Ja miks todella pitäs olla kaks käyttistä. Saahan ton Windows XP:n optimoituu audio käyttöön ja vieläpä helposti. Mikä lie on sitten kysyjän tilanne?! Vitun Pelle!!! |
Fortune 29.09.2003 15:39:13 | |
---|
Ja miks todella pitäs olla kaks käyttistä. Saahan ton Windows XP:n optimoituu audio käyttöön ja vieläpä helposti. Mikä lie on sitten kysyjän tilanne?! Tiedä häntä. Kokeilunhalu? Itselläni Pingviini tulisi rinnalle, kunnes sisäistän sen täysin. Sitten Winukka menisi myyntiin.
|
. Saahan ton Windows XP:n optimoituu audio käyttöön ja vieläpä helposti. Mikä ero on XP Pron ja Home Editionin välillä ? |
Kivivuori 29.09.2003 18:59:57 | |
---|
Mikä ero on XP Pron ja Home Editionin välillä ? Verkkopuolella eroja. Tuplaprossun tuki. Käyttäjien hallinta. Vian haku työkaluja. Kaikkea kivaa. En nyt muista kaikkea. Itse kuitenkin valitsin XP Pron. Mulle parempi vaihtoehto. PS. Kannattaa hakea Googlella =) Vitun Pelle!!! |
Denzo 29.09.2003 22:11:35 | |
---|
Linux on ollut vuoden päivät pääkäyttiksenä (teksti, sähköposti, grafiikat, pelit), mutta musiikkia tulee tehtyä edelleen Winukalla (NT). Jahka VST-plugarit lähtee toimimaan Linuxilla kunnolla, on Windowsilla lähtö lähellä. Eri kovalevyillä nuo nyt on, vaikkakin esimerkiksi Mandraken asennus alkaa olla jo idioottivarmaa (minäkin osasin!) Ymmärrän kyllä jos ei Linux tule vielä kysymykseen, musaohjelmat saisivat olla parempia mutta hyvää kehitystä kyllä on nähtävissä. http://esa.emvg.net |