Aihe: Minä ja musiikki
1 2
JCM
18.06.2006 20:07:54

Päivitystä:

..levytyssopimus on kuluvan vkl:n aikana kirjoitettu.

Katsotaan, mitä tuleman pitää... ainakin sinkku ja pitkäsoitto olis tarkoitus!

Eli ne tulee, mutta mitä se tuo meille tullessaan on sitten taas eri asia;) ..eikä niin tärkeääkään, koska kuulijathan tässä ovat avainasemassa edelleen, joka tapauksessa.

(Tää oli tarkotus alunperinkin liittää tähän ketjuun, vahingossa kirjoitin väärään ketjuun, mut samapa tuolle..)

:)
Grazy Mama & the Sidekicks going strong
Murhaliiga on startannut, olet pian uhri.. VARO!
JCM
15.02.2007 21:06:04

Nyt on aika päivittää tuntemuksia:)

Ei tämä kyllä normaalia elämää ole. Hullun hommaa. Koko ajan on tavallaan sellainen välivaihe menossa elämässä, kun musa on se tärkein ja sen eteen tekee ja antaa kaikkensa.

Asiat rullaa eteenpäin ehkä hiukan hitaasti, mutta silti varmasti ja kyllä tässä joku päivä sellainenkin keikka tehdään, että siitä jää vähän liksaakin käteen.

Sinkku painetaan tuoreimman tiedon mukaan 8. viikolla - lukkoon lyöty painoaikataulu. Olisihan tuo mukava, jos sen kuulisi joskus jostain muualtakin kuin omasta CD-soittimesta.

Vähän reilu puoli vuotta olen nyt asunut täällä stadissa, ja tuntuu että silloin kun asui vielä "pohjoisessa" niin tavallaan sai enemmän aikaiseksi, ulkomusiikillisten juttujen osalta. Ehkä se tuntuu siksi, kun siellä piti tehdä kaiken eteen tuplasti enemmän töitä.

Helpompaahan täällä on roudata kamoja ja tehdä keikkaa ilman pitkien matkojen matkustamista... mutta toisaalta, kun nyt ei ole tällä ykkösbändillä kokonaista bändiä jonka kanssa aktiivisesti treenata.. se syö vähän miestä. Eli duona tehdään keikkaa enimmäkseen, ei se huono juttu ole lainkaan.. mutta olisi kiva tehdä koko bändillä keikkaa välillä.

Heh.. vuodatusta taas, no olkoon.. painan "lähetä kirjoitus" nappia..

..pointtina mulla tais olla se, että hullun hommaa tää on hitto soikoon.
"Sama se sille olenko Drew Carey tai Baltz kunhan ei tarvitse enää tehdä mitään" - Tetsuo
Epämuusikko
16.02.2007 11:46:11
..pointtina mulla tais olla se, että hullun hommaa tää on hitto soikoon.

Tästä voimme olla samaa mieltä.
It's sounds good! Bustard #1
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)