jogo3000 10.05.2006 10:27:08 | |
---|
Jollain on kyllä ehkä hieman suuret luulot itsestään. Kelläköhän? Heh, kauheat aggressiot moisesta heitosta :) Oma tatsi: väkivaltainen ja brutaali. Hyötähyviää. Kahakkättee. Myötämöykkynee. |
McNulty 10.05.2006 10:30:24 | |
---|
Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" mutta Strandbergin Puppe sanoi pari vuotta sitten että "sulla on hyvä tatsi ja you know, toi sun tyyli soittaa on tosi jees!" En laittanut ammattilaiselle vastaan, pikemminkin rupesin kulkeen nenä pystyssä :) No ei vaan... lämmitti kyllä mieltä kun edes joku tykkäsi ja antoi palautetta meikäläisen rinkuttelusta musakaupassa. Puppe oli tuolloin pitämässä demopäivää tms. "I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake |
NeonKnight 10.05.2006 11:11:37 | |
---|
Sinulla. Jep. Olenkin kehunut täällä taitojani(tai no ei siis oikeita taitoja) oikein ylimielisesti. |
McNulty 10.05.2006 11:40:44 | |
---|
Suomalaiset on niin kateellista sakkia että jos joku sanoo olevansa "hyvä" niin eteen pitää tuoda viimeisen 40 vuoden takaa yli 100 levytystä ja mielellään 35kpl opetusvideoita/dvd-kiekkoja ennenkö uskotaan. Naapurikateutta ilmenee m.netissäkin... suomalaiset on aika naurettavaa kansaa loppupeleissä. Mielestäni oikea asenne soittaa kitaraa on se, että pitää itseään hyvänä mutta tiedostaa kuitenkin että on paljon opittavaa ja kehittymistä. Mikä järki on soittaa kitaraa jos itselleen toistelee jatkuvasti että "mä olen ihan paska enkä osaa mitään!" Lakatkaa olemasta kateellisia ja mielummin kannustakaa toisia kitaristeja kuin että kateuksissanne kettuilette heille. "I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake |
Juniper 10.05.2006 11:59:01 | |
---|
Suomalaiset on niin kateellista sakkia että jos joku sanoo olevansa "hyvä" niin eteen pitää tuoda viimeisen 40 vuoden takaa yli 100 levytystä ja mielellään 35kpl opetusvideoita/dvd-kiekkoja ennenkö uskotaan. Naapurikateutta ilmenee m.netissäkin... suomalaiset on aika naurettavaa kansaa loppupeleissä. Mielestäni oikea asenne soittaa kitaraa on se, että pitää itseään hyvänä mutta tiedostaa kuitenkin että on paljon opittavaa ja kehittymistä. Mikä järki on soittaa kitaraa jos itselleen toistelee jatkuvasti että "mä olen ihan paska enkä osaa mitään!" Lakatkaa olemasta kateellisia ja mielummin kannustakaa toisia kitaristeja kuin että kateuksissanne kettuilette heille. Tämä pitää varsin hyvin paikkansa...... Tähän voinkin sitten selventää omaa "ihan paska" kommenttiani. Sähkistä olen soittanut varsin pitkän ajan ja siinä mulla on hyvä tatsi ja minulle on vuosien mittaan kehittynyt oma soundi ja tyyli soittaa. Toiset pitävät siitä ja toiset ei. Akustisella ollaankin sitten vielä kaukana siitä mihin pyrin ja omasta mielestä soitto ei kuullosta siltä miltä haluan sen kuullostavan (onnistumisiakin toki välillä on). Minä en ryve itsesäälissä vaan tiedostan puutteeni ja yritän kehittyä. Onneksi välillä soitto kulkee ja siitä tuleva fiilis on aivan uskomaton, että voi itse nauttia omasta soitostaan. Silloin kun itse nauttii niin todennäköisesti joku muukin voi siitä pitää. |
Werde 10.05.2006 12:17:21 | |
---|
Aika huono, varsinkin kompatessa kielet saa turhan kovaa kyytiä. Pitänee lopettaa punttaaminen että tuosta pääsisi eroon. Punttia ja heviä, saatana ,,/ |
Aivan. Jos itseään kehaisee noinkin ronskisti (enkä tarkoita että itseään pitäisi vähätellä), olisi hyvä pistää vähän tekoja niiden sanojen rinnalle ettei saa paskaa niskaansa. Täh? Kaverihan sanoi suoraan itseään keskiverroksi kitaristiksi heti kättelyssä. Musta ainokainen virhe oli se että "soittaa nopeammin kuin useimmat kitaristit jotka soittavat esim. klassista tai jotain muuta hidastempoista", ei saisi yleistää tuolla lailla kun klassisessahan on nimenomaan ne kaikkein mahdottomimmat soittojutut :) eihän tuo viesti muuten ollut itsekehua nähnytkään. Vettä! |
Feggy 10.05.2006 12:52:21 | |
---|
mallia "rähmäkäpälä" "Ymmärryksenpuutteemme päälähde on siinä, että meillä ei ole yleisnäkemystä sanojemme käytöstä"
- Ludwig Wittgenstein: Filosofisia tutkimuksia |
Hannu H. 10.05.2006 13:36:47 | |
---|
-Time pääosin hyvä. Jos liikaa ohjelmaa niin sitten alkaa kärsimään. -Otelautakäsi armoton hidas paska. -Plekukäsi väsyy pitkässä nopeassa murjomisessa. -Tatsi on rankka ja juureva. |
apenaattori 10.05.2006 16:02:13 (muokattu 10.05.2006 16:03:41) | |
---|
Kitaraope sanoo usein että "minulla on hyvä bluessoundi ja hyvä vibrato". Erityisesti se tuota vibratoa (toisaalta kumma juttu, minusta vibratoni on lähinnä harjoitusta siihen että sen vibraton saisi oikeasti mukaan soittoon) hehkuttaa. Ainahan se on kiva kun saa positiivista palautetta. Toisaalta onhan kitaraopen välillä kehaistavakin, että oppilaalla pysyy into yllä. Ja tuo "hyvä" tietysti suhteutettuna siihen että soittovuosia on takana on ainoastaan 1 ja puoli. Itse en hirveästi mitään osaa tatsistani sanoa. Aika huono, mutta paranee koko ajan tässä harjoitellessa. "The harder you try the dumber you look." |
ollikainen 10.05.2006 19:30:23 | |
---|
Suomalaiset on niin kateellista sakkia että jos joku sanoo olevansa "hyvä" niin eteen pitää tuoda viimeisen 40 vuoden takaa yli 100 levytystä ja mielellään 35kpl opetusvideoita/dvd-kiekkoja ennenkö uskotaan. Naapurikateutta ilmenee m.netissäkin... suomalaiset on aika naurettavaa kansaa loppupeleissä. Mielestäni oikea asenne soittaa kitaraa on se, että pitää itseään hyvänä mutta tiedostaa kuitenkin että on paljon opittavaa ja kehittymistä. Mikä järki on soittaa kitaraa jos itselleen toistelee jatkuvasti että "mä olen ihan paska enkä osaa mitään!" Lakatkaa olemasta kateellisia ja mielummin kannustakaa toisia kitaristeja kuin että kateuksissanne kettuilette heille. Olet todella reilu ja mukava tyyppi, meidän muiden pitäisi ottaa sinusta mallia. Ja tietoakin sinulta löytyy kuin pienestä kylästä. Ei mitään... |
wrshredder 10.05.2006 19:37:18 | |
---|
Olen ihan pirun hyvä. THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
S.M.A.K - perustajajäsen |
samsonov 10.05.2006 20:32:05 | |
---|
Semmosta röytäämistä. Biisin tunnistaa (ehkä) Mut sit jos pitää nauhottaa jotai ni homma onnistuu (ehkä) |
Morris on acid 10.05.2006 20:44:08 | |
---|
- Time omasta mielestäni ok - Otelaudalla sormet välillä kuin nippu kikkeleitä. Ei kovin kummoiset sooloilut onnistu, mutta toisaalta ei ole niin tarvettakaan. - Downstroke on kehno - Olen saanut soittooni jotain ilmeikkyyttä, elävyyttä tai mitä lie. Tatsia. |
Magic Bullet 10.05.2006 21:33:22 | |
---|
-Taimi on niin ja näin.... Sanotaan nyt vaikka että heikoin lenkkini. -Tatsini on mielestäni sopivan bluus. Eli naama irveessä. -Improvisointi taitoni mukavan kliseiset vielä toistaiseksi. -Mitään tilusooloa ei kannata edes odottaa. |
Juuleppi 11.05.2006 01:21:25 | |
---|
-Time ihan ok -Plekukäsi toimii useimmiten iha hyvin -Otelautakäsi plekukättä heikompi, pikkurilli huitelee miten sattuu ja kaikkea muutaki pikkuvikaa Ei helv..ei saatn! Käsi missä?!? |