Aihe: Lyriikka - In Silence
1
noir
28.09.2003 22:36:52
No näin. Pitkästä aikaa taas tarjoilen tänne jotakin.

Ja kyseessä on aivan tuore teksti, jossa pari säettä mietityttää itseänikin, mutta enimmäkseen pidän tätä valmiina. Säestys, sekä melodia, ovat jo olemassa, joten teksti on siltä osin varsin toimiva. Tuo nimi otsikossa on tosin aivan hetken mielijohteesta.

Eli, päästäkääpäs koirat irti..

- -

I
Can you hear my words in silence
See my face within the rain
No apologies are spoken
No cure to heal the pain

I
Your love was cruel
Your soul unpure
No reason for the morninglight
Nor justice for my broken pride

II
Reach my hand
Reap my hopes
Chain my life
Eventide

II
Sell my heart
Cheap and fair
Chain my tears
Sleep, my bride

I
Can you hear your breath in silence
Disappointment in the air
No questions asked
About the love we feel
Mä haluun sua - sulta ei kysytä.
Xebeche
28.09.2003 22:48:23
Elävästi tulee mieleen Anatheman lyriikat, mikä ei ole lainkaan huono asia. Vaikea sanoa rakenteesta mitään, luulisin oikean säestyksen kanssa toimivan oikein hyvin. Kielikuvat eivät ole kaikkein omaperäisimpiä, mutta muodon epäsentimentaalisuus tasapainottaa paljon. Ihan hyvältä siis vaikuttaa, ja katson josko keksisin myöhemmin lisää mainittavaa.
Puhu vertauksin sokeille / Kivin, kepein kopeille / Sanoin suorin sioille / Pienin muodoin suurisuille.
Xebeche
28.09.2003 22:55:05
Eikä ole ensimmäinen kerta, kun itse teen tämän vertauksen tekstiesi ja Anatheman lyriikoiden välillä. Johtuukohan se siis kuitenkin minusta?
Puhu vertauksin sokeille / Kivin, kepein kopeille / Sanoin suorin sioille / Pienin muodoin suurisuille.
noir
28.09.2003 23:00:41
Eikä ole ensimmäinen kerta, kun itse teen tämän vertauksen tekstiesi ja Anatheman lyriikoiden välillä. Johtuukohan se siis kuitenkin minusta?

Taisit tosiaan olla sinä viimeksikin. Rupesin tässä sitten internetitse tutustumaan noihin Anatheman teksteihin, jos auttaa asiaa valottamaan.

Et välttämättä aivan hakoteillä ole.
noir
08.10.2003 19:42:01
Näin. Teksti jää tähän muotoon. Tekstin osaksi lankesi sellainen gootahtava Type O Negative -vaikutteinen tyyli.

Jos jollakulla on lisää, saa laittaa. Kiitos.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)