Rattata 08.05.2006 09:51:37 | |
---|
Satuin sattumalta just kääntämään MTV:lle kun tuo alkoi. Kerrankin näin päin. Hyvältä kuulosti kyllä. "Vähän levoton olo" -Jenka |
fifehole 08.05.2006 10:56:34 | |
---|
Tosi hyvä Live. Kyllä toimii soitto ja etenkin Smith/Flea akselila. John veti kans ihan helvetin hyvin, mut taustalauluihin olisin toivonut vaihtelua. Onkohan Anthonylla ja Johnilla jotain kismaa taas kun Kiedis mulkoili sitä välillä aika vittuuntuneen näköisenä? Tosin niin se on tehny melkein kaikilla näkemilläni keikoilla;) Ihan asiallinen bassosoolon poikanenkin kuultiin. Head for an eye |
Rattata 08.05.2006 11:18:15 | |
---|
Tuolta voi muuten kuunnella levyä kokonaan: http://nyt.hs.fi/Rattosammin menee työpäivä. "Vähän levoton olo" -Jenka |
carlos 09.05.2006 21:46:30 (muokattu 09.05.2006 21:47:04) | |
---|
Milläs ohjelmalla ton levyn pitäis lähteä pyörimään tuolla NYTin sivuilla? EDIT: eipä enää mitään. Järvihirviö: Niinku jonne ALSd sanoo: "Se jota lyödään ni sattuU" tnoiun se peetti mulle **** It´s easier to give up than allways tried to go up. |
Todenpuhuja 09.05.2006 22:21:19 | |
---|
Mikäs hemmetin järki tässä on, että voi kokonaisen levyn kuunnella? Siis luulisi, että tuon rippaisi helposti jne. Lieneekö laillistakaan tällainen kuuntelu? |
sn 09.05.2006 22:29:57 | |
---|
Mikäs hemmetin järki tässä on, että voi kokonaisen levyn kuunnella? Siis luulisi, että tuon rippaisi helposti jne. Lieneekö laillistakaan tällainen kuuntelu? Sen voi koekuunnella ilman että tarvii imuroida mistään. Ostaa sitten jos kuulostaa hyvältä. Jos joku selkärangaton sen haluaa piratisoida, ei sille kuitenkaan mitään voi. Näin se pitääkin tehdä. Kirottu olkoon CDwow, tämäkään levy ei ole vielä saapunut ja Toolin uusin lähtee näillä näkymin vasta perjantaina vaikka tilasin pari viikkoa etuajassa molemmat. Ei näin. |
Todenpuhuja 09.05.2006 22:33:12 | |
---|
Sen voi koekuunnella ilman että tarvii imuroida mistään. Ostaa sitten jos kuulostaa hyvältä. Jos joku selkärangaton sen haluaa piratisoida, ei sille kuitenkaan mitään voi. Näin se pitääkin tehdä. Kirottu olkoon CDwow, tämäkään levy ei ole vielä saapunut ja Toolin uusin lähtee näillä näkymin vasta perjantaina vaikka tilasin pari viikkoa etuajassa molemmat. Ei näin. Joo, ei se minulta ole siis pois, kivahan sitä on vähän esikuunnella mahdollista ostosta. Mutta toisaalta, enpä ole aiemmin moiseen törmännyt. |
Kirottu olkoon CDwow, tämäkään levy ei ole vielä saapunut ja Toolin uusin lähtee näillä näkymin vasta perjantaina vaikka tilasin pari viikkoa etuajassa molemmat. Ei näin. Ei millään viduilulla, mutta sopisiko suositella nappaamaan ne kuumat uutuudet sieltä lähikaupasta ihan sinä ilmestymispäivänä? ;) www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
kk80 10.05.2006 08:22:34 | |
---|
Ei millään viduilulla, mutta sopisiko suositella nappaamaan ne kuumat uutuudet sieltä lähikaupasta ihan sinä ilmestymispäivänä? ;) Hyvä idea. Vielä kun asuisi paikkakunnalla josta saisi levyjä. Poptorin ständistä ei pippureita löydy. Toi ennakkokuunteluhan on loistavaa palvelua. Eipähän tarvitse warettaa ns. epäselvää tapausta vaan voi testata levyä ihan laillisesti. Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
Johnny Buzz 10.05.2006 08:42:03 | |
---|
Toi ennakkokuunteluhan on loistavaa palvelua. Eipähän tarvitse warettaa ns. epäselvää tapausta vaan voi testata levyä ihan laillisesti. Ennakkokuuntelu on erittäin hyvä keino levyjen laitonta levittämistä vastaan. Tällaista palvelua olen odottanutkin levy-yhtiöiltä ja vihdoin tuohon ollaan herätty. Taistelu vertaisverkkoja vastaan on jo hävitty, joten on hyvä, että levyteollisuus on vihdoin alkanut palvella kuluttajaa eikä tee heidän elämästään vaikeampaa. Tuo levyn ennakkokuuntelumahdollisuus olisi ainakin minulle erittäin tärkeä ostopäätökseen vaikuttava tekijä. Liian monta kertaa olen pettynyt, kun olen ostanut levyn, jota en ole kuullut aikaisemmin lainkaan. |
dixi19 10.05.2006 17:57:41 | |
---|
Joo, ei se minulta ole siis pois, kivahan sitä on vähän esikuunnella mahdollista ostosta. Mutta toisaalta, enpä ole aiemmin moiseen törmännyt. Ensimmäisen kerran taisin tuollaiseen palveluun törmätä Nine Inch Nailsin With Teeth -levyn ilmestyessä, melkeinpä tasan vuosi sitten. Todella hyvä, että tuollaiset koekuuntelut ovat yleistyneet. anomus.com |
kyuss 10.05.2006 22:20:02 | |
---|
Muistaakseni Suessa oli arvio uudesta levystä ja se vastasi aikalailla odotuksiani: liian pitkä, liikaa löysää. Jostain syystä arvosana oli niinkin hyvä kuin 7, vaikka itse teksti keskittyi ainoastaan levyn lanaamiseen. |
Johnny Buzz 11.05.2006 08:58:16 | |
---|
Muistaakseni Suessa oli arvio uudesta levystä ja se vastasi aikalailla odotuksiani: liian pitkä, liikaa löysää. Jostain syystä arvosana oli niinkin hyvä kuin 7, vaikka itse teksti keskittyi ainoastaan levyn lanaamiseen. Ei pidä uskoa arvoita. Itse ainakin olen aina pettynyt niihin levyihin, joita olen arvostelujen perusteella ostanut. Nuo ovat kuitenkin vain yhden ihmisen mielipiteitä ja musiikin kokeminen on aina subjektiivinen kokemus. |
Mordax 11.05.2006 22:02:24 | |
---|
On se kyllä tuossa Stadium Arcadiumissa hyvä juttu se, että reilulla yhden levyn hinnalla saa kaksi levyä kuunneltavaa. On tietty totta, että osa niistä biiseistä tuntuu olevan vähän semmosia täytebiisejä, mutta kokonaisuutena ainakin minä olen levyyn tyytyväinen. Humb De Bumb, She's Only 18 ja Hard to Concentrate ovat mielestäni tuon setin ykkösnyrkit muutaman kuuntelukerran jälkeen. "Kukaan ei ole vielä vahingoittanut silmiään katsomalla asioiden valoisia puolia." |
crashd 11.05.2006 23:21:01 | |
---|
Tulee tuo MTV Live uusintana kohta (klo 0:00) ainakin telkku.comin ohjelmatietojen mukaan. Toivottavasti ainakin, kun missasin ekan esityksen alkupuoliskon. |
rheinone 19.05.2006 10:09:38 | |
---|
On se kyllä tuossa Stadium Arcadiumissa hyvä juttu se, että reilulla yhden levyn hinnalla saa kaksi levyä kuunneltavaa. On tietty totta, että osa niistä biiseistä tuntuu olevan vähän semmosia täytebiisejä, mutta kokonaisuutena ainakin minä olen levyyn tyytyväinen. Humb De Bumb, She's Only 18 ja Hard to Concentrate ovat mielestäni tuon setin ykkösnyrkit muutaman kuuntelukerran jälkeen. Lilleri-lalleri, hampti-dampti, tic tac toe, hump de bump! Mitkä ovat mielestänne levyllä semmosia täytepiisejä? Ekan kuuntelukerran jälkeen oma tuntuma on että koko piisimateriaali on kauttaaltaan reilusti By The Wayn kamaa parempaa. Positiivinen yllätys. Frusciantekin onnistuu jutuissaan. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
timus 01.06.2006 00:34:21 | |
---|
Lilleri-lalleri, hampti-dampti, tic tac toe, hump de bump! Mitkä ovat mielestänne levyllä semmosia täytepiisejä? Ekan kuuntelukerran jälkeen oma tuntuma on että koko piisimateriaali on kauttaaltaan reilusti By The Wayn kamaa parempaa. Positiivinen yllätys. Frusciantekin onnistuu jutuissaan. Sain vasta nyt levyn työn alle. By The Way on oma suosikkini toistaiseksi Peppers-levyistä, mutta koko ajan avautuu tää uusi paremmin. Oon vaan jääny hieman jumiin ykköslevyn nimibiisiin . Se Frucianten kitara vaan soi niin komiasti siinä lopussa. Morning people don't exist. Coffee does! |
Wellumus 01.06.2006 15:39:50 (muokattu 01.06.2006 15:41:54) | |
---|
Sue:sta (5/2006) löytyvästä Peppersin uuden levyn arvostelusta täytyy lainata tänne toteamus, jonka kanssa olen kovasti samaa mieltä: "chilien voimakkuutta mittaavalla Scovillen asteikolla nykyinen RHCP on lähempänä arkista paprikaamme kuin asteikon keskivaiheilta löytyvää habaneroa." Koska näinhän se on. Muuten sue:n arvostelu oli antanut levystä 7:n. Siinä myös sanottiin että tämä tuplacd kuulostaa usein fruscianten soololevyltä, jossa on anthony laulelemassa. Näinhän se tuppaa melkolailla olemaan. Ei mitään, kiva jos tykkäätte. Mulle ei maistu. E: oho, joku oli jo sue:n arvostelusta puhunukkin. Noh, tuota nappiin osunutta vertausta ei kuitenkaan ollu heitetty. Siinä se ny on!!! :D Huh, kuin sattu meneen ohi silmien tuo.. |
sirdickyj 01.06.2006 15:53:10 | |
---|
Muuten sue:n arvostelu oli antanut levystä 7:n. Siinä myös sanottiin että tämä tuplacd kuulostaa usein fruscianten soololevyltä, jossa on anthony laulelemassa. Näinhän se tuppaa melkolailla olemaan. Jep. Ja kun mielestäni nuo kaksi asiaa/herraa ovat juuri ne Chilipeppersin ankeimmat lenkit, niin eihän tuo uutukainen kolise pätkääkään. Se Hump de pump vai mikässeon muistuttaa ikävällä tavalla siitä, mitä oli aika ennen taidepaska-Frusciantea, ollen siis loistava Chilipeppers-raina. Kuka helvetti on keksinyt, että muka kuulostaa hyvältä se uikutus siellä päälaulun taustalla? Kauniita harmonioita...my ass. Mulle Chilipeppers lakkas olemasta, kun keksivät noi "hienot" melodiat. Kahdella edellisellä levylläkin oli Around the world ja By thje way heti aloitusbiiseinä, aivan loistavaa. Ja seassa I like dirtin ja Don`t stop:in kaltaisia hienoja juttuja, lisää sitä, kiitos, ja Frusciante kilometriitehtaalle. Mark 3 on miesten Purple |
Wellumus 01.06.2006 16:16:45 | |
---|
Kuka helvetti on keksinyt, että muka kuulostaa hyvältä se uikutus siellä päälaulun taustalla? Nimenomaan, kuka?! En oo koskaan kauheena tykänny fruscianten lauluäänestä, toisaalta, BSSM:ssä toimii hyvin. Kauniita harmonioita...my ass. Mulle Chilipeppers lakkas olemasta, kun keksivät noi "hienot" melodiat. Kahdella edellisellä levylläkin oli Around the world ja By thje way heti aloitusbiiseinä, aivan loistavaa. Ja seassa I like dirtin ja Don`t stop:in kaltaisia hienoja juttuja, lisää sitä, kiitos, ja Frusciante kilometriitehtaalle. Ihan samat fiilikset. Tuntuu kuin peppers olis lähes täysin eri bändi kuin sillon ennen. Ejpä voe mittään. |