Aihe: Kimppatilaus billlawrence.comista?
1 2 3 4 59 10 11 12 13
ReBeat
25.04.2006 22:48:12

Tai sitten tekevät hermo kireällä niitä kiireessä ihan vasurilla. Tuskin kuitenkaan.
Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole.
TOM Floydrose
25.04.2006 22:55:22
mä veikkaan, että mulle tulevista mikeistä toisesta on käämilanka poikki ja toinen on EMG HZ-4.

(epätoivoa, itkua ja kyynel nyyh)

jenkit pelkää, että Twinkle kauppaa kaikki mikit huuto.netissä törkeellä hinnalla takoen miljoonia euroja voittoa.
McNulty
26.04.2006 11:21:46
Ei minullakaan mitään kiirettä tässä ole mikkien kanssa. Tulee kun tulee... Tiedetäänpä ainakin ettei Lawrencen lafka pidä kyselyistä ja toimittavat sitten kun haluavat. Kenties niillä ei ole pikkurahasta pulaa :)
"I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake
Aki
27.04.2006 00:07:28

Kenties niillä ei ole pikkurahasta pulaa :)

Onhan tossa aika jööti ihan pätäkkääkin menossa, harvemmin taitavat yli 20 henkilön tilauksia saada kerralla.

Raapiihan tämä odottelu ja tietämättömyys pikkasen, mutta kärsivällisyyttä on hyvä harjoitella muutenkin.. ;o) Eli ei muuta kun odotellaan kaikessa rauhassa.

Sitten ennen joulua kun maksun aika koittaa, ilmenee että dollarin kurssi on muuttunut sen verran ettei tilaamisessa olisikaan enään mitään järkeä.... ;o)
Twinkle
27.04.2006 17:18:37
Joops, ei taida olla pikkurahasta pulaa. Ihmeellistä että harjoittavat maailmanlaajuista bisnestä mutta toimivat kuin pahaiset torikauppiaat. Niiltä meinaan ei ole vieläkään tullut mitään vastausta eivätkä halua assistenttini avulla tätä hommaa hoitaa.

Kyllähän tämä nyt vielä menisi, mutta kun se selitys vaihtuu joka kerta kun niihin jossakin yhteydessä on niin alkaa pikkuhiljaa kyrsimään. Toki jos se nyt pitää paikkaansa että ne laajentaa tuotantolinjaa ja kouluttaa uutta väkeä sinne, niin asiakkaan pompottaminen ei välttämättä ole edes tarkoituksellista. Minen vaan ymmärrä miksi ihmeessä ne ei voi edes siihen viestiin vastata että sen tilauksen saisi maksuun.

Dollarin kurssi tosiaan on ongelma tässäkin, jos se muuttuu vaikkakin kaksi senttiä niin tällä summalla minä saan rahassa turpaan kymmeniä euroja.

Ehkäpä tämä tästä kuitenkin.
Black Liquid
27.04.2006 23:01:26
Kuvittelisin, että melkein kaikki tilaajat pystyvät maksamaan herra Twinklelle kohtuullisen palkkion tilauksen hoitamisesta. Pitäähän se katsoa, että miehen pankkitilin saldo jää plussalle :)
"You can take the man out of the 80's but you can't take the 80's out of the man" - Paul Gilbert
Tympee Huttunen
28.04.2006 10:18:07
Kuvittelisin, että melkein kaikki tilaajat pystyvät maksamaan herra Twinklelle kohtuullisen palkkion tilauksen hoitamisesta. Pitäähän se katsoa, että miehen pankkitilin saldo jää plussalle :)

Tosi on. Tästä on nyt kuitenkin eniten vaivaa aiheutunut hänelle.
Minä Rakenna itse pedaalisi Myy Schallerin hihnalukot.
McNulty
28.04.2006 11:43:16
kuten jo aikaisemminkin viestittelin, niin minä olen myös mukana siinä ettei Twinklen saldo jää miinukselle. Oli se sitten 5e tai 25e per naama.
"I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake
rosberg
28.04.2006 14:35:55
kyl komppaan.
jenkeissä kun liikutaan niin tää tippaus kuuluu hommaan. tietty joku erittely vois olla sitten paikoillaan, niin osaa sen tipinkin laittaa (niin kuin ravintoloissa on tapana).
miksi?
Lancelot
28.04.2006 15:28:45
Juuri näin
Twinkle
28.04.2006 16:02:46
jees... kattoo sitten jos sieltä nyt ylipäätänsä saadaan yhtään mitään koskaan. On meinaan raja vastassa uskaltaako niille maksaa ollenkaan.
Twinkle
04.05.2006 22:11:40
Ny kaiken vittumaisuuden lisäksi mitä tähän hommaan kuuluu, niin minä hukkasin teidän kaikkien yhteystiedot. Koneeni kovalevy lahosi ja sitä myöten kaikki arkistoidut sähköpostit tuhoutui. Onneksi tilauslista on yhä olemassa, niin tietää ainakin paljonko niitä on yhteensä tilattu ja maksetuista rahoista on tositteet minun tililläni. Hoidetaan tästä uusiokysely toimitusosoitteista sitten myöhemmin, jos jotakin saadaan takas. Jokatapauksessa se täytyy tehdä, koska tarvitaan toimitusosoitteet tavaralle tai tilinumerot rahojen palauttamiseen.

Eipä silti, tällä hetkellä näyttää siltä että Lawrencet eivät tahdo yhteistyötä. Minun lukuisiin viesteihin ei ole vieläkään vastattu, että pahalta näyttää minun pinnan suhteen ja koko homman edistymisen suhteen.
Twinkle
10.05.2006 20:36:19
Meikä on valmista kamaa, valmistajan temppuilu ja nyt ensimmäisen tilaajan aloitettua syytösten esittäminen minä päätin, että tilaus mitätöidään ja rahat palautetaan. Ohjeet rahanpalautukseen ao. linkistä.

http://solar.hamk.fi/~foholmqtu/kimppatilaus-billlawrence.php
Black Liquid
10.05.2006 21:44:44
Ei mahda mitään, parhaasi teit Twinkle. Kiitoksia hyvästä yrityksestä kuitenkin!
"You can take the man out of the 80's but you can't take the 80's out of the man" - Paul Gilbert
sn
11.05.2006 00:00:55
Kiitoksia Twinklelle, aikamoisen vaivan näit ilmeisesti. Plussalla palkitsen. Mielenkiintoista bisnestä tosiaan. Noh, viemme rahamme muualle.
ReBeat
11.05.2006 00:05:23

Uteluttaa sen verran, että aikooko Twinkle tai joku tilaukseen osallistunut laittaa niille postia siihen tyyliin että kun ei raha kelvannut niin ei sitten? Ihmisten reaktiot ja toiminnalliset seuraamukset kiinnostavat mua.
Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole.
McNulty
11.05.2006 08:22:26
En aio reagoida mitenkään. Minulla oli kiinni tasan yhden mikin verran, eli 60e ja käytän tuon rahan nyt sitten 75e arvoiseen DiMarzion mikkiin. Jollei yli 3000 dollaria kelpaa Bill Lawrencen porukoille niin ei väkisin. En minä ole mitään menettänyt, he ovat... paljonkin. Uskallan väittää että puskaradio tekee ihmeitä ja kohta on Harmony Centralit ja muut rapakontakaiset foorumit täynnä viestejä missä puidaan ko. firman toimintatapoja jne.

Kukin tyylillään, minulle riittää tässä tilanteessa se että Twinkle lykkää jossain välissä sen 60e meikäläisen tilille mitä se 1kpl L-500XL olisi maksanut :)

PS. Kelpaako Twinkle pikaviesti palautusta koskien vai haluatko mielummin sähköpostia?
Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa"
Twinkle
11.05.2006 08:36:41
Joo, itse asiassa minä toivon ettei kukaan reagoi ainakaan suoraan sinnepäin, toki puskaradiossa saa levittää sitä kuinka tämä toimii.

Minä nyt mitätöin tämän tilauksen, mutta jos Lawrencet tulee katumapäälle, alkavat pitää yhteyttä ja ottavat tilauksen työn alle, niin minä luultavasti lunastan sen läjän omista rahoistani. Myyn ne mikit sitten täällä, ensivaraus-oikeus omiin mikkeihinsä on niillä jotka alkuperäiseen tilaukseen osallistuivat. Kyllä niistä mikeistä täällä eroon pääsee, minä vaan en halua olla ensimmäiseksi yli 3000 dollaria pykälässä suomalaisille, en ota riskiä muiden rahoista tässä vaiheessa kun kommunikointi valmistajaan päin tuntuu olevan näin vaikeaa.

Eli niitä mikkejä tulee jos tulee... jos tulee niin ne jotka ne tahtoo, voivat maksaa niistä sitten. En velvoita ketään odottamaan ja mikkien lunastaminen sitten jos ikinä tulevatkaan, on täysin vapaaehtoista. Parhaani mukaan yritän järjestää niin, että mikkinsä tilanneet tulevat ne saamaan. Tällä hetkellä kaikki rahat maksetaan takaisin ja tilaus katsotaan perutuksi, jos valmistaja tekee aloitteen tästä tilanteen korjaamiseen niin tilannetta tarkastellaan uudestaan. Itse en aio enää anella sitä, että saisin ostaa heidän tuotteitaan.

PS. Kelpaako Twinkle pikaviesti palautusta koskien vai haluatko mielummin sähköpostia?

Sama se, voi pistää tulemaan vaikka pikaviestillä. Tosiaan nimi ja tilinumero, otin eilen tiliotteesta ylös summat mitä kukin oli maksanut niin oikeat summatkin löytyy helposti.
Pummi
11.05.2006 08:37:52

No voihan venäjä! Ei voi muuta kun ihmetellä tuota toimintaa tuolla Lawrencella. Nooh onneksi ei vielä ole kitaraakaan mihnkä mikki olisi tullut mut vituttaahan tämä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)