ANtTIKRISTUS 13.05.2006 11:30:25 | |
---|
Noniin, sieltä se julkistus sitten tuli, "Martin Lopez leaves Opeth" lukee virallisilla sivuilla :( Axenrot on nyt sitten virallisesti uusi rumpali, mutta uutisessa luki myös Lopezista, ilmeisesti Åkerfeldtin kirjoittamana, että "I now feel very excited to hear the material of his own band.", joten ei taida mies häipyä musiikkimaailmasta kuitenkaan, ja hyvä niin. Minä olen erittäin vittuuntunut. EI OLE KENELLÄKÄÄN POKKAA PAINAA TÄSTÄ |
Strutsi 13.05.2006 11:33:58 | |
---|
Minä olen erittäin vittuuntunut. We share the same feeling. Drown in the deep mire With past desires Beneath the mire Drown desire now with you |
petrutsi 13.05.2006 11:35:04 | |
---|
Eeih. My balls and the end of humanity..how the hell are they related? |
SuvantoJ- 13.05.2006 11:35:23 (muokattu 13.05.2006 11:35:36) | |
---|
Mutta löytyy sieltä uutisosiosta hyviäkin uutisia nyt kun huomasin, "The rumoured collaboration between Mikael Åkerfeldt, Steven Wilson (Porcupine tree) and Mike Portnoy (Dream theater) will probably become reality in a near future." "Roadrunner will issue a special edition deluxe version of "Ghost reveries" on the 25 th of July: Bonus material include a 40 minute documentary about the making of the record complete with the bands own private tour footage, a cover of Deep Purple's "Soldier of fortune" recorded for UK's BBC radio, the video for "The grand conjuration", liner notes, photos, enhanced 24 page booklet, deluxe sleeve, and 5.1 surround exclusive mix of the record made by original mixed/engineer Jens Bogren." Tuon perusteella menee varmaan ostoon tuo uusi versio, vaikken haluaisikaan periaatteesta tukea näin nopeita rahastuspainoksia. |
Hipelius 13.05.2006 11:37:09 | |
---|
"Roadrunner will issue a special edition deluxe version of "Ghost reveries" on the 25 th of July: Bonus material include a 40 minute documentary about the making of the record complete with the bands own private tour footage, a cover of Deep Purple's "Soldier of fortune" recorded for UK's BBC radio, the video for "The grand conjuration", liner notes, photos, enhanced 24 page booklet, deluxe sleeve, and 5.1 surround exclusive mix of the record made by original mixed/engineer Jens Bogren." Kivat. Just pari viikkoa sitten ostin levyn :/ http://www.sacrecy.com |
Noniin, sieltä se julkistus sitten tuli, "Martin Lopez leaves Opeth" lukee virallisilla sivuilla :( Vituttaa ankarasti, vaikkei tämä periaatteessa mikään yllätys ollut. Toivottavasti Axenrot nyt sitten hoitaa homman kunnialla. "I have come into possession of a certain ancient book, a collection of arcane scrawlings reputed to been derived from an even earlier transcription... The Chthonic Chronicles! Six score and ten oblations to some malign entity of colossal evil!" |
pehko 13.05.2006 13:03:18 | |
---|
Minä olen erittäin vittuuntunut. sama... vittu, en kuuntele Opethia enää ikinä...minun vika. Mitä tapahtu kun rupesin kuuntelemaan Rage Against The Machinea...koko saatanan bändi lopetti toimintansa. Rupeen diggailemaan enemmän Panteraa, mitä käy? vittu Dimebag ammutaan....en halua enää ikinä tutustua yhteenkään hyvään bändiin!!! HEAVY...FUCKING...METAL! |
Torniojaws 13.05.2006 14:43:37 | |
---|
Eipä tullut yllätyksenä tuo Lopezin lähtö. Pitkäänhän herra ei ole edes livenä oikein pystynyt soittamaan. |
Tympee Huttunen 13.05.2006 15:16:14 | |
---|
Eipä tullut yllätyksenä tuo Lopezin lähtö. Niinpä. Toivottavasti Lopez saa asiansa kuntoon. |
Heartwood 13.05.2006 15:28:37 | |
---|
Toivottavasti ei enteile lopun alkua Opethille tämä, sen verran raskas isku Lopezin menetys on. Ei voi mitään, kyllähän tuo vituttaa aika ankarasti. Varsinkin kun valitsivat tilalle sen Axenrotin ääliön. Olisi noin niin kuin äkkiseltään ajatellut Lopezin korvaavalta rumpalilta vaadittavan sitä, että yleensä tiedostaisi muidenkin musiikinlajien kuin brutaalin death metalin olemassaolon. Ei hyvää päivää. Seuraavaksi Steve Vai soolokitaraan ja Matti Nykänen hoitamaan PR-hommia. "From far beyond the galaxies / I've journeyed to this place / to study the behavior patterns / of the human race / And I find them highly illogical"
- Leonard Nimoy"
Romantikkoitkijät #42 |
Shitmanek 13.05.2006 15:53:33 (muokattu 13.05.2006 15:54:59) | |
---|
Toivottavasti ei enteile lopun alkua Opethille tämä, sen verran raskas isku Lopezin menetys on. Vaikka Lopez oli erittäin tärkeä jäsen bändissä ja on ehdottomasti yksi lempirumpaleistani, ellei jopa se kaikkein tärkein vaikuttaja itselleni, olen sitä mieltä, että koska Opeth oli ennen häntä, tulee bändi myös olemaan hänen jälkeensä. Åkerfeldthän ne biisit tekee, ja tietääkseni vaikuttaa myös rumpuraitoihin. Ei voi mitään, kyllähän tuo vituttaa aika ankarasti. Varsinkin kun valitsivat tilalle sen Axenrotin ääliön. Olisi noin niin kuin äkkiseltään ajatellut Lopezin korvaavalta rumpalilta vaadittavan sitä, että yleensä tiedostaisi muidenkin musiikinlajien kuin brutaalin death metalin olemassaolon. Ei hyvää päivää. Seuraavaksi Steve Vai soolokitaraan ja Matti Nykänen hoitamaan PR-hommia. Joudun kyllä nyt olemaan eri mieltä tuosta Axenrotin "huonoudesta". Varsinkin näitä uudempia konserttitallenteita katsoessa hän soittaa ihan hyvin, enkä Nosturissakaan mitään erityisen biiseihin sopimatonta soittoa kuullut. Ja luuleeko joku muka tosissaan, että Åkerfeldt ja muu bändi ottaisivat jonkun täysin väärän tyylisen rumpalin mukaan? "I have come into possession of a certain ancient book, a collection of arcane scrawlings reputed to been derived from an even earlier transcription... The Chthonic Chronicles! Six score and ten oblations to some malign entity of colossal evil!" |
Ronsto 13.05.2006 16:10:04 | |
---|
sama... vittu, en kuuntele Opethia enää ikinä...minun vika. Mitä tapahtu kun rupesin kuuntelemaan Rage Against The Machinea...koko saatanan bändi lopetti toimintansa. Rupeen diggailemaan enemmän Panteraa, mitä käy? vittu Dimebag ammutaan....en halua enää ikinä tutustua yhteenkään hyvään bändiin!!! Tutustu meidän bändiin. Saat fanittaa ihan kybällä, eikä varmasti yksikään bändin jäsen kuole/lähde pois. Kuolema höyhentä kevyempi, velvollisuus vuorta raskaampi |
Ali 13.05.2006 16:10:08 | |
---|
oudun kyllä nyt olemaan eri mieltä tuosta Axenrotin "huonoudesta". Varsinkin näitä uudempia konserttitallenteita katsoessa hän soittaa ihan hyvin, enkä Nosturissakaan mitään erityisen biiseihin sopimatonta soittoa kuullut. Ja luuleeko joku muka tosissaan, että Åkerfeldt ja muu bändi ottaisivat jonkun täysin väärän tyylisen rumpalin mukaan? "Ihan hyvä" ei kuitenkaan ole sama asia kuin loistava. Varsinkin Ghost Reveriesin jälkeen, joka sisälsi Lopezin rumpalointia parhaimmillaan, rumpalin vaihtuminen harmittaa kovasti. Mutta kyllä Å:n tyylitajuun voi luottaa; tuskin mitään ihan paskaa kelpuuttaisi bändiinsä. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Ali 13.05.2006 16:13:17 | |
---|
Tuon perusteella menee varmaan ostoon tuo uusi versio, vaikken haluaisikaan periaatteesta tukea näin nopeita rahastuspainoksia. Joutuu kyllä harkitsemaan, sen verran vituttaa tuo Roadrunnerin rahastusmeininki. 5.1-miksaus olis kyllä gutaa. Varsinkin jos se tulee olemaan DVD-A. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Shitmanek 13.05.2006 16:17:31 | |
---|
"Ihan hyvä" ei kuitenkaan ole sama asia kuin loistava. Varsinkin Ghost Reveriesin jälkeen, joka sisälsi Lopezin rumpalointia parhaimmillaan, rumpalin vaihtuminen harmittaa kovasti. Mutta kyllä Å:n tyylitajuun voi luottaa; tuskin mitään ihan paskaa kelpuuttaisi bändiinsä. Tarkoitin tuolla "ihan hyvin"- jutulla sitä, että hän kyllä klaarasi biisit suunnilleen niin kuin ne levyllä menevät. Mitään improvisointia ja erikoisia fillejä tai muita muutoksia kappaleisiin hän ei tehnyt, mutta ehkä niitäkin joskus kuullaan. Eihän Lopezia tietenkään kukaan voi korvata, mutta en minä ainakaan edes halua sitä, vaan toivon että Axenrot tuo jotain omia juttujaan bändin musiikkiin. "I have come into possession of a certain ancient book, a collection of arcane scrawlings reputed to been derived from an even earlier transcription... The Chthonic Chronicles! Six score and ten oblations to some malign entity of colossal evil!" |
Jubeh 13.05.2006 17:01:43 (muokattu 13.05.2006 17:03:29) | |
---|
Ei tää kyllä mikään paha juttu kuitenkaan oo Opethin kannalta vaikka Lopez lähtikin. Siis kyllähän tää harmittaa suuresti, mutta luotan kuitenki Åkeen kuten jo Ali sanoikin, että ei hän ketä tahansa sinne rumpuihin päästäisi. Kyllähän Axella silloin kuin puikkoihin siirtyi oli ehkä hieman vaikeuksia, kuten muutamista audio bootlegeista kuulin, mutta onhan äijä nyt tahkonnut noita biisejä jo melkein vuoden ja ainakin mun korviin hänen soitto ei kuulosta enää yhtään pahalta, vaikka semmosia lopezmaisia kikkailuja ei enää kuullakkaan. Sitten kun seuraavaa levyä aletaan työstämään, niin luulen että kyllä Åke alkaa vähän enemmän puuttumaan sinne rumpuosastollekin, ja kyllä mä ainakin olen ihan luottavaisilla mielillä. |
KTR 13.05.2006 17:07:42 | |
---|
No onhan Opethin komppiryhmä jo kertaalleen aikaisemminkin vaihtunut. Ei ole maailmanloppu. Hyvin se Axenrot veti Tavastialla. Lindgren ja Åkerfeldt ovat kuitenkin se Opethin sydän. Tai sit seuraava levy sen uuden rumpalin kanssa onkin jotain kolmen soinnun ränttätänttää. |
Heartwood 13.05.2006 17:12:20 | |
---|
Mutta kyllä Å:n tyylitajuun voi luottaa; tuskin mitään ihan paskaa kelpuuttaisi bändiinsä. Kyllä Lopezia edeltänyt Anders Nordinkin oli melko hanurista verrattuna Lopeziin, joten en nyt ihan täysillä tähänkään luottaisi. Katsotaan, seuraava levy kertoo melkoisen paljon yhtyeen tulevaisuudesta. Olisiko mitään linkkiä tai jotain Axenrotin myöhempiin esiintymisiin bändin kanssa? En kovin luottavaisin mielin ole tähän asti näkemäni ja kuulemani perusteella. Jos rumpalin ainoa funktio yhtyeessä on perseraiskata kappaleiden herkemmät kohdat ja esitellä ylimielisiä Conan barbaari -poseerauksia, ei hirveän tukevilla jäillä porkata. Mutta hih, annetaan herralle mahdollisuus. Ehkä siitä ajan kanssa jotain tulee. "From far beyond the galaxies / I've journeyed to this place / to study the behavior patterns / of the human race / And I find them highly illogical"
- Leonard Nimoy"
Romantikkoitkijät #42 |
Shitmanek 13.05.2006 17:19:09 | |
---|
Olisiko mitään linkkiä tai jotain Axenrotin myöhempiin esiintymisiin bändin kanssa? En kovin luottavaisin mielin ole tähän asti näkemäni ja kuulemani perusteella. Jos rumpalin ainoa funktio yhtyeessä on perseraiskata kappaleiden herkemmät kohdat ja esitellä ylimielisiä Conan barbaari -poseerauksia, ei hirveän tukevilla jäillä porkata. http://www.youtube.com/watch?v=2G2jlXUkJ84&search=opeth%20when Tämä lienee melko tuore. Tässä hän soittaa mielestäni melko hyvin, en ainakaan itse parempaan pysty :) "I have come into possession of a certain ancient book, a collection of arcane scrawlings reputed to been derived from an even earlier transcription... The Chthonic Chronicles! Six score and ten oblations to some malign entity of colossal evil!" |
Heartwood 13.05.2006 18:07:51 (muokattu 13.05.2006 18:09:07) | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=2G2jlXUkJ84&search=opeth%20when Tämä lienee melko tuore. Tässä hän soittaa mielestäni melko hyvin, en ainakaan itse parempaan pysty :) Kiitoksia linkistä. Eipä vakuuttanut herran soitto kyllä. Juuri sellainen "Hei, olen Martin A., olen geneerinen metallirumpali enkä tunnista sanoja 'omaperäisyys' saati 'tyylitaju'" -kuva tuosta valitettavasti jäi. Opeth ei kuitenkaan ole mikään Bloodbath (joka toki omalla sarallaan on toimiva orkesteri), joten edes alkeellista tajuamista tulisi olla dynamiikan ja nyanssien päälle. Puhumattakaan soiton tarvitsemasta pehmeydestä. Toki, aivan kuten KTR jo sanoi, Lindgren ja Åkerfeldt ovat Opethin sydän ja aivot, mutta kyllä vertauskuvallisella keholla olisi hyvä selkärankakin olla. Mendez ei kuitenkaan yksin sitä roolia pysty täyttämään, vaikka loistava basisti onkin. Ei hyvältä vaikuta. "From far beyond the galaxies / I've journeyed to this place / to study the behavior patterns / of the human race / And I find them highly illogical"
- Leonard Nimoy"
Romantikkoitkijät #42 |