Roitto 07.05.2006 21:09:35 | |
---|
Ei voi. Kundi ei voi myöskään pitää keltaisia kumisaappaita. Kundi ei voi pitää rintaliivejä (ellei ole pakko). Kundi ei voi pitää kukkakuvioista hametta. Kundi ei voi pitää pitkää peruukkia. Kundi ei voi pitää manteleista. Kundi ei voi pitää vain nivusiin asti ulottuvia farkkusortseja. Kundi ei voi pitää nahkastringejä. Kundi ei voi pitää hattua kirkossa. Kundi ei voi pitää pojista. Kundi ei voi pitää pojan näköisistä tytöistä. Kundi ei voi pitää hellehattua. Kundi ei voi pitää hyttysmaskia. Kundi ei voi pitää pelastusliivejä. Kundi ei voi pitää bodyfit t-paitaa. Kundi ei voi pitää kaulinta. Kundi ei voi pitää esiliinaa. Kundi ei voi pitää salaatista. Kundi ei voi pitää siideristä. Edit. Myös homoeroottiset elokuvat ovat nykyään pois muodista. Kysyttävää?
Mitä jos tykkää niistä poikatytöistä? Mutta kaiken A ja O on kuitenkin hyvät biisit. Pelkällä paskanhajulla ei eteenpäin pääse. |
south_of_heaven 07.05.2006 21:35:14 | |
---|
Ei voi. Kundi ei voi myöskään pitää keltaisia kumisaappaita. Kundi ei voi pitää rintaliivejä (ellei ole pakko). Kundi ei voi pitää kukkakuvioista hametta. Kundi ei voi pitää pitkää peruukkia. Kundi ei voi pitää manteleista. Kundi ei voi pitää vain nivusiin asti ulottuvia farkkusortseja. Kundi ei voi pitää nahkastringejä. Kundi ei voi pitää hattua kirkossa. Kundi ei voi pitää pojista. Kundi ei voi pitää pojan näköisistä tytöistä. Kundi ei voi pitää hellehattua. Kundi ei voi pitää hyttysmaskia. Kundi ei voi pitää pelastusliivejä. Kundi ei voi pitää bodyfit t-paitaa. Kundi ei voi pitää kaulinta. Kundi ei voi pitää esiliinaa. Kundi ei voi pitää salaatista. Kundi ei voi pitää siideristä. Edit. Myös homoeroottiset elokuvat ovat nykyään pois muodista. Kysyttävää? miehet ei kutsu miehiä "kundeiksi", saatana. :) itki south_of_heaven |
Sir Härö 09.05.2006 21:10:19 | |
---|
Mitä jos tykkää niistä poikatytöistä? Sille ei sitten kai voi mitään. Pitäähän joku pvc-housujakin. miehet ei kutsu miehiä "kundeiksi", saatana. :) Kunnioitin aloitusviestiä joten itsekin käytin tätä homoeroottista vastinetta "äijälle/miehelle" "Aus einem verzagten Arsch kommt kein fröhlicher Furz. Alakuloisesta perseestä ei tule iloista pierua." |
Hevihörhö 11.05.2006 01:28:56 | |
---|
Kiiltäviä pvc-housuja ja vähän korollisia goottisaappaita !? Olen muutamia kommentteja saanut mitä en edes viitsi kirjoittaa.. mutta mitä te olette mieltä !? Jos tahtoo niin kuka sen kieltää? Ainahan jollakulla on jotain sanomista millon mistäkin. Piruako sillä on väliä. "Se joka saa hyvän kasvatuksen, siitä tulee kiltti. Sellasella jolla on huono kasvatus, sillä on kivaa." -muuan pikkumies |
JPQ 11.05.2006 03:45:03 | |
---|
miehet ei kutsu miehiä "kundeiksi", saatana. :) En sano muuta mutta kundi lienee hesan slangia ilman erikoismerkityksiä. TOsin myönnän että minun mielikuvani heti sama. |
ollikainen 11.05.2006 13:49:50 | |
---|
Ei voi. Paitsi jos on homo. Ei mitään... |
zodoff 11.05.2006 17:22:36 | |
---|
Homoilla on ilmeisesti lupa vähän kaikkeen verrattuna normimieheen. Vastaus ketjun aloittajalle: tee kuten tahdot. Kyse on kuitenkin vain pukeutumisesta. En ole koskaan pahemmin jaksanut ymmärtää ihmisiä, joiden aika kuluu toisten vaatetuksien kyttäämisiin ja haukkumisiin. Etkö sinä koskaan nauraa saa? |
JPQ 11.05.2006 21:17:40 | |
---|
Homoilla on ilmeisesti lupa vähän kaikkeen verrattuna normimieheen. Vastaus ketjun aloittajalle: tee kuten tahdot. Kyse on kuitenkin vain pukeutumisesta. En ole koskaan pahemmin jaksanut ymmärtää ihmisiä, joiden aika kuluu toisten vaatetuksien kyttäämisiin ja haukkumisiin. Ilmeisesti stereotypioiden takia joka jotka sellaisia ettei niitä kitke muu kuin se että ihmiset on sellaisia kun ne on kunhan ei tee toisille pahaa. |
JPQ 11.05.2006 21:18:04 | |
---|
Homoilla on ilmeisesti lupa vähän kaikkeen verrattuna normimieheen. Vastaus ketjun aloittajalle: tee kuten tahdot. Kyse on kuitenkin vain pukeutumisesta. En ole koskaan pahemmin jaksanut ymmärtää ihmisiä, joiden aika kuluu toisten vaatetuksien kyttäämisiin ja haukkumisiin. Ilmeisesti stereotypioiden takia joka jotka sellaisia ettei niitä kitke muu kuin se että ihmiset on sellaisia kun ne on kunhan ei tee toisille pahaa. |
sus 11.05.2006 23:50:44 | |
---|
En vois kuvitella supertrendikkään hintin pitävän PVC-pöksyjä. Sen sijaan en suosittelis niitä sulle siksi, että ne on ihan vitun rumat. Sain jonkinlaisen käsityksen että ottaisit ehkä mielummin nahkahousut mutta kun ne on niin kalliit. Säästä ihmeessä rahaa niihin eläkä mitää helevetin kumihousuja osta! Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa! |
Sus: ... Sain jonkinlaisen käsityksen että ottaisit ehkä mielummin nahkahousut mutta kun ne on niin kalliit. Säästä ihmeessä rahaa niihin eläkä mitää helevetin kumihousuja osta! Dilun aiempi vastaus s. 3: No jos et alkuperäistä juttua lukenut, niin en ole ostamassakaan nahkaa... Vaan pvc:tä ja kyselin että voiko kundi moisia housuja pitää ! Eiköhän se ole sillä silikoni ainakin minun mielestäni, eli hän tahtoo nimenomaan PVC:t. Ne siis hankkikoon. Itse tarvitsisin kyllä nahkahousut. Alleviivaan, että nahkahousut. Mutta se ei taas kuulu tähän. Antaapi olla. Etkö sinä koskaan nauraa saa? |
arppah8 13.05.2006 23:33:17 | |
---|
milaiset ne sitten oli mitä lainasit ?! Tuota.. mulla tais tulla pieni lapsus tuon materiaalin kanssa. Kyllä ne mun lainaamat olivat ihan keinonahkahousut. Nottei kuitenkaan semmoista kiiltävää PVCtä. Mutta pysyn silti kannassani että kyllä kundi voi pitää jos tykkää. ...and music?
Well, it's just entertainment folks. |
sus 14.05.2006 14:44:50 (muokattu 14.05.2006 14:45:10) | |
---|
Sus: Dilun aiempi vastaus s. 3: Eiköhän se ole sillä silikoni ainakin minun mielestäni, eli hän tahtoo nimenomaan PVC:t. Ne siis hankkikoon. Oorrait, minullehan hän tuon vastasikin. Pahoittelen! Itse tarvitsisin kyllä nahkahousut. Alleviivaan, että nahkahousut. Mutta se ei taas kuulu tähän. Antaapi olla. Nahkahousut ois kyllä siistit, semmoset mitkä laitetaan nyöreillä kiinni. Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa! |