Uforomeo 26.09.2003 09:20:59 | |
---|
Noniin, tuossa kun nyt pyöri silmien alla tuo turbonegro threadi, olin pakoitettu perustamaan omansa myös Norjan vielä kovemmalle roketti bändille eli Glueciferille. Löytyykö ko. bändin ystäviä? Pitäisi löytyä. Minun kirjoissani maailman tärkein bändi.. ja on ollut jo pitkän aikaa. Levyt rankkaisin tällä hetkellä seuraavasti: 1) Tender is the savage 2) Ridin' the tiger 3) Soaring with the eagles 4) Basement apes Nineteen inches of rock:han ei ole pitkäsoitto vaan parin sinkun "kokoelma". Ridingin soundit on aika karut mutta loppujen lopuksi biisi materiaali aivan tajuttoman kovaa. I am the evil matcher! Burning white. Been on the rockthrone. Aivan loistavia punch linejä kaikissa biiseissä. Uutta levyä tulee ensi vuoden alussa ja ainakin Cpt. Poonin mukaan "this album is turning out to be our heaviest so far". Automatic thrill nimellä kulkee. Mielenkiinnolla ja tavallaan myös pelolla odotan. Basement apes oli minun mielestäni hyvä mutta aika lössö, jos vertaa edellisiin levyihin. Liikaa "jenkki-boogie" trallattelua. round'n'round yms. Toki siinä oli loistavat hetkensä esim. shotgun seatin muodossa. Tsekatkaa muuten myös splitti 'Respect the rock' hellacoptereitten kanssa missä on 5 glueci biisiä ja niistä on ainakin mainittava loistava Gary O'Kane. Siinä lyhyesti. Candyass hairboy out to get me it’s the year of payin’ back |
KooAa 26.09.2003 11:28:24 | |
---|
Kaikki kokopitkät löytyy ja samoilla linjoilla sun mielipiteiden kanssa olen. En ole kyllä koskaan rankannut noita järjestykseen. Viime syksynä Gluecifer oli Lutakossa. En ollut aiemmin kuullut kuin nettisivunäytteitä mutta poislähtiessä ostin kaikki CD:t. En ole katunut. Mullapa on Gluecifer plektra ja tarra ! Koo(Aa)lla ei ole väliä ! |
Gluecifer on parhaimmillaan räimiessään näitä punkgarageralleja tyyliin rockthrone, get the horn jne. Ne basement apesin ja soaringin loppupään hardrockit on aika heikkoa kuunneltavaa... OOh, mullakin on klusifer tarra ja plektra kans! |
Uforomeo 05.02.2004 10:50:59 (muokattu 05.02.2004 10:57:44) | |
---|
Automatic thrill, kukaan kuullut minun lisäkseni? Helvetin hyvä levy nimittäin vähän laiskan basement apesin jälkeen. Heti ykkös biisistä lähtien otetaan vähän uutta suunta tohon hommaan. Vähän enemmän stoner-henkistä jyystöäkin. Kakkos biisi taas ehkä yks mun kaikkien aikojen lempi gluecifer biiseistä jo nyt. Ja vittu että oli hankala saada tämä levy kun edes helsingin ns. kunnon levykaupat ei tunnu edes tietävän koko bändistä (ts. eivät osaa tilata levyä ilman että menee ja kertoo että perkele on kova bändi)! Gluecifer on takasin, minä olen iloinen. Helvetin iloinen. En tosin tarkoita että olisivat koskaan mihinkään kadonneet...Kunhat nyt taas nostivat osakkeitaan takaisin sinne tenderiä lähemmäs. Why don't you go right on and put me on a plate now! Candyass hairboy out to get me it’s the year of payin’ back |
Antsa 05.02.2004 20:04:34 | |
---|
Hieno bändi! Innostuin Glueciferista tossa vuoden vaihteen tienoilla, omistan Riding The Tigerin, Soaring with eaglesin ja Tender is the savagen. Tappo jyystöä. En ole uutta kuullut vielä, täytyy levy poimia talteen heti kun rahat siihen riittävät. T. Issi |
hamykakka 06.02.2004 10:29:21 | |
---|
Gluecifer tulee Monster Magnetin lämppäriksi Tavastialle. Ollaanko tulossa? Siellä on myös sen niminen pumppu kuin The Quill. Onko kukaan kuullut sitä, millastakohan lienee..? I never gonna work another day in my life |
Uforomeo 09.02.2004 09:09:25 | |
---|
Gluecifer tulee Monster Magnetin lämppäriksi Tavastialle. Ollaanko tulossa? Siellä on myös sen niminen pumppu kuin The Quill. Onko kukaan kuullut sitä, millastakohan lienee..? Totta helvetissä. Quillistä jostain luin että jotain soundgarden matskua tms. Helvetin vähän löytyy tosta yhtyeestä tietoa esim. netistä. Candyass hairboy out to get me it’s the year of payin’ back |
alanko 09.02.2004 15:00:18 | |
---|
Kyllähän Glueciferia on tullut kuunneltua ja hyvä bändi onkin. Itselläni ei ole kuin tuo Soaring with eagles ja sitten se Hellacoptersin kanssa tehty split-levy, olikohan nimeltään 'Respect the rock' tms. Entäpä sitten vielä kolmas norjalainen rokkibändi, Hellride? Mielestäni vielä kovempi kuin Gluecifer. En kyllä omista kuin Troublemaker levyn, mutta sepä onkin hemmetin kova levy. Ehkä vähän rankempaa kuin Gluecifer. 'Not a day goes by, when I don't spare you a thought' - Frankie Stubbs |