Musiikkia korville 10.05.2006 09:25:48 | |
---|
Olen hidas mutta tyhmä |
Roadari 10.05.2006 09:30:43 | |
---|
"Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa." |
Sertzo S 10.05.2006 09:31:17 | |
---|
Yleistä-palstalla on jo asiaa tästä. |
Chysleri 10.05.2006 09:31:28 | |
---|
Kannatan täysin....enemmänkin voisi myöntää. -Ookko soittanu klikin kans?
-HÄ!!!kuka son? |
KoskPaavo 10.05.2006 09:31:32 | |
---|
Jos tuo olis ainoa tuli niin eipä tuolla paljon pärjätä, saahan se varmastikin muualtakin tuloja.Eipä käy yhtään kateeksi , tuo dialyysissä juokseminen ei oo mitään herkkua. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
Musiikkia korville 10.05.2006 09:31:42 | |
---|
Puolikas?!! Jos Juicelle myönnetään puolikas taiteilijaeläke, niin mitä ihmisen pitää tehdä ansaitakseen täyden eläkkeen? Roadari Samaa mietti hän. Itse olisin suonut kyllä täydet. Olen hidas mutta tyhmä |
Puolikas?!! Jos Juicelle myönnetään puolikas taiteilijaeläke, niin mitä ihmisen pitää tehdä ansaitakseen täyden eläkkeen? Roadari Sama raha riittää puolet pidemmälle, kun se jaetaan puoliksi. Elämän tarkoitus on 42, puolet siitä on vain jakajan ventti. Näin takaperin paneminen kutsutaan takaheitoksi, joka vasten sointorikkoja niinkuin muitakin vikoja löytyy siellä täällä Kalevalassa sekä Kantelettaressa.
Säkeet pitää aina oleman kaksittain ja tarkoin vastaamaan toisensa.
Niitä kutsutaan kertosäkeiksi. |
Musiikkia korville 10.05.2006 09:35:49 | |
---|
Yleistä-palstalla on jo asiaa tästä. Näköjänsä... Oon Hämeestä. Ei se mitään, onhan noita muitakin samoja topicceja availtu eri palstoille. Olen hidas mutta tyhmä |
Sertzo S 10.05.2006 09:52:37 | |
---|
Näköjänsä... Oon Hämeestä. Ei se mitään, onhan noita muitakin samoja topicceja availtu eri palstoille. On on, kunhan vain totesin. :) |
EP 10.05.2006 12:53:09 (muokattu 10.05.2006 12:54:11) | |
---|
Puolikas?!! Jos Juicelle myönnetään puolikas taiteilijaeläke, niin mitä ihmisen pitää tehdä ansaitakseen täyden eläkkeen? Roadari Puolikaskin liikaa.. Kyllä se varmaan muutenkin pärjää! |
Musiikkia korville 10.05.2006 12:56:06 (muokattu 10.05.2006 12:57:37) | |
---|
Mun mielestä on epäolennaista pärjäiskö muutenkin. Kyse on siitä, arvostetaanko ihmisen elämän työtä. edit: En oo listaa nähnyt siitä, kenelle on myönnetty ja mitä. Uskon kuitenkin, että suuri osa näistä varmasti pärjäisi muutenkin... Olen hidas mutta tyhmä |
Tankero 10.05.2006 12:59:08 | |
---|
Taiteilijaeläkehän on poliitikkojen myöntämä ja kehittämä systeemi. Juice taas on aina vastustanut ja mollannnut näitä systeemejä, oten olis kai loogista, jos hän kieltäytyisi eleäkkeestä. Toisaalta eipä hänen juttujaan ole kaikesti liika logiikka vaivannut. Reiska Lainekin näkyi saaneen. Mies, joka osaa sanoa luontevasti "Etkö sinä tiedä kuka minä oiken olen?" on ilman muuta elääkkeensä ansainnut. Varmasti, vissiin. |
uruttaja 10.05.2006 13:03:40 | |
---|
Taiteilijaeläkehän on poliitikkojen myöntämä ja kehittämä systeemi. Juice taas on aina vastustanut ja mollannnut näitä systeemejä, oten olis kai loogista, jos hän kieltäytyisi eleäkkeestä. Toisaalta eipä hänen juttujaan ole kaikesti liika logiikka vaivannut. Reiska Lainekin näkyi saaneen. Mies, joka osaa sanoa luontevasti "Etkö sinä tiedä kuka minä oiken olen?" on ilman muuta elääkkeensä ansainnut. Jos tuo on se ansio millä saa eläkkeen, niin Vp Lehtokin sen ansaitsisi. |
Tankero 10.05.2006 13:04:54 | |
---|
Jos tuo on se ansio millä saa eläkkeen, niin Vp Lehtokin sen ansaitsisi. VP onki mukava heppu. Varmasti, vissiin. |
manjaana 10.05.2006 17:39:19 | |
---|
Yleistä-palstalla on jo asiaa tästä. Joo ja mie laitin eilen Aromaan tuon... MK:Sehä on J. Manjaana ja mustat klasit |
buntta 10.05.2006 20:33:19 | |
---|
On maar Juicekin maksanut ansioistaan verot ja työ/keikkapalkoistaan pakolliset eläkemaksut. Eli eikös hän aikanaan saa sitä "oikeatakin" eläkettä? Miksei Meksikolla ole olympiajoukkuetta?
Kaikki juoksu-, hyppy- ja uimataitoiset ovat jo USA:n puolella. |
riff 10.05.2006 20:41:59 | |
---|
Hienoa, että Juice ja Havakka ym. saivat taiteilijaeläkkeen. mutta tulee vaan mieleen, onko kukaan rivitanssimuusikko koskaan saanut sitä? Mä en ole kuullut. Taelia työstä kuitenkin maksetaan (jos ei vedä aina pelkästään kilsoilla), niin eikös se pitäis napsahtaa? En tiedä mutta tulipahan mieleen. Vastatkaa viisaammat! Urkuee, sano jotain...! Soittaja soittaa, haitaristi haittaa! |
pekkajau 10.05.2006 20:55:42 | |
---|
Hienoa, että Juice ja Havakka ym. saivat taiteilijaeläkkeen. mutta tulee vaan mieleen, onko kukaan rivitanssimuusikko koskaan saanut sitä? Mä en ole kuullut. Taelia työstä kuitenkin maksetaan (jos ei vedä aina pelkästään kilsoilla), niin eikös se pitäis napsahtaa? En tiedä mutta tulipahan mieleen. Vastatkaa viisaammat! Urkuee, sano jotain...! http://www.minedu.fi/opm/avustukset/taiteilijaelake.html Kirjoitin mitä kirjoitin! |
uruttaja 10.05.2006 21:00:02 | |
---|
Hienoa, että Juice ja Havakka ym. saivat taiteilijaeläkkeen. mutta tulee vaan mieleen, onko kukaan rivitanssimuusikko koskaan saanut sitä? Mä en ole kuullut. Taelia työstä kuitenkin maksetaan (jos ei vedä aina pelkästään kilsoilla), niin eikös se pitäis napsahtaa? En tiedä mutta tulipahan mieleen. Vastatkaa viisaammat! Urkuee, sano jotain...! Ei maha olla kovin montaa rivisoittajaa, enempi pystöjä on olleet. Muutaman kapakkasoittajan tiedän hakeneen, mutta ei ole vuosien yrityksen jälkeenkään saaneet. Tuohon taitelijaeläkkeeseen ei vaikuta tulot, vaan taiteelliset ansiot. Sen myöntää muistaakseni Taiteiden keskus joku hässäkkä ja kulttuuriministeri. |
riff 10.05.2006 21:12:15 | |
---|
Ei maha olla kovin montaa rivisoittajaa, enempi pystöjä on olleet. Muutaman kapakkasoittajan tiedän hakeneen, mutta ei ole vuosien yrityksen jälkeenkään saaneet. Tuohon taitelijaeläkkeeseen ei vaikuta tulot, vaan taiteelliset ansiot. Sen myöntää muistaakseni Taiteiden keskus joku hässäkkä ja kulttuuriministeri. No niinpä tietysti! Keikkarotta raataa elämänsä lavoilla ja ravintoloissa ja turha tässä puhuakaan, miten raskasta homma on. Eihän se mikään taiteilija ole! Eipä niin. Antaa kuulonsa ja selkänsä muusta terveydestä puhumattakaan ja ei pientäkään palkintoa siitä. Jep, jep. Pitäis jonkun kunnon soittajan päästä yhdeksi yöksi kulttuuriministerin hyväilyyn, ni johan muuttuis ääni kellossa! HOHO! ehdokkaita saattais piisata....(en minä) Soittaja soittaa, haitaristi haittaa! |