Aihe: Fender Roc Pro 700 - kokemuksia?
1
SURf
09.05.2006 22:55:29
Niin että oletteko törmänneet moiseen hybridivaffariin ja jos kyllä niin mitä piditte?
Onko käsitystä hintatasosta kymmenen vuotta vanhalle, toimivalle epelille?
Mahtaako olla luotettavakin peli vai löytyykö heikkoja kohtia joita kannattaisi katsoa ostaessa?

Että jos noihin näin aluksi..
...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse...
Keke Urlaub
09.05.2006 23:05:50

Niin että oletteko törmänneet moiseen hybridivaffariin ja jos kyllä niin mitä piditte?
Onko käsitystä hintatasosta kymmenen vuotta vanhalle, toimivalle epelille?
Mahtaako olla luotettavakin peli vai löytyykö heikkoja kohtia joita kannattaisi katsoa ostaessa?

Että jos noihin näin aluksi..

Armeijan soittohuoneessa sillä soittelin vähäsen, ei mielestäni hybridiksi hassumpi ole mutta jos sulla trademark 60 on, ei mielestäni kannata moista edes harkita.
What´s this funk that you call junk To me it´s just monkey business
SURf
10.05.2006 08:25:45
Armeijan soittohuoneessa sillä soittelin vähäsen, ei mielestäni hybridiksi hassumpi ole mutta jos sulla trademark 60 on, ei mielestäni kannata moista edes harkita.

Enhän minä itselleni, mutta tuttujen puolesta tiedustelen. Trademarkkia en ole ihan heti vaihtamassa, paitsi jos onnistun ilman hellasäröä muiluttamaan AC30CC:n taloon...
...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)