Palikkatilu92 09.05.2006 18:40:48 | |
---|
Oon semmonen keskiverto kitaristi. Oon soittamaan nopeempi ku useimmat kitaristit jotka soittaa vaikka klassista tai jotaki muuta sen tyylistä hidastempoista, ja vaikka tilussa oon semmonen keskiverto:E Mua yleensä kehuu kaikki jotka ei osaa soittaa kitaraa tai soittaa vaan hidasta musiikkia, hyväksi kitaristiksi. Muutoin ei kehuta hyväksi eikä oo pakkokaan. Eniten saisin hioa tarkkuutta niitten vaikeitten kohtien alussa, ku yleensä soitan ekan nuotin ja sitte iskee lukko ja pitää toistaa eka nuotti miljoona ja yks kertaa et saa homman pyörimään. Ja saisin kans alkaa opettelemaan ne soolojen vaikeat kohdat niin että lisään nopeutta pikkuhiljaa, ennen oon opetellu kaikki niin että oon painanu nuotit mieleen ja sit yhtäkkiä vaan alkanu soittaa sitä nopiaa. |
sus 09.05.2006 18:42:05 | |
---|
Spermainen ja hikinen. Sissijuustoo sielä täälä ja ei luista! Kitkaa niin perkeleesti! Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa! |
migreeni 09.05.2006 18:42:58 | |
---|
Ihan paska |
sus 09.05.2006 18:43:13 | |
---|
Oon semmonen keskiverto kitaristi. Oon soittamaan nopeempi ku useimmat kitaristit jotka soittaa vaikka klassista tai jotaki muuta sen tyylistä hidastempoista Kirjotuksestasi ei mitään muuta kuin kommentoitavaa löytynyt mutta oon armollinen ja korjaan vain tämän, klassinenhan on siis useimmiten ihan helvetin nopeaa. Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa! |
Leper Messiah 09.05.2006 18:43:44 | |
---|
Huonohan tuo. Sillä hetkellä kun Leper Messiahkin alkoi puhua noilla ufotermeillä, en enää ymmärtänyt jotain tästä maailmasta. Luulin että se on kova rangga kalja hevi mies, kuten esim. Vasara ja MeArtist, mutta ei. -saha Punttisika #3 Runkku monsteri #4 |
morb 09.05.2006 19:47:23 | |
---|
Täydellisen paska. Tuntuu kun kädestä häviäis 3 sormee kun ottaa kitaran käteen. "Kun katsoo ihmiskunnan historiaa, on vaikea olla tulematta siihen johtopäätökseen, että ihmisen täytyy olla täysin mielenvikainen. Niin todellisuudessa onkin." |
NeonKnight 09.05.2006 20:05:16 | |
---|
Oon semmonen keskiverto kitaristi. Oon soittamaan nopeempi ku useimmat kitaristit jotka soittaa vaikka klassista tai jotaki muuta sen tyylistä hidastempoista Jollain on kyllä ehkä hieman suuret luulot itsestään. Kelläköhän? |
Brian May jr. 09.05.2006 20:53:26 | |
---|
Oon semmonen keskiverto kitaristi. Oon soittamaan nopeempi ku useimmat kitaristit jotka soittaa vaikka klassista tai jotaki Hmh? Miks mä oon aina luullut että klassisesta löytyy aika saatanan nopeaakin soitettavaa? Vai oonko näinä kahdeksana soittovuotena ollu aivan hakoteillä? Eli tarkemmin sanoen ne klassiset mitä sä oot kuullu jonkun soittamana on mahdollisesti hitaita :) Vettä! |
KTR 09.05.2006 21:03:04 | |
---|
Mulla on hyvä tatsi. Saan kitaran soimaan kyllä ja kuulostamaan hyvältä - omien rajojeni sisällä. En ole kuitenkaan mikään vauhtihirmu, mutta en yritäkään olla. Soitan hyvin ja varmasti sen mitä osaan. Se mitä en vielä osaa, niin sitä treenailen ja sitten soitan tositilanteessa kun menee varmalla tatsilla. |
diabami 09.05.2006 21:26:07 | |
---|
Jollain on kyllä ehkä hieman suuret luulot itsestään. Kelläköhän? Sinulla. |
ollikainen 09.05.2006 22:19:00 (muokattu 09.05.2006 22:20:31) | |
---|
Sinulla. Sinulla. Asiaan, olen huono. Oon semmonen keskiverto kitaristi. Oon soittamaan nopeempi ku useimmat kitaristit Soitat varmaan niin nopeeta että hiuksetkin irtoaa päästä. Et oo tosissas? Ei mitään... |
Kampela77 09.05.2006 22:36:23 (muokattu 09.05.2006 22:36:44) | |
---|
Oon semmonen keskiverto kitaristi. Oon soittamaan nopeempi ku useimmat kitaristit jotka soittaa vaikka klassista tai jotaki muuta sen tyylistä hidastempoista, ja vaikka tilussa oon semmonen keskiverto:E Mua yleensä kehuu kaikki jotka ei osaa soittaa kitaraa tai soittaa vaan hidasta musiikkia, hyväksi kitaristiksi. Muutoin ei kehuta hyväksi eikä oo pakkokaan. Veikkaan, että tämä nuori naaraspuolinen komodonpoikanen pyyhkii sinulla lattiat ja tarvittaessa katot ja seinätkin. http://video.google.com/videoplay?d … 994835504362469704&q=caprice+24 Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
Carpenter 09.05.2006 22:39:33 | |
---|
Oon semmonen keskiverto kitaristi. Oon soittamaan nopeempi ku useimmat kitaristit jotka soittaa vaikka klassista tai jotaki muuta sen tyylistä hidastempoista, Laitappa soittonäytettä tulemaan. |
apenaattori 09.05.2006 22:48:37 | |
---|
Laitappa soittonäytettä tulemaan. Aivan. Jos itseään kehaisee noinkin ronskisti (enkä tarkoita että itseään pitäisi vähätellä), olisi hyvä pistää vähän tekoja niiden sanojen rinnalle ettei saa paskaa niskaansa. "The harder you try the dumber you look." |
Lesko 09.05.2006 22:49:07 | |
---|
Oon semmonen keskiverto kitaristi. Oon soittamaan nopeempi ku useimmat kitaristit jotka soittaa vaikka klassista tai jotaki muuta sen tyylistä hidastempoista, ja vaikka tilussa oon semmonen keskiverto: Nyt on kyllä mennyt joku vikaan... minäkin haluan kuulla tämän ihmelapsen soittoa! "Musiikissa on perusasioita. On olemassa huonoa musiikkia, on hyvää musiikkia, on vähän parempaa musiikkia ja sitten on Led Zeppelin" |
DownFall83 10.05.2006 00:09:25 | |
---|
niin huono että en kehtaa soittaa julkisesti |
greshgurt 10.05.2006 00:13:34 | |
---|
Aivan. Jos itseään kehaisee noinkin ronskisti (enkä tarkoita että itseään pitäisi vähätellä), olisi hyvä pistää vähän tekoja niiden sanojen rinnalle ettei saa paskaa niskaansa. Olkaas nyt ihmiset vähäsen. Tyyppihän nimenomaan sanoi olevansa keskiverto-kitaristi. Ei se mitään kehumista ole. Ja multa saa ainakin rispektipointsit jos ylipäänsä osaa huomata nopeankin tiluttelun olevan sinällään lähinnä aika keskiverto-soitteloa 8----------D. Olen tietoisesti nai(i)vi. |
Jucciz 10.05.2006 01:16:27 | |
---|
niin huono että soitan vähän väliä julkisesti |
Jackson Dinky 10.05.2006 08:30:02 | |
---|
Arka voisi kuvata ihan hyvin. Soittoon kaipaisin lisää "Rohkeutta". En tiiä tajusitteko. Tajusin hyvinki. Oot 10 kertaa parempi kitaristi kun opettelet ton pois. Uskottele edes itsellesi että soitat hyvin ja soitat ynkkä meiningillä (ilme). "Mää en tee millenkkään pämppääjä teineille piisejä!" -SomethingWild |
It´s easier to give up than allways tried to go up. Bustard #1 |