Aihe: Nyt ne tempun teki!
1 2
Nieby
11.05.2006 16:12:32
No voihan perskule!

Nyt on kaikki tablat Guitar Pro:hon kielletty Mysongbookissa..!

Siis onks ne ranskiksetki menny nyt sekasi?
Karlsson
11.05.2006 16:13:25
Kauheeta.
"I had to. I was drunk." -Vivian
Sir Härö
11.05.2006 16:15:17 (muokattu 11.05.2006 16:16:11)
johan on vittu

Ne täytyy sitten tästälähin warettaa niinkuin kaikki muukin kielletty_kiva.
Turpa kiinni ja kuuntele! Noose
Ihme Basisti
11.05.2006 16:16:20
Vaikkakin tunnustan käyttäneeni tuon sivuston tarjoamia nuottien versioita, olen silti sitä mieltä, että tämä on vain hyvä asia. Bring back the old school.
Withered Within Vastajulkaistu demo kuunneltavissa täällä!
Nieby
11.05.2006 16:16:22 (muokattu 11.05.2006 16:17:43)
on se..

ei oo hyvä elää ku ei oo mitää jaos, eikä pääse hubeille ni ei voi ees warettaa...

voi ************************************************-*****
Karlsson
11.05.2006 16:18:31
on se..

ei oo hyvä elää ku ei oo mitää jaos, eikä pääse hubeille ni ei voi ees warettaa...

voi ************************************************-*****

Kyllä mä oon pärjänny iha hyvi ilmanki. Oonkohan missannu jotain autuasta nyt?
Karlsson
11.05.2006 16:20:43
öö.. mites opit tollasii tyyliin Holy Wars biisejä, ku oon soittanu vast vuoden, ja korval plokkailu ei oo kovin helppoo...

epreropjaero

En tunne kappaletta.
Sijuk
11.05.2006 16:33:18

olen silti sitä mieltä, että tämä on vain hyvä asia. Bring back the old school.

Jep, korvat toimintaan ja vinyyli soimaan.

öö.. mites opit tollasii tyyliin Holy Wars biisejä, ku oon soittanu vast vuoden, ja korval plokkailu ei oo kovin helppoo...

Nyt ois varmaan hyvä aika opetella? Aloita jostain helpommasta biisistä niin opit vähän homman ideaa ja siitä sitten pikku hiljaa niihin holy wars biiseihin...
Chinese Democracy Starts Now!
Ihme Basisti
11.05.2006 16:37:24

epreropjaero

Mitenkä muusikot opettelivat ennen tabulatuureja yms.? Oliko korvakuulolta tai jotain sinnepäin?
Itsensä aloittelijaksi leimaaminen on merkki vain omasta laiskuudesta tässä yhteydessä, kun muusikkous on hieno ja ylivertainen ammatti, minkä eteen saakin tehdä työtä.
Withered Within Vastajulkaistu demo kuunneltavissa täällä!
Teijo K.
11.05.2006 16:39:58

Mitenkä muusikot opettelivat ennen tabulatuureja yms.? Oliko korvakuulolta tai jotain sinnepäin?
Itsensä aloittelijaksi leimaaminen on merkki vain omasta laiskuudesta tässä yhteydessä, kun muusikkous on hieno ja ylivertainen ammatti, minkä eteen saakin tehdä työtä.

Myö käytiin ottamassa terkkarilla sellaisina pistoksina sitä blokkauskorvaa.
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Älä klikkaa tätä
L_Laiho
11.05.2006 16:55:47
Vai että näin ovat tehneet. Tuo taisi olla kyllä ihan odotettavissakin. Ja eipä My song book kuvin hyvin koskaan tuntunut toimivan.

Sen mitä itse olen GP-juttuja käyttänyt, olen hakenut p2p:llä taikka pyytänyt nettitutuilta.

Korvakuulolta olen kyllä pyrkinyt raanailemaan jutut, jotta saisi kehitettyä sävelkorvaa hiljalleen.
Jumala on ottanyt järjen pois ja pannut paskaa tilalle.
kake313
11.05.2006 17:35:30

NO siis voihan hanuri sentään....toivottavasto jossain vaiheessa vois vielä latailla tuolta
YnF!!! Kuka Vittu eee Laattaa eeeee Alakerran ee Roskikseen ee ahaa!
BigPapa
11.05.2006 17:48:20

Korvat, korvat keinoista parhain ne on....(Tähdet Tähdet sävelellä...)
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
chief
11.05.2006 21:24:37
Korvat, korvat keinoista parhain ne on....(Tähdet Tähdet sävelellä...)

Oispa mullakin ollu ne korvat ku nassikkana koitin sahata Master of Puppetsia.

No, nyt kymmenen vuotta myöhemmin plokkailee kyllä melkeinpä mitä vaan mutta sen kymmenen vuotta se ottaa. Eikä kaduta yhtään.
"It's the ear, not the gear. "
sunder
11.05.2006 23:27:30
No perse. Ei kai tässä auta ku sopeutua. Hyvällä munkilla saattaa sävelkorva vähän kehittyäkin...
Larmer
12.05.2006 09:35:34
Minä alotin noin vuosi sitten selvittelemällä just helppoja biisejä, kuten SOAD:in aikaista tuotantoa. Tuossa puolessatoistavuodessa on aivan mielettömän paljon
kehittynyt korva, kun Atheist:iakin selvittelen ja soittelen.
Teijo K.
12.05.2006 09:44:59

http://www.jyy.fi/kustannus/tuotteet.php?id=71&offset=0

Oottakaas kun tuosta tulee bassoversio, on kuulemma suunnitteilla jo hyvää vauhtia.
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Älä klikkaa tätä
chief
12.05.2006 10:07:48
Minä alotin noin vuosi sitten selvittelemällä just helppoja biisejä, kuten SOAD:in aikaista tuotantoa. Tuossa puolessatoistavuodessa on aivan mielettömän paljon
kehittynyt korva, kun Atheist:iakin selvittelen ja soittelen.

Aivan. Korva kehittyy huimasti nopeassakin ajassa jos vain jaksaa kuunnella ja yrittää. Suosittelen kyllä kovasti kuuntelemalla oppimista.
"It's the ear, not the gear. "
Santtu_123
12.05.2006 10:24:45

Sen verran vanha oon että korvakuulolla on opeteltu puppetsit, justicet sun muut. MUTTA vanhaksi kun tulee, mukavuuden halu/tarve kasvaa, soittamiseen käytettävissä oleva aika vähenee, laiskuus kasvaa, jne. Tabulatuureista voi hommat blokata huomattavasti nopeammin ja helpommin, varsinkin jos on aloitteleva muusikko. Ikävää tämmönen jeesustelu mun mielestä. Mutta kukin tyylillään, mulla on karmea arsenaali gp-tabeja tallessa, joten ei pahemmin liikuta toi msb:n sulkeminen.
Ainiin, on se muuten helvetisti mukavampaa soitella noita ralleja kun voi poistaa soittimen kuin soittimen biisistä jota haluaa opetella/soitella, siinähän raaputtelet viinyyliäs jos samaa haluat :D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)