Jabbe 28.09.2003 22:54:04 | |
---|
ei meille opeteta sivistyssanastoa, vaa me luetaan kirjoja. Just meinasin sanoa samaa. Mut silti, toi sun kommenttisi oli aika paradoxaalinen tai jotain sinnepäin. Hevi ja metalli on eri asioita -> hevi... hevi taas... tossa ei ole mitään järkeä, ellet sitten tarkoittanut jälkimmäisessä lausessa hevin sijaan metallia. :) |
Niskamies 28.09.2003 22:55:21 | |
---|
Just meinasin sanoa samaa. Mut silti, toi sun kommenttisi oli aika paradoxaalinen tai jotain sinnepäin. Hevi ja metalli on eri asioita -> hevi... hevi taas... tossa ei ole mitään järkeä, ellet sitten tarkoittanut jälkimmäisessä lausessa hevin sijaan metallia. :) tarkotin just sitä. korjattu on. pitäis varmaan lukea viestit ennen ku postaa ne... "...työnnän tän kuulan poikittain sun perseeseen!" |
Jabbe 28.09.2003 22:58:53 (muokattu 28.09.2003 23:01:30) | |
---|
tarkotin just sitä. korjattu on. pitäis varmaan lukea viestit ennen ku postaa ne... Ihan hyvä idea, koskee meitä molempia. Ja jos olisin kielipoliisi, niin suosittelen isoja kirjaimia. Ja tiedän, että edellisessä lausessa on tavallaan paradoxi eli se on paradoxaaaaaaalinen. Perhana. :) EDIT: Ja paradoxia ei kirjoiteta x:llä. EDIT2: Ja nussitaan nyt vielä ö:n pilkkuja: Kerropas mulle mitä se Metaöli on? Ja tähän sitten oikein iso hymiö. |
Nuages 28.09.2003 23:52:23 (muokattu 29.09.2003 00:26:30) | |
---|
ai mix v***u k@ikki soittaa v***u hevä!11???+++++++ v***n tyhmä kyssäri v***uy!!!11 no v***u hevi on v***u aiynoota hyvää muzaa v***u!!1+1=2 mitä v***n jäekee on v***u kuunnrlla jotn v***n poppia tai räpp'iä tai v***u jotin v***n p***aa. p*****e!!!!111 v***u meizi on v***u ainaki v***u tr00 hewari sanotte mitä v***u sanotta s*****a!!!!!!!!11111 hevissä on v***u soittajarki t"aiutavimmat v***u!11 jha parhaat hevibändit on v***u iron maiden ja klamydia!!11111111 ja sit dfarkthrone!1111mkuunnelkaa v***u hevia älkääkäkä v***u mitn v***n p******aa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111 ja räppi on v***u SENSUROITU RASISTINEN ILMAUSden musaa!!!11111 v***u mitä poeukka@!!11111111 v***u!!!!1111 nii ette te v***u0 uskalaa kuunnlella hevä!!!!1111 tulee v***u p***a houuun!!!11111 jja k***i!!!!!111 v***u!!!!!!11 EDIT: mix v***u mum viestiä v***u sensuroidan!!??????++++++ s******n nösssött v***u!!!!!!!!111111111111 meixzi kunutelee v***u heviä !!!!111 teisitä ei v***u ole siihene!!!!!!11111111111111 EDIT2: mix w***u kukaam ei v***u vastraa mun vierstiin v***u!!!!!!1+ s*****a!1111111 ettex tes usalalla!?+++++ tupraan annan v***u ksikille!!1111111111 v***n SENSUROITU RASISTINEN ILMAUSt!!111 h******n nösöt!1111111 v***u mä join elein v***u viis (5 v***u piti pitää sukluihin ku te että oswwsit' v***u lukea sitä mmuten!!11) bisseee!!!!1111111111 ja knunutelin smalalla heviä v***u!!!!!111 ja lopettakaa v***u toi mun textiåphn sensurominen v***u!!!1111 v***n lapsellist toimintaa!!111111 "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan."
-Einon urkukoulu |
Xebeche 29.09.2003 02:22:16 | |
---|
Argh! Grusom, tuo oli jo ilkeää. Puhu vertauksin sokeille / Kivin, kepein kopeille / Sanoin suorin sioille / Pienin muodoin suurisuille. |
Jabbe 29.09.2003 07:55:54 | |
---|
Tuossa taisi olla yksi Mnetin historian parhaimpia argumentointeja. |
Aegis 29.09.2003 11:01:47 | |
---|
Siis voi hyvää päivää! Hevi on huonoa, soittaminen sairaus ja metallia soittavat ovat vain nopeusfriikkejä. Aivan käsittämätöntä idiotismia! Aivan kuin hevillä ja metallilla ei olisi mitään musiikillista arvoa ja nopeudella ei tekisi mitään. Samalla tavalla kuin Bluesissa on tietyn tyyppiset soolot ja sointukuviot, niin on myös metallilla tietyt ominaispiirteet. Tapahtuu jälleen tämä klassinen "dissataan musiikkia kertomalla millaista se on" ilmiö. Jos minä sanon, että AC/DC on yksinkertaista, niin ajatellaan, että se tekee siitä hyvän. Mutta jos sanotaan että hevi on yksinkertaista, niin se on paskaa. Ya' catch my point? Suurien nopeuksien käyttö vaatii tyylitajua ja tekniikkaa. Tekniikasta on aina hyötyä itsensä ilmaisemiseen, mutta teidän mielestänne ei selvästikään metallin tekniikoista. Itse olen kehittänyt soittonopeuttani bassareilla ja käsillä kolme vuotta ja olen siinä sivussa oppinut asioita joista on hyötyä missä vaan musiikissa, esim. shuffle -kompit ja hiljaa soittaminen. Jos ruvettaisiin tekemään nopeaa metallia, niin tälle laudalle vastanneet varmaankin yrittäisivät ensin soittaa sitä mahdollisimman hitaasti, etteivät bluesmiehet tulisi sanomaan tiluttajiksi. Metallia pitää soittaa nopeasti ja kovaa, tiluttaa täysillä ja omistautua sille, se kuuluu asiaan. Heviä ja metallia oppii soittamaan vain soittamalla heviä ja metallia. Siihen ei muuten tule voimaa, ei vimmaa, eikä asennetta. Siitä tulee vanhojen miesten "Voi vitsi, toivottavasti kukaan kuule kun me soitetaan Judas Priestiä." pelleilyä. Metallin soittaminen on vaikeaa, siksi sitä eivät kaikki nuoret muusikot hallitse. Mutta jos heillä ei riitä siihen sisua, niin tuskin riittää jazziin tai bluesiinkaan. Minä soitan ihan mikä vaan sattuu huvittamaan ja metalli on nyt kaikkein mukavinta ja sen soittamisen hallitsen. Jos en soita kymmenen vuoden päästä metallia, niin ei se tarkoita että olen kokenut valaistuksen ja lopettanut moisen lapsellisen typeryyden. Kaikkea saa ja pitää kokeilla. Olkaa te nyrpeitä ja soittakaa katkera blues. Minä mieluummin nautin soittamisesta. Too fast to be dead! |
rc 29.09.2003 11:57:11 | |
---|
Galderilta tuli kyllä niin kuningaskommentti kun vaan olla ja voi. Kyllä Tr00Metal89:llä on vielä paljon opittavaa. Ei s*****a kun naurattaa... Seksiä ja väkivaltaa! |
lxi 29.09.2003 12:09:08 | |
---|
Jos minä sanon, että AC/DC on yksinkertaista, niin ajatellaan, että se tekee siitä hyvän. Mutta jos sanotaan että hevi on yksinkertaista, niin se on paskaa. Ya' catch my point? No, I do not catch yer point, mate. Yksinkertaisuus tekee musiikista yksinkertaista, ei paskaa. Vedä yhtäläisyysmerkki noiden välille, niin olet metsässä. Suurien nopeuksien käyttö vaatii tyylitajua ja tekniikkaa. Tekniikasta on aina hyötyä itsensä ilmaisemiseen, mutta teidän mielestänne ei selvästikään metallin tekniikoista. Nopeuksiin yltäminen vaatii tekniikkaa; nopeuden käyttäminen vaatii tyylitajua. Ja tämä korreloi mihin tahansa muuhunkin soittamiseen liittyvään asiaan. Oleellista onkin vain se, että tämä tapahtuu nimenomaan musiikin lähtökohdasta -- "music is best", sanoi Frank-setäkin eläessään. Kaikki muu, soittajasta itsestään alkaen, palvelee musiikkia. Metallia pitää soittaa nopeasti ja kovaa, tiluttaa täysillä ja omistautua sille, se kuuluu asiaan. Heviä ja metallia oppii soittamaan vain soittamalla heviä ja metallia. Siihen ei muuten tule voimaa, ei vimmaa, eikä asennetta. Tällaisen karsinoinnin tekeminen on kuin sanoisi, että autolla saa ajaa vain parillisina päivinä. Black Sabbathista lähtien on tajuttu, että hitauskin toimii ilmaisukeinona ja alleviivauskynänä. Metallin soittaminen on vaikeaa, siksi sitä eivät kaikki nuoret muusikot hallitse. Mutta jos heillä ei riitä siihen sisua, niin tuskin riittää jazziin tai bluesiinkaan. No, soittamisen vaikeustaso ei määräydy musiikintyylin mukaan. Kaikesta saa juuri niin vaikeaa -- tai helppoa -- kun siitä haluaa tehdä. Kaikkea saa ja pitää kokeilla. Tosi on; muista kuitenkin mitä Juice sanoi omasta siskosta ja kansantanhuista. "I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." -- Voltaire |
Nuages 29.09.2003 12:16:10 | |
---|
Galderilta tuli kyllä niin kuningaskommentti kun vaan olla ja voi. Kyllä Tr00Metal89:llä on vielä paljon opittavaa. Ei s*****a kun naurattaa... v***u tää oo mikään narun asia v***u!!!!!!1111111111 mä on ihanl tosissa v***u s*****a!!!!11111 v***n p***a!!!!!!!11111111111 kuunnelkaa hevä!!!!!!!1111111 "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan."
-Einon urkukoulu |
vu tää oo mikään narun asia vu!!!!!!1111111111 mä on ihanl tosissa vu sa!!!!11111 vn pa!!!!!!!11111111111 kuunnelkaa hevä!!!!!!!1111111 Noniin. Kuivunut juttu. |
KTR 29.09.2003 12:37:37 | |
---|
Hevi ei ole vain Children of Bodom, Metallica ja Black Sabbath. Tyylilajeja löytyy vaikka kuinka paljon, lähes joka makuun. Nuo kaikkein suosituimmat bändit eivät yleensä ole niitä kaikkein parhaimpia. Jos kuuntelee vain Avant-garde jazzia, ei kannata tuomita koko metalli-genreä. |
Jabbe 29.09.2003 12:41:17 | |
---|
Hevi ei ole vain Children of Bodom, Metallica ja Black Sabbath. Tyylilajeja löytyy vaikka kuinka paljon, lähes joka makuun. Nuo kaikkein suosituimmat bändit eivät yleensä ole niitä kaikkein parhaimpia. Jos kuuntelee vain Avant-garde jazzia, ei kannata tuomita koko metalli-genreä. Alkaa mennä jo vähän metalli vs. ei-metalli tappeluksi. Kysymyshän oli alunperin kuitenkin kai siitä, että miksi kaikki _soittavat_ heviä? Eli miksi tässäkin maassa on satoja toinen toistaan tylsempiä wannabe-hevibändejä? Se on minusta se huono juttu, ei niinkään itse musiikissa mitään vikaa ole. |
Nuages 29.09.2003 12:42:20 | |
---|
Noniin. Kuivunut juttu. Sisäinen maheus puhkesi vain kukkaan. Älkää välittäkö. v***u!!!!!!!!11111111111 "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan."
-Einon urkukoulu |
MrQ 29.09.2003 12:55:59 | |
---|
Kommenttihan oli osoitettu minulle? ralaa, jäbä. Se oli samaan aikaan vastaus sillejollekinlukiolaiselle samaan aiaan kuin ollessaan kuittaus kirjoitusvirheestäsi... pieni kielisotilaspoliisi iski, ei muuta. piis aut. |
KädetönRumpali 29.09.2003 13:58:44 | |
---|
Sellaista tämä Suomen kansa vaan on, synkkää ja raskasmielistä. Ja onhan hevin soittaminen monen mielestä tosi "cool" juttu, se ikäänkuin pyrkii kaiken arvostelun yläpuolelle. Ja pystyyhän jonkinlaista (ei hyvää) hevyä soittamaan, vaikka ei osaisikaan soittaa: säröt ja volyymi vaan täysille... Was? |
Deathrace King 29.09.2003 14:20:40 | |
---|
Ja pystyyhän jonkinlaista (ei hyvää) hevyä soittamaan, vaikka ei osaisikaan soittaa: säröt ja volyymi vaan täysille... En tiennytkään, että särön lisääminen parantaa soittotaitoja. Pitää vissii ens treeneissä koittaa ;)
Stay Metal! |
Super-Jari 29.09.2003 14:34:35 | |
---|
ralaa, jäbä. Se oli samaan aikaan vastaus sillejollekinlukiolaiselle samaan aiaan kuin ollessaan kuittaus kirjoitusvirheestäsi... pieni kielisotilaspoliisi iski, ei muuta. piis aut. Pointti oli se että lainaamasi kirjoitus ei ollut minun, tyhmä :) hevi ja metalli on ihan eri asioita. hevi on semmosta hyvää, esim. deep purple, iron maiden, Led Zeppelin, Uriah Heep, yms. Hevi sit on semmosta miss ei oo mitään järkee, just niinku Kotiteollisuss, Bodom yms. -vniskanen |
Jani The Rock 29.09.2003 14:37:00 | |
---|
En tiennytkään, että särön lisääminen parantaa soittotaitoja. Pitää vissii ens treeneissä koittaa ;) Kokeile ihmeessä! Mäkin just laitoin ekaa kertaa särökanavan vahvarista päälle ja naapurit luuli että Randy Rhoads on noussut haudastaan. Pidätkö Ramonesista yms. punkrokista? Haluaisitko soittaa kyseisenlaista musaa? Tsekkaa wanted-palsta, god damn it! Hey ho, let`s go! |
Cocktus 30.09.2003 10:08:25 | |
---|
jotain teknopaskaa ei tarvii edes mitään osat soittaa ku painelee vaan jotai nappei!! Joo, noinhan niitä hittibiisejä kyhäillään. "Ride the big one!" Notch Johnson/Son of the Beach |