SweetChild 05.05.2006 15:24:42 | |
---|
Onpa muuten perhanan hieno! Onnea. Kiitos. Itse tykkään kyllä todella paljon tuosta. Shotgun blues |
Route 66 05.05.2006 16:57:40 | |
---|
Kiitos. Itse tykkään kyllä todella paljon tuosta. Tulee jotenki mieleen guns n' roses tosta kuvastas =o Ensinnäki, jos osaat tiluu, ei tarvi osata muuta koska ne muut o lastenleikkiä, noi kaikki bluussit treenataa jossai yhes illas.. mut tiluun tarvitaa treenausta ainaki vuoden verran, eli tosi paljo. |
papitsu 05.05.2006 17:02:35 | |
---|
Tulee jotenki mieleen guns n' roses tosta kuvastas =o Hehe. Mutta hieno tuo todellakin on. huoh lol äksdee. S.M.A.K. |
SweetChild 05.05.2006 17:27:32 | |
---|
Tulee jotenki mieleen guns n' roses tosta kuvastas =o Ehkä, ehkä :) Shotgun blues |
Robert 06.05.2006 21:42:04 | |
---|
Onnistuu helkkarin hyvin myös tosi terävällä lyijykynällä. Joskus kauan sitten kurotin äkkinäisellä liikkeellä jotain tavaraa pöydältä ja iskin kämmenen suoraan juuri teroitettuun lyijykynään, joka oli pystyssä kynätelineessä. Sattui aika saatanasti ja edelleen on pieni mustanharmaa piste ihon alla muistuttamassa tapahtuneesta. Tapahtuneesta lienee jo ainakin 8 vuotta aikaa, että tuskin tuo on tuosta minnekkään lähdössä, ei ole liiemmin edes "kulunut". Tuo on siis kämmenpuolella tuo piste ja todellakin aika syvällä, koska ei ole lähtenyt pois. Tavallaan minullakin on siis tatuointi. Melkein samixii!!1 Itsellänikin on tuossa oikean käden pikkusormessa vastaava "tatuointi". Varmaan yli kymmenen vuotta sitten tapahtui tämä pikku kynäonnettumuus... >-)))>
Möymöy. |
Viceroy 07.05.2006 12:34:15 | |
---|
Äijjä o linnakundi! :D On kyl vanhaa koulua toi kuva! Mutta hyvältähän se näyttää (jos kantaa kunnialla)! |
SweetChild 07.05.2006 13:16:26 | |
---|
On kyl vanhaa koulua toi kuva! Mutta hyvältähän se näyttää (jos kantaa kunnialla)! Tottakai. Shotgun blues |
flesh eater 12.05.2006 18:00:48 | |
---|
mikä helvetti siinä on et kaikki mietti sitä kipua?!jos sen tatuoinnin haluaa nii ei sillä kivulla enää pitäs olla nii väliä.en mä ainakaa mieti et sattuuko se et uskallanko ottaa,neitimäistä hommaa,ja monet naisetkin on ilmeisesti tatuoinnin ottanu. |
flesh eater 12.05.2006 18:13:46 | |
---|
niin ja muuten onko se tosi ettei saa olla alkoholia veressä kun ottaa tauoinnin kun se kuulema lähtee leviämään sen alkoholin takia |
Jormaz 12.05.2006 18:29:47 | |
---|
niin ja muuten onko se tosi ettei saa olla alkoholia veressä kun ottaa tauoinnin kun se kuulema lähtee leviämään sen alkoholin takia Eiköhän se syy ole ettei sitä kuvaa harkita ja käydä ottamassa pienessä tuiskeessa kun se vielä tuntuu hyvältä idealta? In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Eiköhän se syy ole ettei sitä kuvaa harkita ja käydä ottamassa pienessä tuiskeessa kun se vielä tuntuu hyvältä idealta? Ei vaan ymmärtääkseni syy on juuri se että väri saattaa alkaa levitä ihon alla jos on alkoholia veressä. Tietty siinä on tämä harkintakysysmyskin taustalla. |
pehko 14.05.2006 14:47:59 | |
---|
kymmenen minuutin sisään lähden kuvaa ottamaan HEAVY...FUCKING...METAL! |
carlos 14.05.2006 20:28:17 | |
---|
kymmenen minuutin sisään lähden kuvaa ottamaan no minkälainen tuli? Järvihirviö: Niinku jonne ALSd sanoo: "Se jota lyödään ni sattuU" tnoiun se peetti mulle **** It´s easier to give up than allways tried to go up. |
Köttelö 15.05.2006 15:36:36 | |
---|
niin ja muuten onko se tosi ettei saa olla alkoholia veressä kun ottaa tauoinnin kun se kuulema lähtee leviämään sen alkoholin takia Pintaverenkierto on vilkkaampaa ja väriä kusee veren mukana ulos aika paljon. Shit happens when you party naked! |
Aakoo 15.05.2006 16:45:11 | |
---|
Pintaverenkierto on vilkkaampaa ja väriä kusee veren mukana ulos aika paljon. Pintaverenkierto on melko varmasti oikea vastaus, mutta mä en usko, että sitä väriä veren mukana tulee ulos. Vaan koska pintaverenkirto on kovempi => Verta tulee enempi, kuvan tekeminen on sotkuisempaa hitaampaa, koska verta saa olla kokoajan pyyhkimässä. Toinen ongelma mitä mä oletan on että känninen ihminen on vähän rauhattomampi kuin selvinpäin oleva. |
pardy 15.05.2006 19:49:49 | |
---|
Pintaverenkierto on melko varmasti oikea vastaus, mutta mä en usko, että sitä väriä veren mukana tulee ulos. Vaan koska pintaverenkirto on kovempi => Verta tulee enempi, kuvan tekeminen on sotkuisempaa hitaampaa, koska verta saa olla kokoajan pyyhkimässä. Ei vaan se väri alkaa veren mukana levitä ihon alla. Tämä ei ole kylläkään absoluuttinen totuus, vain se johtopäätös mitä olen asioita lukemalla muodostanut. |
Köttelö 16.05.2006 15:49:54 | |
---|
Ei vaan se väri alkaa veren mukana levitä ihon alla. Tämä ei ole kylläkään absoluuttinen totuus, vain se johtopäätös mitä olen asioita lukemalla muodostanut. Tein kerran yhdelle tyypille tatskan joka oli ottanut hieman "rohkaisua" ennen kun aloitettiin. Ei sillä ainakaan värit levinnyt ihon alla mihinkään, ja hyvältä tulos näyttää tänäkin päivänä. Verta tosiaankin tuli huomattavasti enemmän ulos, ja homma hidastui aikas paljon. Se on kyllä totta myöskin että paskanjauhantaa siinä joutuu kuulemaan jos asiakas on tuubassa. Shit happens when you party naked! |
Aakoo 16.05.2006 21:52:50 | |
---|
Ei vaan se väri alkaa veren mukana levitä ihon alla. Tämä ei ole kylläkään absoluuttinen totuus, vain se johtopäätös mitä olen asioita lukemalla muodostanut. Höpöhöpö... Ei se väri mitään leviä, tulee vain iloisemmin ulos veren mukana. Lainaus intternetistä ( http://www.atlantictattoocompany.com/faq.htm) "How do I prepare for a tattoo? First, and most important, you should not be under the influence of any drugs or alcohol. Alcohol works against a tattoo in several ways: First it impairs your judgment and you may pick out a tattoo that is silly or not at all what you really want. Second, alcohol thins your blood and makes you bleed more, therefore pushing ink that we are trying to get into your skin, out of your skin. Third, alcohol can make you flinch or twitch, and we can not tattoo on someone who is moving around. Drugs are a bad combination with tattoos, they can be a fatal combination in fact, and the adrenaline rush in your body can react with some drugs and can cause respiratory and cardiac failure. Some drugs, such as marijuana can cause the pain of a tattoo to be intensified and can be extremely painful. A sober person is the easiest to tattoo, and a sober person can handle a tattoo much better than a person under the influence of drugs or alcohol. It is a good idea to eat a full meal 2-3 hours prior to being tattooed" |
khm 18.05.2006 00:00:20 (muokattu 18.05.2006 00:04:47) | |
---|
Tuli eilen taas istuttua perse hiessä tatuointi penkissä. Tuloksena nyt vasen kyynärvarsi valmis. Eli siellä on tällähetkellä 16 tikku-ukkoa. pistän kuvaa heti, kun osaan käyttää tätä videokamerankuvansieppausjttua ;) yksi ukoista on jo ollut tovin omakuvassa. Ja vielä, että tämä on kyllä kovin narkottista toimintaa.. jää ns. koukkuun Olé! |
juoksuarpeni 01.06.2006 22:17:25 | |
---|
Noniin! Avataanpas keskustelu uudestaan. Itse olen menossa ottamaan kuvan Jyväskylään Fireline Tattoosta ( www.firelinetattoo.fi). Varasin ajan tänään ja oli melkoiset jonotkin. Elikkäs elokuun 3. päivä pääsee tikattavaksi. Onko kukaan muu käynyt Antti Rossilla kuvaa ottamassa? Ilmeisen kysytty sekä arvostettu heppu ja kuvien perusteella ei turhaan. "Groovea ma metsästän!" |