Repent 27.09.2003 22:08:22 | |
---|
Tuli tässä vain mieleen,et oisko mitään järkeä alkaa väsäämään semmosta juttua, et oottais tosta kombosta tuon vahvistin osan irti ja tekis sille oman kotelon esim,metallista,(tekeminen onnistuu) ,muovista tai jopa puusta ja tekis vielä siihen 2x12/2x10 kaapin (ehkä pienellä muuntelulla jopa siihen alkuperäiseen komboon??) tai sitten ihan alusta alkaen itse?Eli asiantuntijat kertokaa oma mielipiteenne.Kiitos. Rok! |
Härski 28.09.2003 11:23:39 | |
---|
Tätä samaa olen itsekin ajatellut sienipäissäni... |
Kyllähän tuo voisi vaikka kannattaakin. Itselläni oli sellainenkin mielessä, että ostaisin tollasen tubefusionin, ja rupeisin siitä rakentelemaan, ja opettelemaan vahvistimen toimintaa. Mutta ei sitä nyt rahaa ole kuin roskaa. Toisaalta ei tuossa tf200:ssa sitä tehoakaan taida olla niin paljoa... |
Repent 28.09.2003 14:59:21 | |
---|
Kyllähän tuo voisi vaikka kannattaakin. Itselläni oli sellainenkin mielessä, että ostaisin tollasen tubefusionin, ja rupeisin siitä rakentelemaan, ja opettelemaan vahvistimen toimintaa. Mutta ei sitä nyt rahaa ole kuin roskaa. Toisaalta ei tuossa tf200:ssa sitä tehoakaan taida olla niin paljoa... 65wattia, mut siinä on putkietuaste.Eli hybridi on kyseessä. Rok! |
Härski 28.09.2003 15:07:42 | |
---|
Ihan oikeastaan jo periaatteesta kannattaa ostaa se TF320 heti alkuun. Ei oo iso, tehoja riittää ja mikä tärkeintä: 2 x 12". Siinä on kaikki. |
Repent 28.09.2003 15:19:14 | |
---|
Ihan oikeastaan jo periaatteesta kannattaa ostaa se TF320 heti alkuun. Ei oo iso, tehoja riittää ja mikä tärkeintä: 2 x 12". Siinä on kaikki. Toisaalta ihan mielenkiinnosta ja tekemisen puutteesta vois alkaa tollasta värkkäämään.Tulis ainakin taatusti erilainen kuin muilla.=) Rok! |
Härski 28.09.2003 15:32:50 | |
---|
Toisaalta ihan mielenkiinnosta ja tekemisen puutteesta vois alkaa tollasta värkkäämään.Tulis ainakin taatusti erilainen kuin muilla.=) Se on totta. |
Antti1 28.09.2003 21:34:27 | |
---|
Tästä vahvarien muuntelusta puhuminen pitäisi kieltää.. Mulla alkaa aina kutkuttamaan vähän perhanasti tuon 1. sarjan valvestaten modaaminen. Tai ainakin tekisin siitä erillisen kaapin ja nupin. Toihan on ihan hyvä trankkuvahvari (metalliin) ja tehoa riittää varmasti suurempaankin saliin (2x100W RMS/4ohm), mutta se on perhana sentään avonainen sieltä takaa ja painaakin tavattoman paljon trankuksi. Ihan näin ohimennen kysäisten: voiko sen combon kaikutankin asentaa sinne nupin sisälle (siis niihin uusiin kuoriin, jotka rakentaisin) ilman mitään lämpöeristyksiä? Ajattelin lähinnä, että tekeekö kuumuus hallaa kaikutankille. Trankkuvahvarikin kuitenkin pitkän ajan luukutuksen jälkeen kuumenee jonkun verran. Tossa mun vehkeessä on kylläkin tuuletin ja isot jäähdytysrivat. Kertokaa kokemuksia ja auttakaa meitä aloittelevia modaajia välttämään pahimmat sudenkuopat. "Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
Repent 30.09.2003 14:36:21 | |
---|
Laittakaa nyt pro:t jotain vinkkejä ettei tarvi alkaa toisten virheitä uusimaan.=) Rok! |
Repent 01.10.2003 12:14:20 | |
---|
Ihan näin ohimennen kysäisten: voiko sen combon kaikutankin asentaa sinne nupin sisälle (siis niihin uusiin kuoriin, jotka rakentaisin) ilman mitään lämpöeristyksiä? Ajattelin lähinnä, että tekeekö kuumuus hallaa kaikutankille. Trankkuvahvarikin kuitenkin pitkän ajan luukutuksen jälkeen kuumenee jonkun verran. Tossa mun vehkeessä on kylläkin tuuletin ja isot jäähdytysrivat. Tuota itsekin mietin ja olisi ihan hyvä saada asiantuntijan kommentit asiasta ennen kuin alan mitään suureempaa tekemään. Surgasmissa on potenssia! |
Repent 12.10.2003 18:57:19 | |
---|
C'mon Surgasmissa on potenssia! |