BigPapa 13.05.2006 15:46:36 | |
---|
Buutumia, talliccaa, gunnareita sekä 666 temmolla tilua. Tosin ei se minua kiinnosta mitä ihmiset siellä soittelee. Eikos niitä kitaroita pidä kokeilla sellaisella stuffilla, mistä on itse kiinnostunut? Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Ronsto 13.05.2006 15:49:41 | |
---|
Eikos niitä kitaroita pidä kokeilla sellaisella stuffilla, mistä on itse kiinnostunut? Juurihan sanoin että ei minua kiinnosta mitä ihmiset siellä soittelee. Soitelkoot vaikka polkkaa jos miellyttää. En minä siihen mene huutelemaan, että "mitä sontaa sä oikeen soitat?!". Kuolema höyhentä kevyempi, velvollisuus vuorta raskaampi |
BigPapa 13.05.2006 15:51:10 | |
---|
Juurihan sanoin että ei minua kiinnosta mitä ihmiset siellä soittelee. Soitelkoot vaikka polkkaa jos miellyttää. En minä siihen mene huutelemaan, että "mitä sontaa sä oikeen soitat?!". Sanoit, sanoit ja silloinhan sen huomaa sopiiko kitara sellaiseen musaan mitä itse soittaa. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Humu 13.05.2006 15:52:14 | |
---|
Kyllähän se taitaa kirjoittamaton sääntö olla, että ensimmäiset epäviralliset keikat vedetään musaliikkeessä..."lainavehkeillä";D No mutta jostainhan se on lähdettävä?!;D |
Ronsto 13.05.2006 15:53:00 | |
---|
Sanoit, sanoit ja silloinhan sen huomaa sopiiko kitara sellaiseen musaan mitä itse soittaa. Juurikin näin. Kuolema höyhentä kevyempi, velvollisuus vuorta raskaampi |
BigPapa 13.05.2006 15:53:09 | |
---|
Kyllähän se taitaa kirjoittamaton sääntö olla, että ensimmäiset epäviralliset keikat vedetään musaliikkeessä..."lainavehkeillä";D No mutta jostainhan se on lähdettävä?!;D Myytkö musaliikeessä? Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Kyllähän se taitaa kirjoittamaton sääntö olla, että ensimmäiset epäviralliset keikat vedetään musaliikkeessä..."lainavehkeillä";D No mutta jostainhan se on lähdettävä?!;D Turun F-musiikissa käy aina välillä sellanen keski-ikäinen kaveri, röytämässä akustisen kanssa. Ei ikinä osta mitään, tulee vain ovesta sisään ja nappaa akustisen skeban käteen, alkaa soittaamaan ja laulaa samalla. Sitten kun on muutama piisi vedetty, niin tämä kaveri poistuu paikalta vähin äänin :D Kuolema höyhentä kevyempi, velvollisuus vuorta raskaampi |
Ronsto 13.05.2006 15:55:35 | |
---|
Myytkö musaliikeessä? Kommenteista päätellen saattaa olla myyjänä. Kuolema höyhentä kevyempi, velvollisuus vuorta raskaampi |
Humu 13.05.2006 16:06:11 | |
---|
Kommenteista päätellen saattaa olla myyjänä. En minä niin oo sanonu... |
BigPapa 13.05.2006 16:08:38 | |
---|
En minä niin oo sanonu... Ootko sitä mieltä, että kitaraa ei soitinliikeessä pidä kokeilla juuri sillä musiikilla, mitä itse soittaa? Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
meeza 13.05.2006 16:46:16 | |
---|
Tää ketju naurattaa mua. (I have your voice on tape in a southern accent, screaming at me...) |
BigPapa 13.05.2006 16:57:33 | |
---|
Tää ketju naurattaa mua. Hyvä jos saa jonkun iloiseksi. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Hallowed 13.05.2006 17:11:37 | |
---|
Tää ketju naurattaa mua. Niin muakin. Heittäkää toi genrejen miettiminen hemmettiin, se aiheuttaa vain tällästä omasta mielestäni turhanpäiväistä väittelyä |
BigPapa 13.05.2006 17:14:58 (muokattu 13.05.2006 17:15:43) | |
---|
Niin muakin. Heittäkää toi genrejen miettiminen hemmettiin, se aiheuttaa vain tällästä omasta mielestäni turhanpäiväistä väittelyä Sanoo 2 vuotta soittanut hevari.Eikos nää genret ole aika nykypäivän keksintöjä ja monet nuoret soittajat suorastaan rypee niissä.Sinänsä kannatan ajatusta.Ei niitä ollut silloin niin montaa rockgenreä kun aloitin. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Jucciz 13.05.2006 17:18:34 | |
---|
Sitä paitsi, silloin kun progea tehtiin (noin 1967-1974), ei kukaan puhunut progesta. Silloin vaan soitettiin rokkia, ja koko proge-nimitys on otettu käyttöön tuon ajan musiikista huomattavasti jälkeenpäin. |
BigPapa 13.05.2006 17:20:13 (muokattu 13.05.2006 17:20:23) | |
---|
Sitä paitsi, silloin kun progea tehtiin (noin 1967-1974), ei kukaan puhunut progesta. Silloin vaan soitettiin rokkia, ja koko proge-nimitys on otettu käyttöön tuon ajan musiikista huomattavasti jälkeenpäin. Muistaakseni 70-luvulla puhuttiin progressiivisesta musiikista. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Humu 13.05.2006 18:27:18 | |
---|
Ootko sitä mieltä, että kitaraa ei soitinliikeessä pidä kokeilla juuri sillä musiikilla, mitä itse soittaa? En minä ole täällä kieltämässä keneltäkään mitään! ...sanotaanko nyt vaikka niin, että mun vaisto sanoo, milloin ollaan oikeasti kokeilemassa vahvistinta/kitaraa...ja milloin ollaan näyttämässä omaa osaamista ja luulempa, että monella muulla on tuo sama vaisto:D Mutt ei se oikeesti mua haittaa... |
Lesko 13.05.2006 18:38:33 | |
---|
En minä ole täällä kieltämässä keneltäkään mitään! ...sanotaanko nyt vaikka niin, että mun vaisto sanoo, milloin ollaan oikeasti kokeilemassa vahvistinta/kitaraa...ja milloin ollaan näyttämässä omaa osaamista ja luulempa, että monella muulla on tuo sama vaisto:D Mutt ei se oikeesti mua haittaa... Oon huomannu saman ilmiön... kerran huomas myös myyjä ja siinä sitten lopetti kaveri kyllä soittamisen kun oli puoltuntia sitä kitaraa tilutellut siinä... veti kaveri vähän noloks, eikä sit ostanukkaan mitään.. kyllä nauratti =) "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
BigPapa 13.05.2006 18:45:58 | |
---|
En minä ole täällä kieltämässä keneltäkään mitään! ...sanotaanko nyt vaikka niin, että mun vaisto sanoo, milloin ollaan oikeasti kokeilemassa vahvistinta/kitaraa...ja milloin ollaan näyttämässä omaa osaamista ja luulempa, että monella muulla on tuo sama vaisto:D Mutt ei se oikeesti mua haittaa... Tottahan toi on..jep jep... Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Hallowed 13.05.2006 19:00:41 | |
---|
Sanoo 2 vuotta soittanut hevari.Eikos nää genret ole aika nykypäivän keksintöjä ja monet nuoret soittajat suorastaan rypee niissä.Sinänsä kannatan ajatusta.Ei niitä ollut silloin niin montaa rockgenreä kun aloitin. No joo, olet oikeassa, mutta en jaksa välittää tästä genrejen pilkunviilauksesta, esim. pitääkö burden of griefiä sanoa melodiseksi death metalliksi vai miten. Mun kannattais varmaan olla hiljaa, eikö niin? |