south_of_heaven 09.05.2006 17:29:30 | |
---|
Mä en koske Millenium kapuloihin ees rukkaset kädessä. mikset? itki south_of_heaven |
fish-eye 09.05.2006 18:50:16 | |
---|
niinpä? it´s so sad but true.. |
mikset? Siitä samasta syystä kun en käytä Zildjianinkaan kapuloita. Lyön rimshotteja suht paljon ja noista tulee saunaklapeja. Taman oakeista ei tuu, niin äkkiä. http//:www.musamaailma.fi |
fish-eye 09.05.2006 21:12:42 | |
---|
ei tuu muuten milleniumeist mitään klapeja vaik mä lyön kovaa ja rimssiin it´s so sad but true.. |
Migo 09.05.2006 21:14:03 | |
---|
Taman oakeista ei tuu, niin äkkiä. Nää onki hyvii. Niinpä.. |
Migo 09.05.2006 21:14:18 | |
---|
ei tuu muuten milleniumeist mitään klapeja vaik mä lyön kovaa ja rimssiin Nää ei oo hyvii. Niinpä.. |
markkuliini 09.05.2006 21:16:55 | |
---|
niin siis juttu oli se et jos haluaa ettei tipit mee kalvosta läpi nii kannattaisi ehkä tarkastella lyöntitekniikkaansa. Tuon nylontippien suositteleminen tuosta syystä on vähän sama kuin suosittelisi autoon karjapuskuria jottei mummot kieri tuulilasiin. www.vasamayhtye.com |
Migo 09.05.2006 21:24:54 | |
---|
kannattaisi ehkä tarkastella lyöntitekniikkaansa. Tuon nylontippien suositteleminen tuosta syystä on vähän sama kuin suosittelisi autoon karjapuskuria jottei mummot kieri tuulilasiin. + Nauroin. Niinpä.. |
kampela 09.05.2006 22:14:10 | |
---|
ei tuu muuten milleniumeist mitään klapeja vaik mä lyön kovaa ja rimssiin Sit en tiedä, ehkä sä vaan luulet lyöväs. :) http//:www.musamaailma.fi |
Tama (Royal Star) 09.05.2006 23:42:31 | |
---|
ei tuu muuten milleniumeist mitään klapeja vaik mä lyön kovaa ja rimssiin ei varmaan. milleniumin kapulat on kuin ilmaa käsissä, ne ei kestä yhtikäs mitään (niistä tulee silppua, oikeita roskaajia) , tipit halkeilee, ja enpä ole vielä yhteenkään suoraan pariin törmännyt. perus rokkirumpali. |
Migo 10.05.2006 00:02:44 (muokattu 10.05.2006 00:03:18) | |
---|
ei varmaan. milleniumin kapulat on kuin ilmaa käsissä, ne ei kestä yhtikäs mitään (niistä tulee silppua, oikeita roskaajia) , tipit halkeilee, ja enpä ole vielä yhteenkään suoraan pariin törmännyt. Sinäpä sen sanoit. Katso omakuva: http://muusikoiden.net/dyn/members/30079.jpg Tipit tosiaankin menee muussiksi.... Niinpä.. |
fish-eye 10.05.2006 15:07:00 | |
---|
noi on pureskeltu.. ja mitä hulluu tääl oikee valitettaan mielipiteistä? mul vaan ei mee ne paskaks ku esim tamat ja vic firthit menee.. mut mikäs siinä it´s so sad but true.. |
mankkis 10.05.2006 15:36:43 | |
---|
oikeita roskaajia Todellakin. Vaikka nyt jotku ehkä saavatkin millenium kapulat kestämään, mutta eivät ainenkaan välty tuolta roskalta, kun ne menee iha silpuks. En tiedä mitä teen jos maapallo nukkuu kuin unta Ruususen En tiedä mihin meen jos maapallo hukkuu paskakerrokseen
Leevi and the Leavings- paskaa lapsille |
VeeKoo 14.05.2006 11:01:03 | |
---|
Katkelma ihan oikeasta mesekeskustelusta (Itse oon "Kyyrö", "drum" yritti ostaa multa crashin ja keskustelu ajautui tähän :D ) Drum sanoo: ostan sittenkin milleniumin peltisetin Kyyrö sanoo:Ne on paskoi Drum sanoo: ei oo. kaveril on. se on 18 vuotias Kyyrö sanoo: Mutta millenium on paskin mahdollinen merkki. Ei se soittajan ikää katso Drum sanoo: sil o 6 tomii 6 lautasta ja muuta mukavaa 2 22tuumasta bassoo ...yms Kyyrö sanoo: mutta millenium on silti huonoin merkki, eikä se tee mitään hyvää. Drum sanoo:se on hyvä mun tupla on just hyvä. ja se on milleniumin Kyyrö sanoo: Vitut ole, mulla on ollu samanlainen. ostappa joku oikea tuplapedali ja oikeita symbaaleja niin tiiät. Drum sanoo: Millenium on paras, eikä se siitä huonoksi muutu. Et voi väittää, että joku on parempi kun millenium!! No ehkä jotkut tosiaan elävät luulossa, että millenium on mailmanmerkki.. Ruman ei oo varaa nirsoilla. |
kampela 14.05.2006 11:07:56 | |
---|
Katkelma ihan oikeasta mesekeskustelusta (Itse oon "Kyyrö", "drum" yritti ostaa multa crashin ja keskustelu ajautui tähän :D ) Drum sanoo: ostan sittenkin milleniumin peltisetin Kyyrö sanoo:Ne on paskoi Drum sanoo: ei oo. kaveril on. se on 18 vuotias Kyyrö sanoo: Mutta millenium on paskin mahdollinen merkki. Ei se soittajan ikää katso Drum sanoo: sil o 6 tomii 6 lautasta ja muuta mukavaa 2 22tuumasta bassoo ...yms Kyyrö sanoo: mutta millenium on silti huonoin merkki, eikä se tee mitään hyvää. Drum sanoo:se on hyvä mun tupla on just hyvä. ja se on milleniumin Kyyrö sanoo: Vitut ole, mulla on ollu samanlainen. ostappa joku oikea tuplapedali ja oikeita symbaaleja niin tiiät. Drum sanoo: Millenium on paras, eikä se siitä huonoksi muutu. Et voi väittää, että joku on parempi kun millenium!! No ehkä jotkut tosiaan elävät luulossa, että millenium on mailmanmerkki.. Drumista on selvästikkin tulossa johtaja. :) + http//:www.musamaailma.fi |
32788 14.05.2006 16:08:26 (muokattu 14.05.2006 16:08:45) | |
---|
Okei, ehkä Millenium on paska, niinkuin joku Harley Benton, mutta jos joku tykkää siitä, niin pitääkö siitä sitten ruveta, että "Haista paska, sun mielipitees on väärä, et sä voi tykätä siitä kun se on paskin merkki mitä löytyy, älä poika käy isääs neuvoon, oon soittanu 45 vuotta ja mulla on 6 tomia, 6 lautasta ja muuta mukavaa 22 tuumasta bassoo, niih!!!11" Jos jonkun mielestä Millenium on riittävän hyvä, niin sitten se on sille riittävän hyvä. |
Youni 14.05.2006 16:41:31 | |
---|
Okei, ehkä Millenium on paska, niinkuin joku Harley Benton, mutta jos joku tykkää siitä, niin pitääkö siitä sitten ruveta, että "Haista paska, sun mielipitees on väärä, et sä voi tykätä siitä kun se on paskin merkki mitä löytyy, älä poika käy isääs neuvoon, oon soittanu 45 vuotta ja mulla on 6 tomia, 6 lautasta ja muuta mukavaa 22 tuumasta bassoo, niih!!!11" Jos jonkun mielestä Millenium on riittävän hyvä, niin sitten se on sille riittävän hyvä. Millenium voi olla riittävä jollekin, mutta ei siitä hyvää saa tekemälläkään. Riittävä ja hyvä ovat kaksi eri asiaa. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat |
Migz 11.06.2006 22:26:18 | |
---|
Katkelma ihan oikeasta mesekeskustelusta (Itse oon "Kyyrö", "drum" yritti ostaa multa crashin ja keskustelu ajautui tähän :D ) Drum sanoo: ostan sittenkin milleniumin peltisetin Kyyrö sanoo:Ne on paskoi Drum sanoo: ei oo. kaveril on. se on 18 vuotias Kyyrö sanoo: Mutta millenium on paskin mahdollinen merkki. Ei se soittajan ikää katso Drum sanoo: sil o 6 tomii 6 lautasta ja muuta mukavaa 2 22tuumasta bassoo ...yms Kyyrö sanoo: mutta millenium on silti huonoin merkki, eikä se tee mitään hyvää. Drum sanoo:se on hyvä mun tupla on just hyvä. ja se on milleniumin Kyyrö sanoo: Vitut ole, mulla on ollu samanlainen. ostappa joku oikea tuplapedali ja oikeita symbaaleja niin tiiät. Drum sanoo: Millenium on paras, eikä se siitä huonoksi muutu. Et voi väittää, että joku on parempi kun millenium!! No ehkä jotkut tosiaan elävät luulossa, että millenium on mailmanmerkki.. HoHo, plussaa. "Kaveri on 18 ni sen takii milleniumit on hyvät." |
moderndrummer88 11.06.2006 23:34:34 | |
---|
Okei, ehkä Millenium on paska, niinkuin joku Harley Benton, mutta jos joku tykkää siitä, niin pitääkö siitä sitten ruveta, että "Haista paska, sun mielipitees on väärä, et sä voi tykätä siitä kun se on paskin merkki mitä löytyy, älä poika käy isääs neuvoon, oon soittanu 45 vuotta ja mulla on 6 tomia, 6 lautasta ja muuta mukavaa 22 tuumasta bassoo, niih!!!11" Jos jonkun mielestä Millenium on riittävän hyvä, niin sitten se on sille riittävän hyvä. Mitäs meillä täällä on? Yksi uusi onnellin Millenium -setin omistaja(ko)... HUOM! - KESKUSTELUPALSTAN KANSIOT OVAT KOHTA HETKEN AIKAA KAHVILLA! |
Bobana 12.06.2006 10:00:57 | |
---|
THV: Pikku-kalle meni kauppaan ja osti milleniumit. Kotimatkalla hän kompastui ja kaatui. Virvelistä meni siima poikki, palli meni halki, ohikulkija reiskalle tuli hi hat niin kuin sarjakuvissa ja samassa rytäkässä naapurin Irmalta meni kalvo puhki. öh... Sex, choppers and rock´n roll!!! |