Jäärä 24.11.2005 13:03:19 | |
---|
Mahtaakohan laittaa hääparille raiderin? "Takahuoneessa tarttee olla - Lämpimiä pyyhkeitä - Siunattua vettä - Gluteiinittomia ehtoollisleipiä - Kaksi isotissistä huoraa - Tärkätyt liperit - Raamattu - Seinällä krusifiksi" Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
AnselmiMaa 24.11.2005 13:12:42 | |
---|
"Takahuoneessa tarttee olla - Lämpimiä pyyhkeitä - Siunattua vettä - Gluteiinittomia ehtoollisleipiä - Kaksi isotissistä huoraa - Tärkätyt liperit - Raamattu - Seinällä krusifiksi" -pari (rock keikalla pari kymmentä) ehtoollismukia. Täytenä, ei vajaina. EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!? |
Sertzo S 24.11.2005 13:16:52 | |
---|
"Takahuoneessa tarttee olla - Kaksi isotissistä huoraa Ei niistä pienempitississäkään mitään haittaa olisi. |
AnselmiMaa 24.11.2005 13:21:05 | |
---|
"Takahuoneessa tarttee olla - Kaksi isotissistä huoraa Ei niistä pienempitississäkään mitään haittaa olisi. ..tai edes hyvä persuussh EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!? |
Sertzo S 24.11.2005 13:21:50 | |
---|
..tai edes hyvä persuussh Niin.
|
R.Syke 26.11.2005 21:00:52 | |
---|
Neiti Kevät. Sir Elwoodin Hiljaiset Värit. Hyvä. |
Epämuusikko 27.11.2005 12:19:37 | |
---|
Kautta uroshirven, kuinka voikaan onni potkaista tuskaisiin päiviin toit elämän iloa ...we have to produce a smooth, flowing, coordinated series of closely-spaced notes from bar one to the end of the piece, while the guitar player can strum one power chord, assume the rock god stance, and have the groupies swooning. ÄrLä #009 |
Rize 05.01.2006 22:17:41 | |
---|
Dallasin teemamusiikki oli aika mielenkiintoinen, alkuperäsenä versiona, ei valssina siis. Morsiuspari oli nimittäin dallasiin karannu toisensa naimaan ja suomessa sitten uudemman kerran liittoaan juhlistivat. Eivätpä kovin perinteisesti tanssineetkaan, oli aika rokkihäät. Rasmustakin vedettiin joskus mutta se "pakotettiin" valssiksi... Tie miehen sydämeen käy alaonttolaskimon kautta. |
omarklah 11.05.2006 14:45:10 | |
---|
Nyt tää iski tännekin - enkä viitsi uutta ketjua aloittaa... Eli häävalssiksi on toivottu yhtyeen 51 koodia biisä Puu - sovitettuna sopivaksi... Löytyiskö keneltäkään tuota biisiä mp3:na - sais plokattua sanat ja soinnut... Tää sit sanois tälleen... |
Nyt tää iski tännekin - enkä viitsi uutta ketjua aloittaa... Eli häävalssiksi on toivottu yhtyeen 51 koodia biisä Puu - sovitettuna sopivaksi... Löytyiskö keneltäkään tuota biisiä mp3:na - sais plokattua sanat ja soinnut... sanat ainakin löyty googlella(51 koodia puu lyrics): http://www.leoslyrics.com/listlyric … 55B6A656EC44150C?hid=QO64qAA35q8%3Dlevy(rautaiset linnut) löytynee jostain kirjastosta... Ostetaan dynaaminen mikki(SM58, e845...), tarjoa! |
kuunsirppi 11.05.2006 18:55:22 | |
---|
Mä sain maanantaina tulevan lauantain häävetoon pariskunnalle tehdyn valssin nuotit. Sulhasen isän sävellys. Kerrankin ihan asiallisen olonen biisi ja ei kuitenkaan mikään ylitsepääsemättömän vaikee..... Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
omarklah 12.05.2006 12:08:03 | |
---|
Nyt tää iski tännekin - enkä viitsi uutta ketjua aloittaa... Eli häävalssiksi on toivottu yhtyeen 51 koodia biisä Puu - sovitettuna sopivaksi... Löytyiskö keneltäkään tuota biisiä mp3:na - sais plokattua sanat ja soinnut... Nonni - ostin sitten biisin verkkokaupasta osoitteesta http://musiikkilataamo.hs.fi.1.39 Eur maksoi. Tuolla tuntuu olevan laaja valikoima musiikkia laidasta laitaan. Jatkossa vierailen tuolla toistekin jos tulee yllättävää biisin tarvetta. Tää sit sanois tälleen... |
EP 12.05.2006 12:24:14 | |
---|
Nonni - ostin sitten biisin verkkokaupasta osoitteesta http://musiikkilataamo.hs.fi. 1.39 Eur maksoi. Tuolla tuntuu olevan laaja valikoima musiikkia laidasta laitaan. Jatkossa vierailen tuolla toistekin jos tulee yllättävää biisin tarvetta. Kuin myös, vaikuttaa ihan hyvältä! |
baron 12.05.2006 12:26:51 | |
---|
Nonni - ostin sitten biisin verkkokaupasta osoitteesta http://musiikkilataamo.hs.fi. 1.39 Eur maksoi. Tuolla tuntuu olevan laaja valikoima musiikkia laidasta laitaan. Jatkossa vierailen tuolla toistekin jos tulee yllättävää biisin tarvetta. Herran jestas kun ne on petranneet. Viimeeksi kun vierailin siellä, siellä oli vain muutama Monkin piisi, nyt löytyi 350, joista suuri osa kylläkin toisintoja samoista piiseistä. My name is Baron, Sir Baron. |
Tomtom 12.05.2006 12:45:38 | |
---|
Meillä varmaan Uriah Heepin July Morning. Pariskunta oli kovia Heep-faneja. Tarkoitus oli vaan soitella puolivillaisesti kappaleen alusta muutama minuuttiä mutta innostuttiin biisin hyvyydestä ja opeteltiin koko roska sooloinee päivineen. Mun osuudeks jäi lähinnä ne falsettilaulukohdat ennen loppusooloja. Hääpari nautiskeli todella, mutta kaikki yleisöstä ei, kappaleen keston ollessa kuitenkin varmaan 6-7 min. tilutuksineen.. "Less is less- more is more. The idea that less is more is illogical." Y.J.M. |
häläppääjä 12.05.2006 14:26:00 | |
---|
..tai edes hyvä persuussh Riittää myös jos omistaa hyvvää rankamehtää.
katteleppa ihte |
wert 07.06.2006 16:41:33 | |
---|
Kerran hääpari oli toivonut häävalssin tilalle kaksi tangoa, syystä että eivät osanneet tanssia valssia. Eivät kyllä osanneet tanssia tangoakaan ja mummot huusivat, että orkesteri ei osaa soittaa. Ainoa lohdutus on, että tilastojen valossa pariskunta on jo eronnut. |
KoskPaavo 07.06.2006 17:38:01 | |
---|
Itsekin olin nuorna miehenä Kirkan ensimmäisissä häissä soittamassa, häävalssia ei pitänyt alunperin soittaa ollenkaan , mutta Kirkan isän toivomuksesta( vaatimuksesta?)se soitettiin. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
KoskPaavo 07.06.2006 17:40:30 | |
---|
"Minun pituus"-talu Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
paice60 07.06.2006 22:57:07 | |
---|
Me soitettiin Rosellalla yhden "kohumissin" häät ja siinä heitettiin zoukkina että kuukauden kuluttua tullaan soittaan saman parin erojaisia. Ja niinhän siinä kävi , ainoa että siihen meni vain 3 viikkoa , siis eroon. Ei soitettu siellä. Muuten, häävalssina oli " Minä rakastan sua" , eipä tuo kauaa kestänyt. Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |