Mimi 05.11.2005 19:59:45 (muokattu 05.11.2005 20:05:41) | |
---|
Jaa-a. Tämä alaspäin leveneviä farkkuja käyttävä sivarihippi ainakin kiskoo naamariinsa lihaa ja grilliruokaa (tolkuttomista suklaamääristä puhumattakaan) eikä vaaka silti näytä viittäkymmentäkään kiloa. *röyh* Siksi siinä on se '_lähes_' ennen sitä 'kaikki' sanaa... Tämä hippi syö ainoastaan kasvisperäisiä tuotteita (olen siis vegaani), mutta kyllä sitä tavaraa tuohon vyön päälle tulee. Siksi siinä on se kysymysmerkki perässä... Itse olen lihansyöjäjuppi (joka käyttää levenevälahkeisia housuja), joten en tiedä kasvisyöjien touhuista juuri mittään... Edit3: poistin edit 1:n ja 2:n koska vituttaa Yksinäinen susi... |
Jani The Rock 05.11.2005 20:15:35 | |
---|
Siksi siinä on se '_lähes_' ennen sitä 'kaikki' sanaa... Mä koitin parhaani mukaan olla huomaamatta sitä. ;) Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
faith 14.11.2005 18:17:09 | |
---|
Tossa 34:ssa se raja just useimmiten menee pituuksissa, vyötäröjä kyllä on 38:kin. Just kävin HenkkaMaukassa, josta kyllä löytyi kunnon torvihousuja, mutta 34:n loppui pituudet. Eikä kuulemma ees 36:a oo. no empä tiiä. itellä pituuen pitäis olla korkeintaan 32 ja yleisin tilanne on se että joko pituudet on -AINA!!!- joko 34 tai 36, tai sitte vyötärö on yli 30. AARGH! |
exotical 25.11.2005 09:46:19 | |
---|
Osta sellaset tavalliset suorat farkut ja leikkaa ne sivusaumat lahkeista auki (jotain parikytä senttiä). Sitte etsi käsiis jostain samanlaista kangasta ja ompele ite tai käske äidin ommella näihin aukkoihin sellaset kolmion muotoset palaset. Tälleen voi samalla itekkin vaikuttaa siihen lahkeiden leveyteen. Tai sitte vähä vaivattattomampi konsti: Nokka kohti kirppareita. |
-Cale 03.12.2005 19:28:21 | |
---|
kyllähän noi alaspäin levenevät farkut on paljon tyylikkäämmät, mutta ei aina kehtais mennä naisten puolelle sovitteleen. monilla virneet naamalla, jopa myyjillä. muotia tossa seuraillu ja se on menossa taas aivan väärään suuntaan eikä trumpettihousuja tahdo löytyä kirveelläkään. |
Perzzza 15.01.2006 11:05:11 | |
---|
Nostetaanpas taas :) kyllä niitä leveneviä kannattaa kannattaa! Onkos jollakulla uutta tietoa tai vinkkiä, mistä päin kannattaisi lähteä leveitä jahtaamaan näinä kaventuvina aikoina? |
Jaba 15.01.2006 11:20:07 | |
---|
Nostetaanpas taas :) kyllä niitä leveneviä kannattaa kannattaa! Onkos jollakulla uutta tietoa tai vinkkiä, mistä päin kannattaisi lähteä leveitä jahtaamaan näinä kaventuvina aikoina? Ei niin mistään. Naisten puolella saattais, mutta niissä alkaa olemaan niin helvetisti kaikeka tilpehööriä ym. Olenkin siirtynyt itse tekemään, se kannattaa. |
Kapina 15.01.2006 12:01:41 | |
---|
Jaa-a. Tämä alaspäin leveneviä farkkuja käyttävä sivarihippi ainakin kiskoo naamariinsa lihaa ja grilliruokaa (tolkuttomista suklaamääristä puhumattakaan) eikä vaaka silti näytä x kiloa. *röyh* Sama vika Rahikaisella.. Ei ole olemassa haluttomia naisia. Sen sijaan on olemassa useita naisia, jotka eivät tahdo seksiä juuri sinun kanssasi. |
Jani The Rock 15.01.2006 12:31:25 | |
---|
Sama vika Rahikaisella.. No nyt täytyy kyllä myöntää että painoa on tullut lisää. Mutta onneksi se näkyy muuallakin kuin tossa keskivartalon kohdalla. Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
Onko Levi's mallistossa tällä hetkellä mitään 516 tyyppistä mallia? Mites muut merkit? Eli kriteereinä olisi tiukka perseen ja reiden seutu, matalahko vyötärö ja edes jonkin verran alaspäin kapenevat lahkeet... Mistähän noita 516 voisi vielä ostaa, yhdet löysin vahingossa kirpparilta :) |
Sarko 09.05.2006 13:49:57 | |
---|
Bootcutit ja bellbottomit on ainoat oikeat, aamen. Viime jouluna löysin Micksistä helkkarin hyvät bellbottomit nimeltään TDK tai jotain, ja malliltaan muistaakseni Tomcat. Saatanan hyvät ja todella leveät lahkeet, hintaakin oli vain 39.90. Stakes are high, but so am i. |
Henko 09.05.2006 21:13:23 | |
---|
Leveät lahkeet. Hyi. Mustikoiden.netin jäsen nro 22944 |
Leper Messiah 11.05.2006 22:42:29 | |
---|
Onko Levi's mallistossa tällä hetkellä mitään 516 tyyppistä mallia? Mites muut merkit? Eli kriteereinä olisi tiukka perseen ja reiden seutu, matalahko vyötärö ja edes jonkin verran alaspäin kapenevat lahkeet... Mistähän noita 516 voisi vielä ostaa, yhdet löysin vahingossa kirpparilta :) Leellä on desoto, tosin ne saattaa olla kaikki stretchiä. ainakin nuo mun tummanharmaat tommoset on stretchiä. mutta hyvä malli. Sillä hetkellä kun Leper Messiahkin alkoi puhua noilla ufotermeillä, en enää ymmärtänyt jotain tästä maailmasta. Luulin että se on kova rangga kalja hevi mies, kuten esim. Vasara ja MeArtist, mutta ei. -saha Punttisika #3 Runkku monsteri #4 |
Bald Anus 15.05.2006 21:02:15 | |
---|
Katteles niitä Jack & Jonesin farkkuja. Itellä on yhet niitten farkut, jotka ainaki jonku verran levenee alas. Ai et digaa mun paskast? No, tos on kusta!
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1 |
samsonov 06.06.2006 17:14:36 (muokattu 09.06.2006 11:03:19) | |
---|
Mul on just jalassa yhet. Vaaleen siniset alaspäin levenevät farkut :P Parhautta All My Exes Live In Texas....And That's Why I Hang My Hat In Tennessee |
Perzzza 11.06.2006 10:53:35 | |
---|
Mul on just jalassa yhet. Vaaleen siniset alaspäin levenevät farkut :P Parhautta Mistäs hommasit? :P Vastuuttomat ihmiset raiskaavat luonnon ekosysteemiä pitämällä bassoa pussissa. Basso tykkää että sillä soitetaan! |
Dj.Dumbass 11.06.2006 22:31:39 (muokattu 11.06.2006 22:32:20) | |
---|
Leveys on parhautta. Tuttu ongelma toi 36 -pituuden harvinaisuus, ei meinaa löytyy sitten millään. Pituutta mulla kuitenkin 186. Mut kyl nuo koko merkinnät on vaan suuntaa antavia, 34 lahkeen pituudessa tuntuu olevan noin 5cm haarukka. Kaapissa Big Starit, Very Nicet, Onlyt ja parit VeroModat. Mut jotenkin tunnen oloni erittäin vaivautuneeks kun kaupasta naisten osastolta farkkuja etsiskelen... Koha ei nyt vaan sattuis Juhaa leukaan...! |
Jaba 11.06.2006 22:37:07 | |
---|
Noissa naisten farkuissa on yleensä sellaset kauhean naiselliset takataskujen ompeleet ja muutenkin. |
Rinneto 12.06.2006 18:33:25 | |
---|
Löysimpä tänään kirpparilta omat trumpettini :). Nää vaan on tuuman liian pienet vyötäröstä, mutta mahtuvat kyllä. Pitäs hetken aikaa vissiin paastota, ettei näiden pitämisestä tuu ihan ylimaallisen vaikeeta. Mutta asiasta kolmanteen. Pitäs varmaan hommata näille jotkut kengätkin, kun nuo nilkkuribootist oli aika naurettavan näköset näiden kaa... Any recommends :)? OSTA MARSHALL MG 15DFX |
Rattata 12.06.2006 19:38:32 | |
---|
Mutta asiasta kolmanteen. Pitäs varmaan hommata näille jotkut kengätkin, kun nuo nilkkuribootist oli aika naurettavan näköset näiden kaa... Any recommends :)? Mä pidän ainakin tennareita tai tommosia kävelykenkiä. Sopii ihan hyvin mielestäni. |