Aihe: Kimppatilaus billlawrence.comista?
1 2 3 4 59 10 11 12 13
joukov
11.05.2006 08:47:40
Toivottavasti Lawrencet pikaisesti ilmoittaisivat jo lähettäneensä paketin pari päivää sitten ja saisitte mikit. Euro ponkaisi yli 1.28 rajan dollariin nähden tänään.
rosberg
11.05.2006 08:57:27 (muokattu 11.05.2006 09:02:33)
kukakohan se oli se suunsoittaja?
miksi?
rosberg
11.05.2006 08:58:14
laitoin vahingossa oman tilinumeron tänne. kylläpä sitä ollaan sekaisin.
miksi?
McNulty
11.05.2006 09:09:38
Toivottavasti Lawrencet pikaisesti ilmoittaisivat jo lähettäneensä paketin pari päivää sitten ja saisitte mikit. Euro ponkaisi yli 1.28 rajan dollariin nähden tänään.

Ja tämähän kaava tiedetään millä USA nostaa dollarinsa kurssia... mikähän maa on seuraavaksi "puhdistettava terrorismista"? Iran? Pohjois-Korea?

Totta tosiaan, kurjaa kun Lawrencen puolelta on niin nihkeää. Kenties meidän hämäläisten hitauskin on aivan liian nopeaa toimintaa Lawrencen jampoille. Voi vain ihmetellä toimintaa. Jos tilaus on suuri, niin olisivat vaikka heti alkuun ilmoittaneet että "meidän resurssit on pienet, menee 6 kuukautta kunnes tilaus on valmis" niin odotusaikaa ei olisi sen kummallisemmin tarvinut arpoa, eikä jatkuvasti kysellä mikkien perään.

Mutta joo, itsepähän hoitavat asioita kuten parhaaksi näkevät. En kuitenkaan usko että siellä niin sokeita ja välinpitämättömiä oltaisiin että yli 3000 dollarin tilaukselle viitataan kintaalla ja sitten vielä avaudutaan sähköposteissa ASIAKKAALLE... siis sille joka maksaa (tai siis maksaisi) heidän palkkansa. Vähän huono maku jää kyllä suuhun firmasta, josta olin kuullut ainoastaan hyvää ja että kuinka sympaattisia ovat bisneksensä takana. Little did I know, voisi todeta tähän väliin.

Minäkin toivon ettei täältä sen enempää Lawrencen porukkaa "ärsytetä". Paras konsti on äänestää jaloillaan, eli ulos diilistä ja 0 dollaria heidän kassaansa. Toki asiasta voi kirjoittaa erinäisiä artikkeleita ja/tai foorumeille sekä blogeille, mutta tehkää se mieluiten niin että tarkistutatte faktat Twinklellä ennen postausta ja kirjoittakaa sitten asiallisesti eikä turhan provosoivasti räntäten.

Yritetäänkö seuraavaksi Bareknuckle Pickupsille kimppadiiliä? :)

PS. Kuinka moni on valmis luopumaan esim. 10% summasta mitä Twinklelle maksoi, korvaukseksi tilauksen järjestämisestä ja vaivannäöstä? Esim. siten että 60e summasta jäisi Twinklelle se 6e ja 120e tilauksesta 12e. Mielestäni edes jonkinlainen korvaus yrityksestä ja työstä pitäisi jäädä.

PPS. Ja oliko tosiaan niin että joku tilaukseen osallistunut avautui Twinklelle? WTF? Se tuskin on Twinklen vika jos mikkien valmistaja EI TOIMITA meille mikkejä. Olisiko Twinklen pitänyt lähteä hakemaan ne mikit paikanpäältä jonkinlaisen kovisteluporukan kanssa? Ilmeisesti joku kärsimätön olisi ollut valmis maksamaan ne lennot :)
Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa"
Twinkle
11.05.2006 09:56:47
Minä tässä vielä korostan sitä, että kommunikaatio tässä on ollut jumalattoman vaikeaa, lawrencet eivät ole minulle henkilökohtaisesti lähettäneet juuri mitään viestiä. Tilaus faksattiin kaksi kertaa minun toimesta, kolmesti sähköpostilla, yhdysvalloissa asuva yhteyshenkilöni soitti sinne 14 kertaa, tilauksen hän lähetti 2 kertaa faksilla sinnepäin.

Yhteyshenkilöni oli itse joutunut odottamaan 3 kuukautta tilaamiansa mikkejä vaikka asuu yhdysvalloissa, Q-filtterit olivat matkalla 8 kuukautta. Sinänsä siis tässä tilauksessa ei toimitusaika vielä ole liian suuri, mutta koska minulle ei edes lähetetä quotea siitä, paljonko koko tilaukselle tulee postikuluja on väärin. Ainoa viesti minkä sain lawrenceilta oli 22. helmikuuta tullut viesti siitä, että me ylipäätänsä saataisiin se alennus. Samassa viestissä kehotettiin lähettämään koko tilaus sitten kun se on selvillä, jotta voivat laskea postikulut. Tilauksen lähetin ensimmäisen kerran eteenpäin välittömästi silloin, kun tilaukseen ilmoittautumisen deadline tuli täyteen.

Etenkin kun tässä on niin vaihtelevaa tarinaa kuultu koko ajan: Ensimmäiseksi valitettiin 600-sarjan mikeistä, ne vaihdettiin. Siten tilaus oli valmiina, mutta mr. lawrencella tarkistettavana. 3 viikkoa oltiin kouluttamassa uusia työntekijöitä eikä sen takia vastattu saati lähetetty hintatietoja. Sitten paljastui ettei se ollutkaan kiinni niistä 600-mikeistä, vaan tilauksessa olleet bassomikit oli ongelma. Käskin, että koko tilaus eteenpäin vaikka siitä puuttuisi mitä, että hyvitän ne tilaajalle sitten kun mikit on suomessa. Tämä ei kelvannut, kieltäytyivät kommunikoimasta välikäden kautta ja käskivät lähettää uudestaan sähköpostilla. Lähetin kaksi kertaa eikä mitään tullut takaisin.

Semmoinen tarina kokonaisuudessaan.

Ja kyllä, minä voin organisoida uusia kimppatilauksia vaikka mihin, kunhan kauppias valitaan tällä kertaa paremmin.
Twinkle
11.05.2006 19:33:34
Palautustilejä on tullut kiitettävästi jo. Huomenna naputtelen ne nettipankkiin ja laitan maksuun. Loppuja odotellaan kyllä, ne on otettu ylös kuka maksoi mitäkin, että tiedot kyllä löytyy.
Twinkle
12.05.2006 13:25:34
http://solar.hamk.fi/~foholmqtu/maksut.jpg

Ensimmäinen erä läks.

Jokunen tilaaja vielä puuttuu, joten ilmoitelkoon he tietojansa. Yksi näistä tyypeistä ei ole tältä foorumilta peräisin, joten lähettelen hälle erikseen kyselyn.
McNulty
12.05.2006 13:32:32
Kiitoksia... sovitaan siitä hyvityksestä työstä ja vaivannäöstä myöhemmin, ok?
Jos vaikka mikit sieltä jossain välissä putkahtaa, niin esim. sen yhteydessä.
Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher
J. Äyräpää
13.05.2006 00:21:46
Yritetäänkö seuraavaksi Bareknuckle Pickupsille kimppadiiliä? :)

Kannatetaan
Twinkle
15.05.2006 20:54:43
3 jätkää saaneet taas rahansa takaisin, vielä 5 uupuu tältä foorumilta. Hoidellaan sitä mukaan kuin ilmoituksia saapuu.

Kiitoksia... sovitaan siitä hyvityksestä työstä ja vaivannäöstä myöhemmin, ok?

Minun puolesta kenenkään ei tartte hyvittää tästä hommasta mitään.
Pnctocn
15.05.2006 21:41:59
Minun puolesta kenenkään ei tartte hyvittää tästä hommasta mitään.

hyvän jätkän maineen saat ainakin minulta, vaikken mikkiä sitten tilannutkaan.
"Kaikki musiikki on paskaa, paitsi hevi ja metalli - ja ne vasta paskaa onkin"
Twinkle
21.05.2006 04:58:52
Valmista... juuri saadun viimeisen tilinumeron jälkeen viimeisetkin rahat saatiin palautettua oikeille omistajilleen. Jos laskutuksessa on virhe, ottakaa yhteyttä niin tarkistetaan vielä kerran. Jos taas näyttää siltä että olette saaneet ylimääräistä, niin pyydän ottamaan yhteyttä myös siinä tapauksessa.

Nyt taas esitän valitteluni siitä, että tilaus epäonnistui tällä tavalla. Olisitte olleet pirun hyvä porukka tämmöiseen, ei kestänyt kuin 3 päivää että rahat tilitettiin minulle, vain parin kanssa säädettiin ja vain yksi jaksoi urveltaa lopussapäin. Toki hänellä oli syynsä, mutta kuitenkin... Takaisinmaksukin tapahtui hämmästyttävän tehokkaasti, viimeinenkin tilinumero uupui postipalvelimen takia.

Mutta sellaista. Jos johonkin kimppatilaukseen tarvitaan organisaattoria, niin minua saa kyllä vaivata järjestämään. Minkä tahansa muun kauppiaan kanssa saattaisi onnistuakin että jotakin joskus saataisiin suomeen asti.

Pahoitteluni tästä hommasta ja siitä että ihmiset joutui odottamaan turhaan tavaroitaan.
Crackis
21.05.2006 13:58:52
Yep..

Paska homma kun ei tuosta tilauksesta mitään tullut, mutta iso käsi Twinklelle kaikesta vaivasta! Ei voi kun ihmetellä Lawrencen toimintaa ja ostaa mieluummin se dimebuckeri tallaan.
Shit happens when u party naked
McNulty
21.05.2006 14:22:32
Kohta käy kuitenkin ne klassiset:
"We've got your packet ready, we are shipping it tomorrow and the total price is $xxxx" :)
Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher
Black Liquid
21.05.2006 22:08:30
Jos Twinkle päätät lunastaa itsellesi niitä mikkejä sitten joskus mikäli Bill Lawrence ikinä saa paketin kasaan, niin ostaisin mielelläni vielä niitä L-500-L mikkejä. Joko sen kaksi kappaletta tai ehkä enemmänkin. Vaivan palkkaakin voisin maksaa melko reilusti siinä vaiheessa.
"You can take the man out of the 80's but you can't take the 80's out of the man" - Paul Gilbert
Twinkle
21.05.2006 22:19:48
Kohta käy kuitenkin ne klassiset:
"We've got your packet ready, we are shipping it tomorrow and the total price is $xxxx" :)

No siis tämähän on ihan varma homma että kohta ne tosiaan saa sen boksin valmiiksi. Katotaan vaan koska sieltä tulee viestiä.

Jos Twinkle päätät lunastaa itsellesi niitä mikkejä sitten joskus mikäli Bill Lawrence ikinä saa paketin kasaan, niin ostaisin mielelläni vielä niitä L-500-L mikkejä. Joko sen kaksi kappaletta tai ehkä enemmänkin. Vaivan palkkaakin voisin maksaa melko reilusti siinä vaiheessa.

Joo, laitan ne sitten tänne kitarakamoihin myyntiin jos niitä tulee koskaan kotiin asti. Lista ensivaraajista on kuitenkin tuossa minun työpöydällä, niin sen mukaan sitten.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 59 10 11 12 13
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)