Aihe: The Saints
1
Feggy
09.05.2006 19:57:17

Napataan nyt tämäkin tunnustusketjun aiheeksi. Käsi ylös kuka on fani mun lisäksi?

Ja tuleville faneille näytteitä täällä:

http://www.myspace.com/dothepopthesaints
"Ymmärryksenpuutteemme päälähde on siinä, että meillä ei ole yleisnäkemystä sanojemme käytöstä" - Ludwig Wittgenstein: Filosofisia tutkimuksia
kivi
09.05.2006 20:12:17
Hep!

Alkupään levyt on tietty rakkaimpia, erityisesti eka (I'm stranded) ja toka (Eternally Yours) mutta popimpikin Saints toimii. All Fools Day soi tänäänkin.
Kätyrien 2. helmikuuta ilmestyvän levyn studiopäiväkirja on nyt netissä! Lue ja hämmenny!
Siirry studiopäiväkirjaan.
Feggy
09.05.2006 20:58:08

Hep!

Alkupään levyt on tietty rakkaimpia, erityisesti eka (I'm stranded) ja toka (Eternally Yours) mutta popimpikin Saints toimii. All Fools Day soi tänäänkin.

Mulle toimii ihan kaikki pyhimyslevyt. Pitääkin itse asiassa pistää retrospektiivi-kuuntelu pystyyn. Äskettäin muuten julkaistiin joku boksi, jossa oli kaikki Kuepper-Saintsit (jos oikein muistan).
"Ymmärryksenpuutteemme päälähde on siinä, että meillä ei ole yleisnäkemystä sanojemme käytöstä" - Ludwig Wittgenstein: Filosofisia tutkimuksia
Sarko
10.05.2006 12:14:13
Nostan käteni, The Saints on ehdottomasti yksi kovimpia aussi-bändejä Radio Birdmanin ohella. Jumalauta että jytisi 2002, kun ostin Do The Pop-kokoelman ja satuin päräyttämään "(I'm) Stranded"-veisun soimaan. Menoa oli se, sa. Pitäisi hankkia ehdottomasti nämä 2 ensimmäistä The Saints-lätyskää, niitä jonninverran kuulleena pidin ihan pipona.
Stakes are high, but so am i.
DoThePop
10.05.2006 13:47:00
Kyllä toimii meikäläisellekin tosin hyvin Saints.Ihmeellistä kyllä ei ole tullut hankittua kuin I´m stranded levy itselle.Tää on taas niitä aussi bändejä mikä on jäänyt turhan pienelle huomiolle maailmalla.On se vaan ihmeellistä miten sieltä ausseista tulee niin paljon hienoa musiikkia.Jos haluaa menettää rahansa niin kannattaa hurahtaa aussirokki faniksi.Se on ihan loputon suo tarvottavaksi.
Feggy
10.05.2006 13:51:28

Kyllä toimii meikäläisellekin tosin hyvin Saints.Ihmeellistä kyllä ei ole tullut hankittua kuin I´m stranded levy itselle.Tää on taas niitä aussi bändejä mikä on jäänyt turhan pienelle huomiolle maailmalla.On se vaan ihmeellistä miten sieltä ausseista tulee niin paljon hienoa musiikkia.Jos haluaa menettää rahansa niin kannattaa hurahtaa aussirokki faniksi.Se on ihan loputon suo tarvottavaksi.

Kannattaa tsekata joku Saintsin myöhemmistä levyistä. Äärimmäisen sympaattista kitararockia. Vaikkapa All Fools Day tai A little Madness to be free tai Monkey Puzzle ovat hienoja levyjä. Myös kolmonen Prehistoric sounds on pakkohankinta.
DoThePop
10.05.2006 14:53:28
Kannattaa tsekata joku Saintsin myöhemmistä levyistä. Äärimmäisen sympaattista kitararockia. Vaikkapa All Fools Day tai A little Madness to be free tai Monkey Puzzle ovat hienoja levyjä. Myös kolmonen Prehistoric sounds on pakkohankinta.

Kiitos vinkistä.Täytyykin laittaa levyt hankintaan.
mustakaapu_3
10.05.2006 16:47:51
Onko tää se bändi, jonka "this perfect day" -biisi löytyy joka halpispunkkikokoelmalta?
Feggy
10.05.2006 16:58:07

Onko tää se bändi, jonka "this perfect day" -biisi löytyy joka halpispunkkikokoelmalta?

On.
Fading Ways Finland
11.05.2006 21:16:08 (muokattu 11.05.2006 21:16:40)
Mulle toimii ihan kaikki pyhimyslevyt. Pitääkin itse asiassa pistää retrospektiivi-kuuntelu pystyyn. Äskettäin muuten julkaistiin joku boksi, jossa oli kaikki Kuepper-Saintsit (jos oikein muistan).

Ja loistava boksi onkin! "All Times Through Paradise", 4 cd:n boksi pitää sisällään ne Kuepper-aikaiset Saints-levyt (eli ekat 3), ja ennenjulkaisemattoman Lontoo-liven vuodelta 1977. Lisäksi mukana on kaikki bändin tuona aikana julkaisemat sinkut ja ep:t, biisejä on yhteensä hulppeat 79. Tosin osa monena eri versiona, mutta sinkku-ja albumiversioilla on usein aika suuriakin eroja (mun mielestä esim. This perfect dayn sinkkuversio hakkaa albumiversion mennen tullen).

Ja tietty mukana seuraa kattavat liner notesit. Boksin hinta pyörii siinä 40 euron paikkeilla, yleensä vielä sen alle, eli kannattava ostos.
Sarko
12.05.2006 16:10:36
"This Perfect Day"-kappaleen sinkkuversio on kyllä huomattavasti julmempi kuin albumiversio. Miettinen muuten soitti viimeisessä Räkärodeossa TPD:n, bittersweet.
Stakes are high, but so am i.
DoThePop
02.06.2006 07:08:48
Sain tuossa pari päivää sitten Howling levyn itselleni.Noin kymmenen kuuntelu kerran jälkeen voin jonkun mielipiteen levystä sanoa.En usko että Howling on ihan parasta mihin The Saints pystyy.Mutta kyllä tämä levy hakkaa monet nyky popparit/rokkarit.Biisi valikoima on todella tasaista.Oikeastaan yhtään täyshutia ei levyltä löydy.Tästä johtuen levy varmaan kestää aika hyvin ajanhampaan kulutusta.Se toki nähdään sitten paljon myöhemmin.Tasaisessa biisi valikoimassa on toki huonotkin puolensa.Levyltä ei oikeastaan löydy yhtään todellista aussirock helmeä.Vaikka itse olenkin enemmän levykokonaisuuksien diggailia.Niin siitäkin huolimatta levyltä on mukava löytää joku ylitse muiden kappale.Kyllähän se piristäisi tätäkin levyä.En sanoisi Howling:ia ihan viiden tähden levyksi.Mutta siellä kolmen ja neljän tähden välillä se keikkuu.Mutta mikä tärkeintä niin ei tämä levy onneksi pölynkerääjäksi jää.Eiköhän tähän levyyn tule palattua aina silloin tällöin.Ihan rock levy mut ei kuitenkaan rockrock.
Feggy
02.06.2006 07:48:20

Sain tuossa pari päivää sitten Howling levyn itselleni.Noin kymmenen kuuntelu kerran jälkeen voin jonkun mielipiteen levystä sanoa.En usko että Howling on ihan parasta mihin The Saints pystyy.Mutta kyllä tämä levy hakkaa monet nyky popparit/rokkarit.Biisi valikoima on todella tasaista.Oikeastaan yhtään täyshutia ei levyltä löydy.Tästä johtuen levy varmaan kestää aika hyvin ajanhampaan kulutusta.Se toki nähdään sitten paljon myöhemmin.Tasaisessa biisi valikoimassa on toki huonotkin puolensa.Levyltä ei oikeastaan löydy yhtään todellista aussirock helmeä.Vaikka itse olenkin enemmän levykokonaisuuksien diggailia.Niin siitäkin huolimatta levyltä on mukava löytää joku ylitse muiden kappale.Kyllähän se piristäisi tätäkin levyä.En sanoisi Howling:ia ihan viiden tähden levyksi.Mutta siellä kolmen ja neljän tähden välillä se keikkuu.Mutta mikä tärkeintä niin ei tämä levy onneksi pölynkerääjäksi jää.Eiköhän tähän levyyn tule palattua aina silloin tällöin.Ihan rock levy mut ei kuitenkaan rockrock.

Tuot...mikä tää Howling on? Miltä vuodelta? Tuntematon suuruus mulle.
Charger
02.06.2006 12:22:22
Hep!

Saintsin kolme ekaa + jotain julkaisematonta matskua löytyy tupla-cd:ltä nimeltänsä "Wild About You", kannattaa hankkia.
DoThePop
02.06.2006 15:27:46
Tuot...mikä tää Howling on? Miltä vuodelta? Tuntematon suuruus mulle.

En oo nyt himassa.Joten en pysty levystä tarkistaman julkaisu vuotta.Mutta muistelisin lukeneeni levyn kannesta että tää oli vuodelta -97.
Feggy
02.06.2006 15:29:55

En oo nyt himassa.Joten en pysty levystä tarkistaman julkaisu vuotta.Mutta muistelisin lukeneeni levyn kannesta että tää oli vuodelta -97.

Ahaa...siis aika myöhäistuotantoa. Nää mun suosittelemat on enemmänkin siitä -80-luvulta (ekat -70-luvun lopulta).
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)