TommiW. 05.05.2006 14:00:02 | |
---|
Nopeudella ei kyllä pärjää:) Aha, siispä huonot kisat :) Kukas sen viime vuonna voitti ja mitä / ketä veti ja minne? Art is the intellectualization of feeling through expression. - Uotinen |
Heikki 05.05.2006 19:07:58 | |
---|
Bassosoolo, hahaaaa aika hyvä vitsi |
ozmo 06.05.2006 17:32:07 (muokattu 06.05.2006 17:32:58) | |
---|
Ääh, ei tätä muut tajua kuitenkaan... Jatkakaa. Be nice to females, give a bitch a hug!
Pro Ulrich säätiö#1 |
Anonymous-jazz 07.05.2006 00:55:14 (muokattu 07.05.2006 00:56:02) | |
---|
Odotan kyllä sitä päivää kunnes järjestetään rumpusoolon SM-kisat vaikkapa Tavastialla samalla metodilla. Ei näytä tuosta D.A.F:ista siihen vielä olevan tai tuskin asiasta ollaan vielä edes keskusteltu Dafryn hallituksessa ? Pitäisiköhän ottaa itse asia puheeksi vaikka en ole edes D.A.F:in hallituksen jäsen (Drummers Assocation of Finland). Jazz on jazz ja Hikiä on Hikiä. |
hollstro 07.05.2006 13:46:01 | |
---|
Odotan kyllä sitä päivää kunnes järjestetään rumpusoolon SM-kisat vaikkapa Tavastialla samalla metodilla. Ei näytä tuosta D.A.F:ista siihen vielä olevan tai tuskin asiasta ollaan vielä edes keskusteltu Dafryn hallituksessa ? Pitäisiköhän ottaa itse asia puheeksi vaikka en ole edes D.A.F:in hallituksen jäsen (Drummers Assocation of Finland). No joo, mutta drum battleja järjestetään aika taajaan. Olin edellisessä Tavastialla ja ihmeen hyvällä maulla malttoivat vetää. D.A.F. on aktiivinen porukka ja sitä olen vähän kateellisena katselut sivusta. Rumpukirppistä, kilinikkaa, saitti, lehti, drum battlet. Mitäs meillä basisteilla on? Bassosoolon SM-skaba. Onhan se parempi kuin ei mitään. |
J.Hollström 07.05.2006 14:02:00 | |
---|
Mitäs meillä basisteilla on? M.netin bassodada. "Tunge Juki se ruma jazzbassosi vanhaan läskiperseeseesi ja pidä turpasi tästä lähtien kiinni." -Gitaristi-
Mighty Shade |
Lux 08.05.2006 14:40:28 | |
---|
Mitäs meillä basisteilla on? Bassosoolon SM-skaba. Onhan se parempi kuin ei mitään. Jonka järjestäjä ei edes ole basisti. :) Mutta pidän kyllä basisteista. Olette viihdyttäviä. No niin, hops vaan, lisää ilmoittautujia! Ja edelleen saa esittää toiveita tämänvuotisesta bändistä, joka soittaa kisan jälkeen. vapaus veljeys vandalismi |
Keny 08.05.2006 15:18:50 | |
---|
juu juu tuun tuun. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
TommiW. 08.05.2006 15:30:25 | |
---|
Mie tuun sinne polttamaan basson. Art is the intellectualization of feeling through expression. - Uotinen |
Keny 09.05.2006 08:38:16 | |
---|
Mie tuun sinne polttamaan basson. MTD:n? Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
TommiW. 10.05.2006 14:11:11 | |
---|
MTD:n? "Joo". Ri ku mulla on tuolla jossain semmonen oivallinen ritsa, jota meinasin vähän modailla tota kisaa varten. Art is the intellectualization of feeling through expression. - Uotinen |
Teijo K. 10.05.2006 15:57:08 | |
---|
"Joo". Ri ku mulla on tuolla jossain semmonen oivallinen ritsa, jota meinasin vähän modailla tota kisaa varten. Jallu* skallopit? Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Älä klikkaa tätä |
kassper 11.05.2006 02:46:13 | |
---|
Melko sopivasti sattuisi tämä skabailu. Pitäsköhän tulla... Olishan se hienoa, kun tukku basisteja esittäis mulle syntymäpäivälahjaksi sooloa soolon perään :DJoo-o. Noh, taidan sittenkin aloittaa Ilosaaren jo torstaina Joensuussa. Viikonlopun jälkeen voi sitten potea vuoden morkkista ja tulla seuraavaan sooloskabaan purkautumaan.. Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa.
Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs |
MikkiHiiri 11.05.2006 09:35:13 | |
---|
No niin, hops vaan, lisää ilmoittautujia! Ja edelleen saa esittää toiveita tämänvuotisesta bändistä, joka soittaa kisan jälkeen. Hei, toistaisin joskus aikaisemmin esittämäni kysymyksen (johon ei havaintojeni mukaan ole tullut vastausta): miksi tämä kisa pidetään heinäkuussa, jolloin suuri osa pääkäupunkiseudun ihmisistä ja potentiaalisesta yleisöstä tai osallistujista on muualla. Mielestäni oivallinen ajankohta tällaiselle tapahtumalle olisi kesäkuun alkupuoli, jolloin ihmiset ovat vielä paikalla. Voisiko ajankohdan vaihtamista harkita jo ensi vuonna? |
Lux 11.05.2006 13:32:28 | |
---|
Hei, toistaisin joskus aikaisemmin esittämäni kysymyksen (johon ei havaintojeni mukaan ole tullut vastausta): miksi tämä kisa pidetään heinäkuussa, jolloin suuri osa pääkäupunkiseudun ihmisistä ja potentiaalisesta yleisöstä tai osallistujista on muualla. Mielestäni oivallinen ajankohta tällaiselle tapahtumalle olisi kesäkuun alkupuoli, jolloin ihmiset ovat vielä paikalla. Voisiko ajankohdan vaihtamista harkita jo ensi vuonna? Mielestäni vastasin tähän jo kerran. Kisa on heinäkuussa, jolloin kokemukseni mukaan kaupungissa on aivan riittävästi ihmisiä, niin osallistujia kuin yleisöä. Kisa oli ensimmäisenä vuonnaan osa laajempaa heinäkuista kesäklubia ja on nyt ollut vuosittain suunnilleen samalla viikolla. Vuosittainen kilpailu on selkeä. Mielestäni ajankohta on oikein oivallinen enkä näe syytä harkita muuta. Kaikki eivät voi päästä joka paikkaan ja Helsingin heinäkuukin tarvitsee tapahtumia. On ihmisten oma ongelma, jos he eivät ole maisemissa. Kaikella on siis puolensa. Minunkin mielestäni olisi mukavampi viettää uutta vuotta elokuussa, koska silloin on lämmin. Tosin ilotulitusraketit eivät näkyisi yhtä hyvin. Toivottavasti tämä vastaus riitti. vapaus veljeys vandalismi |
MikkiHiiri 11.05.2006 14:17:35 | |
---|
On ihmisten oma ongelma, jos he eivät ole maisemissa. Kiitokset vastauksesta! Uskon, että myös positiivinen asenne voisi tuoda yleisöä, osallistujia ja ideoita kisaan. |
Uskon, että myös positiivinen asenne voisi tuoda yleisöä, osallistujia ja ideoita kisaan. Huoh, mikä ihmisiä vaivaa, oi aikoja oi tapoja. Kaikki on hyvää, aurinko paistaa, linnut laulaa ja elämä on ihanaa! Ja kaiken muun mahtavan ja mielettömän yläpuolella vielä Bassosoolon SM-skaba, ei kai sen positiivisempaa voi olla! :D Harmittavaa sinänsä, olen keikalla ko. ajankohtana, enkä pääse katsomaan saatika osallistumaan. |
absqua 11.05.2006 14:26:52 | |
---|
Kiitokset vastauksesta! Uskon, että myös positiivinen asenne voisi tuoda yleisöä, osallistujia ja ideoita kisaan. Sinusta asenne ilmeisesti olisi positiivinen vain jos oma toiveesi täytettäisiin? Tavastia on ollut erittäin hyvin kansoitettuna aiempien vuosien bassosoolon sm-kisoissa ja niin käynee myös tänäkin vuonna. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
hemmo 11.05.2006 14:30:35 | |
---|
Tavastia on ollut erittäin hyvin kansoitettuna aiempien vuosien bassosoolon sm-kisoissa ja niin käynee myös tänäkin vuonna. Noh, viime vuonna väkeä olisi kyllä ehkä voinut olla enemmän, mutta sellaista se on. Kai se täytyy vääntäytyä paikalle, jos ei muuta niin Kenyä kannustamaan. Itse en lauteille enää kapua, suivaantuneena viime vuoden kohtelusta (ei saanut rumpalia, eikä edes päälläolevaa laulumikkiä). (8-=) Rupmu-mumot. |
MikkiHiiri 11.05.2006 14:40:38 | |
---|
Sinusta asenne ilmeisesti olisi positiivinen vain jos oma toiveesi täytettäisiin?
No eipä todellakaan, kysehän on aivan päinvastaisesta! Järjestäjät luonnollisesti valitsevat ajankohdan sen mukaan kuin itse katsovat parhaaksi eikä siinä mitään. En kuitenkaan usko, että tällainen omapahan on ongelmasi-asenne on erityistä peeärrää millekään tapahtumalle. |