Aihe: bassorummun pedaalin säätö
1
Simon
26.09.2003 09:38:59
Alotteleva rumpali kyselee, että onko olemassa joitakin perusperiaatteita pedaalin säädössä?

Esim. pitääkö sille ketjulle tehdä säätöjä? Toiveena olisi säätää ja saada aikaiseksi sellainen "jämäkkä" tatsi siihen pedaaliin. Että iskukin pomppaa niikuin takaisin ja siinä on vastusta. Kierrejousta olen venyttänyt maksimiin ja hakenut palikalle asentoa, mutta en ole siltikään tyytyväinen. (Yamahan peruskamaa..).
Simon
29.09.2003 12:16:53
Kiitos hyvistä vinkeistä ja neuvoista!
Taso tosiaan on alottelijan tasoa, mutta olen päässyt jo niin pitkälle, että soittelen jo päkiällä! Heh.. Ei senkään opettelu ollu niin heleppoa.. Askel kerrallaan.
Timi
29.09.2003 14:57:06
Terve
Pieni utelu,miksi päkiöillä,pohkeet väsyy,ja ei saa lattiasta, ainaski mun mielestä, tukea vaikkapa kun laiva keinuu?Minulla on jäänyt varmaan jonnekin takaraivon taa tai välille jonkun huippurumpalin neuvo tuosta jalkojen käytöstä.Vissiin neuvo on ollut väärä,kun minusta ei tullut huippurumpalia.
fmcruelty
29.09.2003 15:48:57

Kukin falskaa tyylillään! Päkijällä soitto on helpommin kontrolloitavis jos vertaa esim. et kantapää ois maas ja rasitus kohdistuis säären etuosaan!
Stay on the road, Beware the moonlight
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)