JCM 08.05.2006 22:14:30 | |
---|
kovin erilainen hän oli sittenkin luulin tavalliseen tapaan hänen toimeen tulevan kanssa toisen yksinäisen joka elämäänsä etsii uskoin aina siihen mitä muiden välttävän mä näen jatkuvasti kanssa toisen samanlaisen ei yksinäisyys aina sua alas masennukseen paina se voi joskus yllättää eikä enää velkaa jää -------- kovin erilainen on onnellinen onneton pahapäinen nainen josta tahdoin pitää kii ei silmä näe sitä eikä korva kuule mitä sanoo sielun ääni sulle osastolle suljetulle se tuntuu kuuluvan --------- viisi erilaista tai viisi samanlaista ne kaikki näkee aina yhtä samaa painajaista mut niin kuin uni parempikin loppuu painajainen tekee tulevalle tilaa antaa sielun hengittää eikä enää pahin painajainen hyvää oloasi pilaa se väliin kummittelee mutta pelottele ei hiljaa hiipuu pois pelon mukanansa vei -------- kovin erilainen on onnellinen onneton pahapäinen nainen josta tahdoin pitää kii ei silmä näe sitä eikä korva kuule mitä sanoo sielun ääni sulle osastolle suljetulle se tuntuu kuuluvan --------- Tuli fiilis ja piti kirjoittaa ajatuksia alas. |
Herkkää ja syvällistä. Ehdottomasti yksi parhaimpia lyriikoita joita m.netissä olen lukenut. |
aikavaikea 09.05.2006 08:07:29 | |
---|
Tuli fiilis ja piti kirjoittaa ajatuksia alas. Luojalle kiitos siitä. Tämähän oli selkäpiitavaraa. Pistä soittaen kuultavaksi, joohan! Nil by mouth. |
valje 09.05.2006 09:13:10 | |
---|
Hieno teksti, tän osaston parhaimmistoa ehdottomasti.. *Singers -blind, ignorant beasts of habit*
-Boethius (475-524) |
4roth 13.05.2006 11:52:01 | |
---|
On hienot sanat. Kerronta on onnistunutta. Jos pelkäät pimeää, pysy valossa. |
rajajoki 13.05.2006 21:13:54 | |
---|
viisi erilaista tai viisi samanlaista ne kaikki näkee aina yhtä samaa painajaista mut niin kuin uni parempikin loppuu painajainen Tai alkaa uus... Hyvät sanat kokelaisuudessaan, ylempi mun suosikki, alempi ei niinkään. Köysi ei painolle kumarra kun siitä voidaan saada elämän humala. On aivan hirveä! |