WillHouy 25.09.2003 14:01:22 | |
---|
Tössös. Innostuin passottelusta ja tarttis saaha soittipeli, mutta rompleema on seuraava; minkälainen? Semmonen, missä on soitettavuus hyvä, hinta alhaalla ja perkeleellinen saundi. + kaiutinkopanki tarttis. Joku 40 W, ehkä.. Ehotuksia, kiitof ! Molen häijjy.... |
Cornflake 25.09.2003 14:04:42 | |
---|
WillHouy: Semmonen, missä on soitettavuus hyvä, hinta alhaalla ja perkeleellinen saundi. Sä tarvitset kahdesta kolmeen bassoa jotta nuo kaikki täyttyvät. |
kuhta52 25.09.2003 14:49:42 | |
---|
Riippuu mikä on kellekkin halpaa. Suosittelen Warwickin Rock Bass mallistoa. Todella soitettava, Huippusoundi ja todella hyvä hinta-laatusuhde. Huonoimmillaankin heavy on parasta!!! |
Karlsson 25.09.2003 14:56:53 | |
---|
Mulle Basso, miesten Basso Siis tosimieshän soittaa halvalla kapulalla ja kovaa, muttei ota kuuleviin korviinsakaan jonkun mussutusta soitimensa laadusta, soundista tai kielimäärästä. "I don´t want you to play that chinese music in my orchestra!" -Cab Calloway be-bopista innostuneelle Dizzy Gillispielle joskus 40-luvulla |
Cornflake 25.09.2003 15:06:08 | |
---|
|
poppamies 25.09.2003 16:44:49 | |
---|
Osta joku Precision tyyppinen basso. Niitä kopioitahan löytyy vaikka kuinka. Rakenteeltaan ja mitoiltaan ne on kuitenkin enemmän tai vähemmän samanlaisia kuin se alkuperäinen että aitokin Precision istuu sitten mukavasti käteen kun se aika tulee. "G-strings are for strippers" |
Definhel 25.09.2003 16:48:54 | |
---|
Osta samantien Warwickin Corvette niin ei tarvi vähän aikaan vaihtaa. Pessimisti on realisti.
Optimisti on kitaristi.
Basisti on rasisti. |
chief 25.09.2003 17:12:30 | |
---|
Siis tosimieshän soittaa halvalla kapulalla ja kovaa, muttei ota kuuleviin korviinsakaan jonkun mussutusta soitimensa laadusta, soundista tai kielimäärästä. Mulla on ainakin halpa kapula, ja aika kovaakin yritän soittaa, mutta ei se musta tosimiestä tee, vai tekeekö? |
chief 25.09.2003 17:34:27 | |
---|
Sam Other: Siis tosimieshän soittaa halvalla kapulalla ja kovaa, muttei ota kuuleviin korviinsakaan jonkun mussutusta soitimensa laadusta, soundista tai kielimäärästä. Onkos kovaa soittaminen sitä, että kun treeniksellä kesken biisin joku vahingossa irrottaa piuhan basson ja vahvarin väliltä, ja basson ääni kuuluu silti rumpujen ja skitaroiden alta? --- WillHouy: Tössös. Innostuin passottelusta ja tarttis saaha soittipeli, mutta rompleema on seuraava; minkälainen? Semmonen, missä on soitettavuus hyvä, hinta alhaalla ja perkeleellinen saundi. + kaiutinkopanki tarttis. Joku 40 W, ehkä.. Ehotuksia, kiitof ! Osta joku halpa kopio jazzarista. Itsekin ostin halvan ja sillä vielä vedellään. Soitettavuus on hyvä, hinta alhaalla (100e) ja perkeleellinen soundi lähtee sormista! |
Definhel 25.09.2003 19:05:52 | |
---|
Osta vähintään 4 kielinen. Pessimisti on realisti.
Optimisti on kitaristi.
Basisti on rasisti. |
L.Ruoska 25.09.2003 22:11:42 | |
---|
Yamaha RBX270? Ibanez GSR200? Molemmat on halpoja ja hyviä. Siistin näkösiä ja hyvä soittaa. Kukaan ei kohtele minua niinkuin minä kohtelen sinua! |
Incarnation 25.09.2003 22:26:54 | |
---|
Yamaha RBX270? Ibanez GSR200? Molemmat on halpoja ja hyviä. Siistin näkösiä ja hyvä soittaa. Oletko Leo huomannut että jos joku kysyy hyvää bassoa, vain me ollaan hehkuttamassa Iba GSR200 bassoa? Sick... Puskaryssä = Pensasneuvostoliittolainen |
Karlsson 26.09.2003 09:19:41 | |
---|
Onkos kovaa soittaminen sitä, että kun treeniksellä kesken biisin joku vahingossa irrottaa piuhan basson ja vahvarin väliltä, ja basson ääni kuuluu silti rumpujen ja skitaroiden alta? Joo. "I don´t want you to play that chinese music in my orchestra!" -Cab Calloway be-bopista innostuneelle Dizzy Gillispielle joskus 40-luvulla |
L.Ruoska 26.09.2003 16:02:38 | |
---|
Oletko Leo huomannut että jos joku kysyy hyvää bassoa, vain me ollaan hehkuttamassa Iba GSR200 bassoa? Sick... Olen olen, mutta tuntuu että majority on RBX:n kannalla :/ Iba on kyllä hyvä peli, tosin se saa jäädä dgdg-vireeseen kakkosbassoksi kun ostan ESP-LTD B-304:n tässä kohta =) Eipä silti suosittelen sitä ihan täysillä jos ei halua hirveesti rahaa laittaa mutta tahtoo hyvännäkösen laatusoittimen! Tietysti noita ESP-LTD B-104-bassojakin saa aika halvalla, voipi olla ihan hyvä ratkasu laittaa ensimmäiseen bassoon se satku enemmän ja ostaa se B-104. Kukaan ei kohtele minua niinkuin minä kohtelen sinua! |
Incarnation 26.09.2003 16:09:59 | |
---|
Olen olen, mutta tuntuu että majority on RBX:n kannalla :/ Iba on kyllä hyvä peli, tosin se saa jäädä dgdg-vireeseen kakkosbassoksi kun ostan ESP-LTD B-304:n tässä kohta =) Eipä silti suosittelen sitä ihan täysillä jos ei halua hirveesti rahaa laittaa mutta tahtoo hyvännäkösen laatusoittimen! Tietysti noita ESP-LTD B-104-bassojakin saa aika halvalla, voipi olla ihan hyvä ratkasu laittaa ensimmäiseen bassoon se satku enemmän ja ostaa se B-104. Ja minäpä ostan kevätkesällä ESP LTD F-204 basson, mutta jotta saisi kaikki rahat kokoon täytyy varmaan tämä iba myydä. Tuskin sillä enää ESP:n ostamisen jälkeen mitään tekisinkään. Puskaryssä = Pensasneuvostoliittolainen |
Ulle 26.09.2003 17:42:46 | |
---|
Osta MTD Kingston!! Aika kallis ekaks beissiks, mutta hinta/laatusuhde on kohdallaan. |
L.Ruoska 28.09.2003 21:23:45 | |
---|
Ja minäpä ostan kevätkesällä ESP LTD F-204 basson, mutta jotta saisi kaikki rahat kokoon täytyy varmaan tämä iba myydä. Tuskin sillä enää ESP:n ostamisen jälkeen mitään tekisinkään. Ei vitsi ollaan samiksia, sullakin on Hartken vahvari, Iban basso ja Bossin särö =D Mä testailin kans sitä F-204:sta, mutta toi B-304 on kyl überhyvä soittaa..vei siis voiton. Päätin että en rupee ostaa mitää välimallin kamoja enää, kunnolla vaan se paras mitä tiedän. Mä en jotenkin noista Fendereistä enkä Musareista piittaa yhtään, Ibat, Yammut ja ESPit on makeimpia. Sääli kun se Yamahan RBX774 on niin huono soittaa vaikka on universumin makein basso! Kukaan ei kohtele minua niinkuin minä kohtelen sinua! |
Oletko Leo huomannut että jos joku kysyy hyvää bassoa, vain me ollaan hehkuttamassa Iba GSR200 bassoa? Sick... Voisin liittyä Ibanezien hehkuttajakerhoon. GSR on varmaan just ihan hyvä ensibasso, mutta esim. SR 400, joka itellänikin on, on ihan loistava hinta-laatusuhteeltaan, ja sillä pärjää jo pidemmällekin. Soittotatsi on aivan loistava. Soundikin on todella mainio. Ainoastaan takamikin soundi on ehkä vaativammalle hieman ohuehko, murinaton. Ahneuksissani ja raskaahkon murinan innoittamana saatan pian vaihtaa Gibsoniin, mikäli eräs mahdolisesti tarjolla oleva yksilö miellyttää testissä tarpeeksi. Eli tuossa kuvassanikin näkyvä mainio Iba saattaa pian olla myytävänä. Korostan kuitenkin sanaa saattaa. |
Incarnation 29.09.2003 14:59:37 | |
---|
Joo kyllä iba on hyvä. Olen toisaalta tyhmä kun ostin tuommoisen halpiksen tilalle tämän Ibanezin, enkä mitään parempaa. Onhan tuo paljon parempi kuin eka mutta paremmankin olisi voinut sammalla ostaa. Missäs Leo asut kun olet noita ESP:n basso päässyt testailemaan? Minä en niin helpolla pääsekkään kun täällä perämettillä asustelen.... Olisi kyllä toisaalta kiva kokeilla tuommoista F-204:sta ennenkuin semmoisen ostaa. Puskaryssä = Pensasneuvostoliittolainen |
Hermanni 01.10.2003 10:55:02 | |
---|
aina vähän kyseenalaista että aina ehdotetaan "joku presari tai jatsikopio" kun niissä se laatu _pikkasen_ heittelee. hinta saattaa olla alhaalla mutta muut ominaisuudet onnkin sitten ihan mistä sattuu. suht halpa vaihtoehto on musarin halpisversiot jotka on hyviä soittaa ja niissä se soundi on se "perkeleellinen" mitä haet. |