R2 05.05.2006 00:23:58 | |
---|
Jatketaan tasokailla kommenteilla. Mikä on Wintersunin vastakohta? No, tietenkin Summermun HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Hautaustoimisto Cannibal & Corpse |
StoRBa 05.05.2006 10:57:57 | |
---|
Nostoa..katselin bändin sivuilta, että ko. orkesteri on alkanut työstää seuraavaa pitkäsoittoaan. Pitkiä ralleja ilmeisesti luvassa, mutta noita biisien nimiä käy oikein miettiminen. Time, Fire? Tuntuvat jotenkin ylimalkaisen laajoilta nimiltä, mutta toisaalta juuri sitähän tämä bändi on. Jos vaikka kuuntelen levyn sen ilmestyttyä ja analysoin sitten spesifisemmin. Juttelin maanantaina Hahdon kanssa Nilen keikan jälkimainingeissa ja mies sanoi että levy on entistä pidempi ja vaikeampi soittaa kuin edellinen. Levy alkaa kuulemma heti 13-minuuttisella biisillä. Mies sanoi että levyn nauhotus tulee olemaan haasteellista vaikka on 2kk:n aikana reenannut enemmän kuin koko vuonna. |
Väinämöinen 05.05.2006 17:04:34 | |
---|
Juttelin maanantaina Hahdon kanssa Nilen keikan jälkimainingeissa ja mies sanoi että levy on entistä pidempi ja vaikeampi soittaa kuin edellinen. Levy alkaa kuulemma heti 13-minuuttisella biisillä. Mies sanoi että levyn nauhotus tulee olemaan haasteellista vaikka on 2kk:n aikana reenannut enemmän kuin koko vuonna. 13 minuuttia..enhän minä osaa edes laskea niin pitkälle. Entistä vähemmän asiaa meikäläisellä yrittääkään tapailla tuon porukan biisejä. Tuon perusteella ei ole mikään ihme, että Hahto jätti Rotten Soundin keskittyäkseen Wintersuniin. Ammattipurjehtija ottaa tyynen rauhallisesti. |
SomethingWild 06.05.2006 13:01:55 (muokattu 06.05.2006 13:02:10) | |
---|
Soittaakohan Mäenpää taas kaikki instrumentit paitsi rummut itse? "En saannut yhtään ennätystä Ski-Jumpis vaikka kuuntelin Manowaria"-Veli |
J.Newkid 06.05.2006 13:24:17 | |
---|
Soittaakohan Mäenpää taas kaikki instrumentit paitsi rummut itse? Ei. Koko bändi vetää. Tietenkin Jari soittaa kitararoista enemmistön, mutta Jukkis vetää kaikki beissit ja Teemu osuuden kitaroista. Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t |
StoRBa 08.05.2006 00:03:39 | |
---|
13 minuuttia..enhän minä osaa edes laskea niin pitkälle. Entistä vähemmän asiaa meikäläisellä yrittääkään tapailla tuon porukan biisejä. Tuon perusteella ei ole mikään ihme, että Hahto jätti Rotten Soundin keskittyäkseen Wintersuniin. Tästä myös juteltiin Hahdon kanssa. Mies teki asian hyvin selväksi että hän EI jättänyt Rotten Soundia Wintersunin takia. Hänellehän syntyi juuri toinen lapsi, joten hänellä ei ole mahdollisuutta antaa vaadittavaa panosta Rotten Soundiin, joka jatkaa vahvemmalla tahdilla kuin koskaan. |
Jackson Dinky 08.05.2006 08:27:55 | |
---|
Mun mielestä kuulostaa ihan Ensiferumilta. Eipä muuta.. Mun mielestä ei tasan kuulosta ensiferumilta pätkääkään. "Mää en tee millenkkään pämppääjä teineille piisejä!" -SomethingWild |
StoRBa 08.05.2006 09:29:22 | |
---|
Mun mielestä ei tasan kuulosta ensiferumilta pätkääkään. Ei minustakaan. Mutta jos kuulostaakin, niin mistähän mahtaisi johtua? ;) |
Hevimetal 10.05.2006 09:00:32 | |
---|
Wintersun on kyllä iha lempibändejäni. Mutta ei siitä kyllä tuu Ensiferum mieleen, vaikka saattaa siitä olla vaikutteita kun Mäenpäähän soitti Ensiferumissa ennen. Niin ja eikös Jari soita kanssa koskettimet? |
StoRBa 10.05.2006 12:38:23 | |
---|
Wintersun on kyllä iha lempibändejäni. Mutta ei siitä kyllä tuu Ensiferum mieleen, vaikka saattaa siitä olla vaikutteita kun Mäenpäähän soitti Ensiferumissa ennen. Niin ja eikös Jari soita kanssa koskettimet? Mäenpää vastaa kaikista muista instrumenteista paitsi rummuista. Mutta luulisin että pahimmat syntikkalurittelut (ellei kaikki) on ohjelmoitu. |
J.Newkid 10.05.2006 23:06:11 | |
---|
Mäenpää vastaa kaikista muista instrumenteista paitsi rummuista. Mutta luulisin että pahimmat syntikkalurittelut (ellei kaikki) on ohjelmoitu. Tottapa tuo on kylli Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t |
sartanen 11.05.2006 09:16:44 | |
---|
Tottapa tuo on kylli Jätkäl on jotai insaid-tietoo hä? |
StoRBa 11.05.2006 09:36:30 (muokattu 11.05.2006 09:38:21) | |
---|
Jätkäl on jotai insaid-tietoo hä? Joo Inside booklet tietoo ;) ...ja noista synan ohjelmoinnista niin kuulehaan sen jos jollain ihme pilipali äänellä tulee jotain hemmetin hätästä, että "se vaan ei voi olla soitettu" - vrt. Starchildin alku E: vaikka J.Newkidillä saattaa hyvin ollakin ihan oikeeta inside tietoa :) |
Jätkäl on jotai insaid-tietoo hä? Mitennii =)) Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t |
Henkkiz 11.07.2006 17:49:59 | |
---|
Oon kuunnellu Wintersunia vuoden ja nyt voin tunnustaa että se on mun lempi bändi. Beautiful Death avautui mulle viime viikolla ja se on melkeinpä levyn paras piisi. (Kahdeksan parhaan joukossa :) |
fiftie 20.07.2006 01:26:45 | |
---|
Mahtavaa musiikkia!Uus levy tulee olemaan varmasti vielä kovempi ku teemu saa soittaa osan kitaroista, ja se northerin basisti basson, (en muista millään miehen nimeä). |
Master of Disguise 20.07.2006 16:14:46 | |
---|
Mahtavaa musiikkia!Uus levy tulee olemaan varmasti vielä kovempi ku teemu saa soittaa osan kitaroista, ja se northerin basisti basson, (en muista millään miehen nimeä). Nimi on Jukka Koskinen. Uus levy tulee varmasti olee kova, odotan sitä kyllä innolla. Onko Wintersun löytäny vielä kosketinsoittajaa? |
J.Newkid 21.07.2006 12:46:57 | |
---|
Nimi on Jukka Koskinen. Uus levy tulee varmasti olee kova, odotan sitä kyllä innolla. Onko Wintersun löytäny vielä kosketinsoittajaa? Eipä oo ei Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t |
Master of Disguise 21.07.2006 18:00:58 | |
---|
Eipä oo ei Harmi. Luin eräästä Jarin haastattelusta, että Wintersun hakisi peräti kahta kosketinsoittajaa. |
J.Newkid 24.07.2006 00:47:47 | |
---|
Harmi. Luin eräästä Jarin haastattelusta, että Wintersun hakisi peräti kahta kosketinsoittajaa. Yks äijä ei pysty soittamaan kaikkea Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t |