Ali 10.05.2006 16:52:34 | |
---|
Mulle tää bändi on ollu aina vähän hämärän peitossa. Tarkotus on ollut useaan kertaan tutustua, kun tuosta metalcore meiningistä muutenkin diggailen. Suositelkaapa KsE:ltä siis jotain "must" levyjä. Eiköhän se "Alive or Just Breathing" ole se "must"-levy. Tosin uusinkaan "The End of Heartache" ei kyllä häpeile sen rinnalla. Vähän erilaisia levyjä, AoJB ehkä hieman metalcoremaisempi. Itse diggailen molemmista levyistä todella paljon, jää My Bloody Valentinet, Triviumit jne. kyllä kauas KsE:n meiningistä. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Ali 10.05.2006 17:00:57 | |
---|
Niin ja tähän uuteen biisiin: kuulosti "ihan hyvältä", toivottavast tämä tosiaan on kuitenkin se sinkkuvetäisy ja loput biisit ovat tiukempaa kamaa. Itse kyllä olen odotellut uutisia uudesta levystä kuumeisesti jo pidemmän aikaa. Ja soundithan tässä eivät ole lähellekkään Adam D:n loihtimia sulosoundeja, mistä levyillä ollaan päästy nauttimaan, mutta kyseessähän on luultavasti joku low-bitrate streami, joten eipä niistä sen enempää. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Toveri 10.05.2006 17:03:18 | |
---|
Itse diggailen molemmista levyistä todella paljon, jää My Bloody Valentinet, Triviumit jne. kyllä kauas KsE:n meiningistä. Eli siis Bullet for My Valentine. Romantikkoitkijät #2
100€ hetero -kerho
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta. |
Eli siis Bullet for My Valentine. Jooh, heh. Näistä emonimikkeistä sekoaa aina. :D "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
milkman 10.05.2006 17:16:01 | |
---|
vähän kyllä petyin tähän biisiin, mutta kyllä uusi albumi tulee olemaan taas kova. uskon niin "Rakkaus on kuin lankakerä. se alkaa ja loppuu"
M.Nykänen -2005- |
aptoriar 10.05.2006 17:25:41 | |
---|
Jea, ei oikeastaan iskenyt. Tämä on sitä samaa kuin ne edellisetkin levyt, eikä sitä jaksa enää. AOJB on kyllä edelleen tun kova levy, Jessen ääni rulettaa, EOH oli "ihan kiva" ja tämä biisi voisi olla suoraan tuolta levyltä. Sitäpaitsi, en perusta oikeastaan yhtään Howardin äänestä. That is not dead which can eternal lie,
And with strange æons, even death may die. |
petrutsi 10.05.2006 19:46:04 | |
---|
Vähäsen pettymys joo, EOH:n linjoilla mentiin. Mutta kyllä Alive or just breathing potkii vieläkin niin, että huh sille! My balls and the end of humanity..how the hell are they related? |
Matjardo 10.05.2006 20:06:22 | |
---|
Pirun tiukka biisi. Mut meikä ei oo ikinä oikeen innostunut tuosta Howardin äänestä, se ei vaan oikeen kolahda. Jessen örinässa ja laulussa oli sitä jotain. Two beers or not two beers? |
morb 10.05.2006 20:25:44 | |
---|
Hyvä biisi, karatepitit pystyyn. "Kun katsoo ihmiskunnan historiaa, on vaikea olla tulematta siihen johtopäätökseen, että ihmisen täytyy olla täysin mielenvikainen. Niin todellisuudessa onkin." |
aleksi 10.05.2006 23:58:29 (muokattu 10.05.2006 23:59:09) | |
---|
Niin kuin kaikki ovatkin jo sanoneet, niin aika tasapaksun oloinen biisi. Ei lähelläkään AoJB:n tasoa, niin kuin ei ollut TEoH:kaan. Ei tätä kokonaista levyllistä kuuntelisi, mutta eiköhän tuo levy, jonkin paremman toivossa, tule vielä hankittua. EDIT: Kertsi kyllä toimii paremmin kuin moni kertsi tuolta edelliseltä. "Punk rock should mean freedom, liking and accepting anything that you like, playing whatever you want, as sloppy as you want, as long as it's good and has passion." |
Exhausted 11.05.2006 10:39:09 | |
---|
Aika perusbiisihän se oli, vaikka alkuriffi olikin aika härski. Odottaisin bändiltä kyllä jonkinlaista uudistumista. Eilen muuten löytyi alkuperäinen versio bändin selftitled-levystä second hand swampista. Mites harvinainen lätty tuo on? |
JivE 11.05.2006 11:23:41 | |
---|
Eilen muuten löytyi alkuperäinen versio bändin selftitled-levystä second hand swampista. Mites harvinainen lätty tuo on? Mulla on kanssa toi alkuperäinen jonka ostin 2003/2004 (en muista kumpi) Helsingistä Free Record Shopista. En siitä harvinaisuudesta osaa mennä mitään sanomaan, mutta ehkä vielä joskus se on harvinainen. |
aleksi 11.05.2006 11:32:56 | |
---|
Eilen muuten löytyi alkuperäinen versio bändin selftitled-levystä second hand swampista. Mites harvinainen lätty tuo on? Siis tarkoitat sitä Ferretin painosta. Sen verran iso lafka tuo Ferretkin, että ei kai mistään harvinaisuudesta ole kyse. Multa löytyy kans. "Punk rock should mean freedom, liking and accepting anything that you like, playing whatever you want, as sloppy as you want, as long as it's good and has passion." |
Exhausted 11.05.2006 11:33:57 | |
---|
Siis tarkoitat sitä Ferretin painosta. Sen verran iso lafka tuo Ferretkin, että ei kai mistään harvinaisuudesta ole kyse. Multa löytyy kans. ai se ei olekaan ihan ensimmäinen painos? No, kuitenkin ihan alkuperäiset biisit, eikä remaster+bonus-versio. |
aleksi 11.05.2006 12:03:31 (muokattu 11.05.2006 12:03:54) | |
---|
ai se ei olekaan ihan ensimmäinen painos? No, kuitenkin ihan alkuperäiset biisit, eikä remaster+bonus-versio. Ferretiltä tuo ilmestyi alunperin, eli ekasta painoksesta taitaa olla kyse. Sen verran paljon tota ekaakin muistaakseni vaan painettiin, että ei levy liene (vielä) kovinkaan himoittu. EDIT: Ja tosiaan, ei mitään remastereita tai bonuksia. "Punk rock should mean freedom, liking and accepting anything that you like, playing whatever you want, as sloppy as you want, as long as it's good and has passion." |
Skebameizi 11.05.2006 17:07:09 | |
---|
Eipä toimi linkki. Miksi siirtää huomiseksi se minkä voi tehdä ylihuomenna? |
Ziggy Bubba 12.05.2006 02:16:35 | |
---|
Mites harvinainen lätty tuo on? Niinkuin mainittu, ei varmaankaan kovin. Oman Ferretin julkaiseman lätyn tilasin siinä AoJB:n jälkihöyryissä Saksasta... Skenepisteitä vois irrota parit ;) www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
ANtTIKRISTUS 12.05.2006 12:16:17 | |
---|
Aika tasapaksu biisi... itseä ei juurikaan säväyttänyt, vaikkakin alku kuulosti ihan kivalta. Ei siis ihan paska, muttei yllä lähellekkään Killswitchin parhaimmistoa. Toivottavasti uusi albumi sisältää jo vähän tasokkaampaa kamaa. EI OLE KENELLÄKÄÄN POKKAA PAINAA TÄSTÄ |
ten 13.05.2006 14:25:17 | |
---|
THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
e r s k i 13.05.2006 23:18:19 | |
---|
Pirun tiukka biisi. Mut meikä ei oo ikinä oikeen innostunut tuosta Howardin äänestä, se ei vaan oikeen kolahda. Meikäläinen taas tykkää Howardin äänestä enemmän, se on paljon äijempi. Biisi oli kyllä hyvä. Kunnon "maailma pelastuu"- melodioita taas. Toimii. Uusi levy on kyllä kovassa odotuksessa. |