Aihe: Iron Cobran sinkku tuplaksi
1
Rockster
10.05.2006 17:13:39
Suapikohan sinkkupedaaliin jotenkin kiinni tuplan. Eli jos on sinkku valmiina ja tarjolla olisi pelkkä tuplapuoli. Meneekö jotenkin yksiin nuo pedaalit toimivaksi tuplaksi?
"Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!"
CustomSeries
10.05.2006 17:39:09
No enpä osaa sanoa...

Mutta voisiko joku neuvoa jotain tästä: Saako pearlin p-122tw tuplapedaalin jaettua sinkuiksi?
mankkis
10.05.2006 17:54:56
Taitaa se olla helpompaa jakaa tuplat sinkuiksi, kuin tehä sinkusta tuplat.
En tiedä mitä teen jos maapallo nukkuu kuin unta Ruususen En tiedä mihin meen jos maapallo hukkuu paskakerrokseen Leevi and the Leavings- paskaa lapsille
Alpha
10.05.2006 18:01:29
Ei saa.
Rockster
10.05.2006 20:49:35
Ei saa.

Nih ajattelinkin. Tai saahan ne yhteen kun käyttää voimaa, mutta ei taida toimia sen jälkeen...
fish-eye
10.05.2006 22:17:55
kato niis on ne hemmetin jouset mitä tarvii olla kaks sillä pääpedalilla.. siks se ei ainakaan onnistu.
it´s so sad but true..
hyperhamsteri
10.05.2006 22:47:59
kato niis on ne hemmetin jouset mitä tarvii olla kaks sillä pääpedalilla.. siks se ei ainakaan onnistu.

No kyllähän se toimis vaikka se slaven jousi olis siinä itse Slavessa kiinni. Se kuitenkin pomppaa takaisin ja antaa sen vastuksen sille nuijan liikkeelle kuitenkin sen välitangon kautta. Käsittääkseni.
Yarr. Puujalka ja silmälappu.
Jupi57
10.05.2006 22:49:32

Komppaan ilman tuota "kato"a : )
Mr. Morrow
10.05.2006 22:56:07
No kyllähän se toimis vaikka se slaven jousi olis siinä itse Slavessa kiinni. Se kuitenkin pomppaa takaisin ja antaa sen vastuksen sille nuijan liikkeelle kuitenkin sen välitangon kautta. Käsittääkseni.

Kylkyl, mut tuntuma kärsii.
Tai ainakin mun edellisissä Jammuissa kärsi.
Pukeudun mustaan vain niin kauan, kunnes joku keksii tummemman värin.
hyperhamsteri
10.05.2006 23:01:05
Kylkyl, mut tuntuma kärsii.
Tai ainakin mun edellisissä Jammuissa kärsi.

Aa. Mutta tottahan on se, että tämä lienee melko mahdoton tehtävä tämä tuplien vääntäminen.
Yarr. Puujalka ja silmälappu.
grind
10.05.2006 23:08:37

Jos missään ei olisi välystä, niin tuo olisi soittokelpoinen ratkaisu.
Incarnate deathrash.
hgr
10.05.2006 23:25:38 (muokattu 10.05.2006 23:26:20)

Tuo ei toimi. En ole mikään insinööri enkä ymmärrä miksi, mutta se ei toimi. Jostain kuuluu jotain naksumista ja tuntuma on omituinen.
Danko
11.05.2006 09:35:24

Suapikohan sinkkupedaaliin jotenkin kiinni tuplan. Eli jos on sinkku valmiina ja tarjolla olisi pelkkä tuplapuoli. Meneekö jotenkin yksiin nuo pedaalit toimivaksi tuplaksi?

Siis täh? Itse käytän toisinaan IC sinkkua tupliksen slavena, kun sen saa toiseen bassariin kii.
romantikkoitkijät #37
"Mullon semmonen fantasia että me oltais Saaran kanssa molemmat barbababoja ja sitten pomputeltaisiin toisimme vasten ja kuuluis vaan semmonen töks pumps - ääniä ja sitten tehtäis sitä vaan uudelleen ja uudelleen." -Juzzu
Cirya
11.05.2006 20:21:54
Siis täh? Itse käytän toisinaan IC sinkkua tupliksen slavena, kun sen saa toiseen bassariin kii.

Siis täh? Miks sul on tuplat, jos kerran 2 basaria löytyy?
Shitmanek
11.05.2006 20:25:18

Jollei halua viedä toista bassaria johonkin, voi napata tuplat mukaan.
"I have come into possession of a certain ancient book, a collection of arcane scrawlings reputed to been derived from an even earlier transcription... The Chthonic Chronicles! Six score and ten oblations to some malign entity of colossal evil!"
Mr. Morrow
11.05.2006 20:43:44

Mulla on sama homma.
Pukeudun mustaan vain niin kauan, kunnes joku keksii tummemman värin.
Danko
11.05.2006 20:53:18

Toinen bassari on tomitelineenä... eiku. Kakkossettini voi purkaa kahdeks pienemmäks (20+10+14 ja 20+12+16), jolloin toiseen voi jättää sinkkuspedun ja toiseen tupliksen. Ja mikityksen kannalta on usein helpompaa laittaa mikki vaan toiseen bassariin.
romantikkoitkijät #37
"Mullon semmonen fantasia että me oltais Saaran kanssa molemmat barbababoja ja sitten pomputeltaisiin toisimme vasten ja kuuluis vaan semmonen töks pumps - ääniä ja sitten tehtäis sitä vaan uudelleen ja uudelleen." -Juzzu
Rockster
12.05.2006 12:51:57
huumoria? ;)

Niin no, no niin...
Alpha
12.05.2006 12:55:50

Mä ainakin sain sen käsityksen, että Dunkergekuekeu käyttää tuplista ja sinkkua samaan aikaan. Ettei olisi kahta sinkkua, muttei halua polkea tupliksen slavella, niin käyttää toisen jalan alla singleä...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)