ANtTIKRISTUS 03.05.2006 00:46:01 | |
---|
http://www.imperiumi.net/phpBB2/viewtopic.php?t=21007 Semmost. Aika tekopyhää toimintaa kirkon puolelta, eikös se ole ollut tätä "Saatanallista Tuskaa" vastaan? Mutta huvittavaa on kyllä itse Tuskankin suhtautuminen asiaan. Olishan se kiva, jos Tuska olisi uskonnollisesti sitoutumaton tapahtuma. EI OLE KENELLÄKÄÄN POKKAA PAINAA TÄSTÄ |
jjylli 03.05.2006 10:12:17 | |
---|
Aika tekopyhää toimintaa kirkon puolelta, eikös se ole ollut tätä "Saatanallista Tuskaa" vastaan? Mutta huvittavaa on kyllä itse Tuskankin suhtautuminen asiaan. Olishan se kiva, jos Tuska olisi uskonnollisesti sitoutumaton tapahtuma. pelottaako? kirkko tulee ja vie teidän naiset! |
ANtTIKRISTUS 03.05.2006 10:46:05 | |
---|
pelottaako? kirkko tulee ja vie teidän naiset! Lähinnä huvittaa... Jokainenhan varmaan huomaa ristiriidan tämän asian tiimoilta. No eipä sillä, ei loppupeleissä edes kauheasti kiinnosta, kun en varmaan Tuskaan lähde tänä kesänä. Vaikka se olisikin melkein ainut varteenotettava vaihtoehto festaritarjonnassa tänä kesänä. EI OLE KENELLÄKÄÄN POKKAA PAINAA TÄSTÄ |
kid ego 03.05.2006 11:56:22 (muokattu 03.05.2006 11:57:34) | |
---|
Erittäin outoa tuo Tuskan ja kirkon yhteishomma. Ei sillä, että hevin pitäisi olla jotenkin epäkristillistä, mutta mä en missään nimessä haluaisi yhdistää musiikkifestivaalia ja uskontoa. Hienoa että ovat jonkinlaiseen yhteisymmärrykseen päässeet, mutta mä en voi tajuta tempausta. EDIT: Vai onkohan toi joku vitsi? Killerheroes, superfreaks, rock down the wrong, pour on the heat. Superheroes, radar spies, burning through the steel with x-ray eyes. |
jjylli 03.05.2006 13:15:07 | |
---|
Erittäin outoa tuo Tuskan ja kirkon yhteishomma. Ei sillä, että hevin pitäisi olla jotenkin epäkristillistä, mutta mä en missään nimessä haluaisi yhdistää musiikkifestivaalia ja uskontoa. Hienoa että ovat jonkinlaiseen yhteisymmärrykseen päässeet, mutta mä en voi tajuta tempausta. EDIT: Vai onkohan toi joku vitsi? ei ku ne tulee ja vie teidän naiset! siitä on kuule vitsit kaukana! |
kid ego 03.05.2006 13:20:23 | |
---|
ei ku ne tulee ja vie teidän naiset! siitä on kuule vitsit kaukana! Voi mun puolesta viedä vaikka kaikki sotanorsut mennessään, hoho. Killerheroes, superfreaks, rock down the wrong, pour on the heat. Superheroes, radar spies, burning through the steel with x-ray eyes. |
ozz3 10.05.2006 15:06:52 | |
---|
LISÄÄ ESIINTYJIÄ JA MUUTA 10 May 2006 - Nine, Epica, Mendeed ja Metsatöll - KinoTuskassa Sonata Arctica -DVD:n ensi-ilta - RockKatti lähestyy - Päiväkohtaiset esiintyjälistat - Hevitehtaassa johtajavaihdos Helsingin Kaisaniemessä 30.6.-2.7. järjestettävä Tuska-festivaali on vahvistanut neljä uutta ulkomaista esiintyjää. Perjantain yhden esiintyjän sopimusneuvottelut ovat vieläkin kesken, joten koko ohjelma ei vieläkään ole kasassa. Ruotsalainen Nine edustaa Tuskan rockeinta laitaa. Tämä Linköpingista lähtöisin oleva yhtye omaa vahvan hardcore-taustan ja tämä kuuluu bändin tuotannossa tänäkin päivänä. Viimeisimmän Death Is Glorious-ep:n Nine julkaisi helsinkiläisen Combat Rock –levy-yhtiön kautta. Lisää kauniimman sukupuolen edustusta tämän vuoden Tuskaan tuo heleä-ääninen Simone Simons Epica-orkestereineen. Hollantilaisyhtyeen mahtipontiset ja monisävyiset sävellykset hakevat vahvasti vaikutteita elokuvamusiikin puolelta. Lisäväriä tämän vuoden kisoihin tuo Tuskan kaikkien aikojen ensimmäinen Skottiorkesteri Mendeed. Glasgown poikien metalli kuuluu vahvasti uuteen aaltoon; rivakka poljento ja kellontarkka soitto melodioita unohtamatta on resepti, jolla bändi on päätynyt saksalaisen Nuclear Blastin tulevaisuuden toivoksi. Eestiläinen Metsatöll toimii tämän kesän folk-metallin ilosanoman sanansaattajina. Kotimaansa suosituimpiin yhtyeisiin lukeutuva Metsatöll on toki vieraillut maassamme aiemminkin mutta vasta nyt ensimmäistä kertaa Tuskassa. Tuska-festivaalin lipunmyynti alkoi maanantaina 3.4. Kolmen päivän lippu maksaa 72 euroa ja päiväliput 36 euroa kappale. Lippuja myyvät Tiketti (www.tiketti.fi) ja Lippupalvelu (www.lippupalvelu.fi). Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 Päivän video |
LISÄÄ ESIINTYJIÄ JA MUUTA 10 May 2006 Hienoa, hienoa. Pitää noista uusista kiinnityksistä katsastaa ainakin Nine, jota on joku joskus kehunut. Itse en ole heiltä vielä pihaustakaan mutta se asia korjaantunee Tuskassa. Ja tietenkin kiinnostaa nähdä mitä Viron Metsatöllillä on asiaa. Killerheroes, superfreaks, rock down the wrong, pour on the heat. Superheroes, radar spies, burning through the steel with x-ray eyes. |
luopio 10.05.2006 15:28:31 | |
---|
TÄLLÄ HETKELLÄ TUSKA 2006 ESIINTYJÄLISTA NÄYTTÄÄ TÄLTÄ: Perjantai 30.6. Anathema (UK) Arch Enemy (SWE) (huom. siirtynyt sunnuntailta perjantaille) Sonata Arctica Mokoma Suburban Tribe DragonForce (UK) Wintersun Deathstars (SWE) Impaled Nazarene Lauantai 1.7. Venom (UK) Opeth (SWE) Diablo Amorphis Nine (SWE) Epica (NL) Stam1na Norther Metsatöll (EST) Kalmah The Scourger Pain Confessor April Sunnuntai 2.7. Celtic Frost (CH) Sodom (GER) Tarot Gojira (FRA) Swallow the Sun Burst (SWE) Mendeed (UK) Verjnuarmu Timo Rautiainen Onkohan tuo perjantain puuttuva bändi sitten pääesiintyjä? Toivottavasti ei nyt ainakaan tuo Anathema päälavan vikaa keikkaa valtaa. Lauantai ihan kevyesti kovin päivä tänä vuonna. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
ozz3 10.05.2006 16:55:59 (muokattu 10.05.2006 16:59:09) | |
---|
Onkohan tuo perjantain puuttuva bändi sitten pääesiintyjä? On ja varmaan muitakin vielä kiinnitetään, myös sunnuntaille. Ihan hyvin jäsennelty omalla kohdallani nuo artistit päivittäin, jää aikaa myös röytämiselle Näin mennään 2006 (päivittyy vielä): Perjantai 30.6. Anathema (UK) Arch Enemy (SWE) (huom. siirtynyt sunnuntailta perjantaille) Sonata Arctica Mokoma DragonForce (UK) Wintersun * Lauantai 1.7. Venom (UK) Opeth (SWE) Diablo Amorphis Epica (NL) * Stam1na Metsatöll (EST) * Kalmah * Sunnuntai 2.7. Celtic Frost (CH) Sodom (GER) * Tarot Swallow the Sun Verjnuarmu * Timo Rautiainen * Vain 50% varmuudella Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 Päivän video |
Turmis 10.05.2006 17:02:37 | |
---|
Onkohan tuo perjantain puuttuva bändi sitten pääesiintyjä? Eiköhän tästä tekstinpätkästä voine jotakin päätellä: "Perjantain yhden esiintyjän sopimusneuvottelut ovat vieläkin kesken, joten koko ohjelma ei vieläkään ole kasassa." Tulis nyt, p**kele. Aina voi ottaa vielä yhden määrämittaisen. V.U.K. #21 |
luopio 10.05.2006 17:23:30 | |
---|
Eiköhän tästä tekstinpätkästä voine jotakin päätellä: "Perjantain yhden esiintyjän sopimusneuvottelut ovat vieläkin kesken, joten koko ohjelma ei vieläkään ole kasassa." Tulis nyt, p**kele. Niinno mun mielestä ainoastaan sen, että joku esiintyjä siltä päivältä puuttuu. Nooh, samapa tuo... Syntisin heittäköön viimeisen kiven |